Nu moet ik zeker voor iedereen maken?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker voor iedereen maken?
dat klinkt heel foutquote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
jawel maar jouw papiertje was kleddernat geworden
dus ik moet Lutte nog en tdrone maar die komen zometeen
Niet als je die kutPI gebruikt.quote:
Haha, maar je moet maar zo denken "het was de moeite waard"quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Oogpotlood van je tiet afkrijgen is nog best moeilijk.
Oké! Andere!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet als je die kutPI gebruikt.
haha okee, ik ga zometeen weer aan de slag voor de laatste 2quote:Op donderdag 25 november 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat klinkt heel fout
mijne komt voor eht eind van de week (als ik mijn fototoestel niet vind dan maar webcam)
Wanneer verwacht je dat dat is?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Ik was even douchen. Mijn nickpics komen nog, als ik er weer sjofel uitzie.
vanavondquote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je dat dat is?
Okquote:Op donderdag 25 november 2010 18:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik zeg dat Lutte er vanavond sjofel uitziet
Geen idee, als mijn lichaam niet meer voor de helft uit pus bestaat ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je dat dat is?
Pus?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, als mijn lichaam niet meer voor de helft uit pus bestaat ofzo.
ja jij wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha, maar je moet maar zo denken "het was de moeite waard"
Makkelijk praten heb ik hé
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, als mijn lichaam niet meer voor de helft uit pus bestaat ofzo.
Dat spul dat uit puisten komt, toch? Of is dat talg?quote:
Ik weet wel wat pus is, dankjewelquote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat spul dat uit puisten komt, toch? Of is dat talg?
Beiden, en ik stik ook van de meeeters.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat is pus. Puisten zijn ontstoken mee-eters.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Graag gedaan!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet wel wat pus is, dankjewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |