Hangt er vanaf, als het je niks uitmaakt dan nietquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Meen het serieus hoor, je bent echt dom als je dat doet.
Dat heb jij erg goed gezechtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja sommige doen het en sommig niet
Nee HT zet ook zijn hoofd op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als het je niks uitmaakt dan niet
Die foto's zwerven nu over het internet en het komt altijd terug.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als het je niks uitmaakt dan niet
Niet alleen de FOK!stersquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee HT zet ook zijn hoofd op FOK!
Nu lopen al die foksters achter hem aan
Tja ieder zijn keusquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die foto's zwerven nu over het internet en het komt altijd terug.
Ik loop te lang op Fok wat dat betreft.
Dat is wel kort door de bocht jojoquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Meen het serieus hoor, je bent echt dom als je dat doet.
Doe de tieten van NBT in je UIquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel kort door de bocht jojo
doe niet zo stom, dat is niet leuk ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe de tieten van NBT in je UI![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe de tieten van NBT in je UI![]()
![]()
Het is toch maar een grapjequote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe niet zo stom, dat is niet leuk ofzo
Ja het is maar dat je het weet, ik zet jouw lul toch ook niet in mn UI??quote:
Het zou wel mogenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja het is maar dat je het weet, ik zet jouw lul toch ook niet in mn UI??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |