quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:40 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat is dat toch met al die verhalen over de tandarts? Ik vind het juist heerlijk als er in mijn mond gewroet word.
Niet met een tong maar tang en/of boormachine hequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:40 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat is dat toch met al die verhalen over de tandarts? Ik vind het juist heerlijk als er in mijn mond gewroet word.
Goedemiddagquote:Goeiemorgen allemaal!
LOL!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef R0N1N het volgende:
Niet met een tong maar tang en/of boormachine he [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef Darkwolf het volgende:
LOL!
Maar serieus... heb nooit wat aan tongzoenen gevonden. Sterker nog, ik vind deze manier van interactie uiterst raar en onprettig.
Gelukkig ligt dit niet geheel aan mij, want kwam ergens op Fok een lange poos terug stom toevallig een topic tegen van een meisje die het gestart heeft over dit onderwerp.
Mijn derde relatie eindigde met een vriendschap die na een poosje een vriendschap met benefits werd en een van mijn regels was toen ook: alles mag en kan, maar geen tongzoenen please!
Edit: Ik hou niet van zoenen
Ja, ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:40 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat is dat toch met al die verhalen over de tandarts? Ik vind het juist heerlijk als er in mijn mond gewroet wordt.
En dat was welke?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:50 schreef _Led_ het volgende:
Zo.... en hop, de laatste bug van mijn lijst voor KZ3 geclosed
K3quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:50 schreef _Led_ het volgende:
Zo.... en hop, de laatste bug van mijn lijst voor K3 geclosed
Stoer K3...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:53 schreef Bastard het volgende:
Lijkt me erg stoer om aan een dergelijk project te kunnen werken.
Jij bent gewoon de enige kloon van mij die nog niet op mijn gedicht gestemd heeft...quote:
Oh een dergelijk bug zou mij dan niet eens opgevallen zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
een ondertitel die niet gedisplayed werd na het reloaden van een checkpoint
Je bent gewoon jaloers omdat jouw klonen niet zijn komen stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:51 schreef _Led_ het volgende:
Na irritatie-factor compensatie :
JoepiePoepie : No points.
_Led_ : 0.7 point.
Nee, ik word een beetje gek van dat irritante klonen-geroep van je de hele tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jouw klonen niet zijn komen stemmen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:
Nee, ik word een beetje gek van dat irritante klonen-geroep van je de hele tijd![]()
Nobody buys it, and nobody caresJe bent dus gewoon mijn jaloerse kloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje gek van dat irritante klonen-geroep van je de hele tijd![]()
Nobody buys it, and nobody caresSecond thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Heb je zijn programma weleens gezien? Ik 1 keer en ik vond het so grappigquote:
Second thatquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:44 schreef Bastard het volgende:
Wel leuk, alle klonen komen ook stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |