Hangt er vanaf, als het je niks uitmaakt dan nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Meen het serieus hoor, je bent echt dom als je dat doet.
Dat heb jij erg goed gezechtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja sommige doen het en sommig niet
Nee HT zet ook zijn hoofd op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als het je niks uitmaakt dan niet
Die foto's zwerven nu over het internet en het komt altijd terug.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als het je niks uitmaakt dan niet
Niet alleen de FOK!stersquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee HT zet ook zijn hoofd op FOK!
Nu lopen al die foksters achter hem aan
Tja ieder zijn keusquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die foto's zwerven nu over het internet en het komt altijd terug.
Ik loop te lang op Fok wat dat betreft.
Dat is wel kort door de bocht jojoquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Meen het serieus hoor, je bent echt dom als je dat doet.
Doe de tieten van NBT in je UIquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht jojo
doe niet zo stom, dat is niet leuk ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe de tieten van NBT in je UI![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe de tieten van NBT in je UI![]()
![]()
Het is toch maar een grapjequote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe niet zo stom, dat is niet leuk ofzo
Ja het is maar dat je het weet, ik zet jouw lul toch ook niet in mn UI??quote:
Het zou wel mogenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is maar dat je het weet, ik zet jouw lul toch ook niet in mn UI??
Hoezo niet? Deze zijn ook van het internet gepluktquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe niet zo stom, dat is niet leuk ofzo
Dik en harig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
@ Honkeytonk: Hoezo ben ik te lam om mijn eigen fout te te geven, snap het niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dik en harig?Ja ik lach me rot om jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
van FOK!sters??quote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo niet? Deze zijn ook van het internet geplukt
Ja wat? Omdat ik een topic heb geopend? Of omdat ik geen slotjes plaats in andere subforums?quote:
Nee dat dan weer niet.quote:
Oke maar ik denk niet dat iedereen het leuk vindt om in een andermans UI te belanden,quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet.
Maar dat zou wel kunnen.
Ik wist dat je erop zou reagerenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat? Omdat ik een topic heb geopend? Of omdat ik geen slotjes plaats in andere subforums?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google eens op epic boobs.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke maar ik denk niet dat iedereen het leuk vindt om in een andermans UI te belanden,
Dat is dus het risico als je je foto op internet plaatst hequote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke maar ik denk niet dat iedereen het leuk vindt om in een andermans UI te belanden,
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wist dat je erop zou reageren![]()
Ik typte ook maar gewoon wat
maak niet van een mug een olifant HT, jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ga jij van de week mn UI eens kerstklaar makenquote:
Ik wilde gewoon kijken of dat kon, maar ik ga eten!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maak niet van een mug een olifant HT, jezus
Zonder de jokerman dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij van de week mn UI eens kerstklaar maken
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wist dat je erop zou reageren![]()
Ik typte ook maar gewoon wat
Ik doe niks met een TR? Algemeen bekend dat modjes niet met een ander subforum moet bemoeien. En ja, we kunnen TR's lezen. We kunnen ook de notes van iedereen lezen. /careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Dus als je wilt posten in KPD en je post je tieten daar omdat er een topic over loopt mag je het niet erg vinden dat je tieten in een UI belanden?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus het risico als je je foto op internet plaatst he
Jep.quote:
Ja daar komt het wel op neer ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als je wilt posten in KPD en je post je tieten daar omdat er een topic over loopt mag je het niet erg vinden dat je tieten in een UI belanden?
Volgens mij mag dat niet eens, want je mag de foto's in kpd niet verspreiden op het forum, dus UI's misschien ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als je wilt posten in KPD en je post je tieten daar omdat er een topic over loopt mag je het niet erg vinden dat je tieten in een UI belanden?
Jaquote:
Als je je foto op Fok plaatst, betekent dat je je foto op een openbaar forum hebt geplaatst. Wat iedereen met die foto doet mogen ze zelf weten.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een ban als je foto's van kpd buiten kpd gaat verspreiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je je foto op Fok plaatst, betekent dat je je foto op een openbaar forum hebt geplaatst. Wat iedereen met die foto doet mogen ze zelf weten.
Ben je echt zo naïef om te denken dat dat niet gebeurd?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een ban als je foto's van kpd buiten kpd gaat verspreiden.
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je echt zo naïef om te denken dat dat niet gebeurd?
Ja ik had het ook over die foto van NBT eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef L.no het volgende:
[..]
In theorie wel, in praktijk nooit. Zodra je foto's op internet zet, verlies je elk recht erop eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo kwam je wel overquote:
Oh, je reageerde op de kpd vraag van CC, vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik had het ook over die foto van NBT eigenlijk.
Wil niet zeggen dat je de foto's van KPD alleen op fok terug vindt.
Dit dusquote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In theorie wel, in praktijk nooit. Zodra je foto's op internet zet, verlies je elk recht erop eigenlijk.
Klopt, maar het is niet dat het ongestraf blijft als je het in je UI zet.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In theorie wel, in praktijk nooit. Zodra je foto's op internet zet, verlies je elk recht erop eigenlijk.
Wrong.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam je wel over![]()
Maar dan nog. Op FOK! kunnen ze er idd om bannen maar dat wil niet zeggen dat die foto's alleen in KPD blijven, zitten daar genoeg viespeuken die het elders verspreiden
Je krijgt alleen een ban als je net zoals Edwinuss zo dom bent om een topic te openen over iemand die foto's gepost heeft, over of het een man of een vrouw is.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo kwam je wel over![]()
Maar dan nog. Op FOK! kunnen ze er idd om bannen maar dat wil niet zeggen dat die foto's alleen in KPD blijven, zitten daar genoeg viespeuken die het elders verspreiden
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
oww als jullie me uitlachen!
[ afbeelding ]
Inclusief de foto's trouwens.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een ban als je net zoals Edwinuss zo dom bent om een topic te openen over iemand die foto's gepost heeft, over of het een man of een vrouw is.
Dit dusquote:
Jij hebt er 1 gekregenquote:
Omdat je moeilijk doet over 3 minuten lopen.quote:
Straks wil je er nog 1 van mij.quote:
Hoezo straks? Nu meteenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks wil je er nog 1 van mij.
Het is niet genoegquote:
Ja maar.. Ja maar... maar DeeeeWeeeheeeequote:Op donderdag 25 november 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks wil je er nog 1 van mij.
Wat krijg ik ervoor?quote:
Wat is er?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is niet genoeg
[..]
Ja maar.. Ja maar... maar DeeeeWeeeheeee
Niksquote:
Ik geen.quote:
quote:
quote:
Maak er één van je sterquote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef tdrone het volgende:
hoi ik ben er weer mijn nicpics moeten helaas uitgesteld worden omdat ik mijn fototoestel nergens vind
quote:
Aaaaahw.quote:
Sowieso in die van mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan beland hij in iemands UI
Ik heb geen tieten, dus ik weet het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Op je tiet schrijven is kut.
Ik ook niet, maar op andermans tieten schrijven gaat welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten, dus ik weet het niet
Haha geweldigquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op andermans tieten schrijven gaat wel
Motortje dwong me. And we go waaayyyyy back.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
haha DW heeft er toch aan toegegeven
Jouw shirtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Nu weet je gelijk hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar op andermans tieten schrijven gaat wel
Space invadersquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu weet je gelijk hoe ik eruit zie.
Het klonk zo dramatisch.quote:
London mode sneek. Dit was de laatste die ze hadden, en het is een XS, dus mn tieten passen er nauwelijks in.quote:
echt ik snap jou nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Het klonk zo dramatisch.Nu ben ik benieuwd naar zijn reactie (al zal dat vast wel anticlimax zijn).
Die heeft flinke prammenquote:
Krijg je niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
En nu wil ik een nickpic van jou
Wie ik?quote:
He bah, dan past het voor mij helemaal niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
London mode sneek. Dit was de laatste die ze hadden, en het is een XS, dus mn tieten passen er nauwelijks in.
Die van L.no zijn groterquote:
Klopt jaquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:28 schreef NBT het volgende:
PD:[ afbeelding ]
HT:[ afbeelding ]
DW:[ afbeelding ]
Zo dat was het weer, fijn weekend
ghehequote:Op donderdag 25 november 2010 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Motortje dwong me. And we go waaayyyyy back.
Nu moet ik zeker voor iedereen maken?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker voor iedereen maken?
dat klinkt heel foutquote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
jawel maar jouw papiertje was kleddernat geworden
dus ik moet Lutte nog en tdrone maar die komen zometeen
Niet als je die kutPI gebruikt.quote:
Haha, maar je moet maar zo denken "het was de moeite waard"quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Oogpotlood van je tiet afkrijgen is nog best moeilijk.
Oké! Andere!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet als je die kutPI gebruikt.
haha okee, ik ga zometeen weer aan de slag voor de laatste 2quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat klinkt heel fout
mijne komt voor eht eind van de week (als ik mijn fototoestel niet vind dan maar webcam)
Wanneer verwacht je dat dat is?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Ik was even douchen. Mijn nickpics komen nog, als ik er weer sjofel uitzie.
vanavondquote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je dat dat is?
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik zeg dat Lutte er vanavond sjofel uitziet
Geen idee, als mijn lichaam niet meer voor de helft uit pus bestaat ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je dat dat is?
Pus?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, als mijn lichaam niet meer voor de helft uit pus bestaat ofzo.
ja jij wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha, maar je moet maar zo denken "het was de moeite waard"
Makkelijk praten heb ik hé
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, als mijn lichaam niet meer voor de helft uit pus bestaat ofzo.
Dat spul dat uit puisten komt, toch? Of is dat talg?quote:
Ik weet wel wat pus is, dankjewelquote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat spul dat uit puisten komt, toch? Of is dat talg?
Beiden, en ik stik ook van de meeeters.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is pus. Puisten zijn ontstoken mee-eters.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Graag gedaan!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat pus is, dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |