quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:08 schreef Susi het volgende:
Oh, kat heb ik zojuist na drie dagen weer gevonden onder een laag sneeuw en een struik
Ja, lekker warm zijn die he?quote:Op zondag 5 december 2010 13:56 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Het arme beest.
Oh oh oh, wat ben ik toch blij met mijn snowboots!! Geen wintertenen meer, en zo'n lekker bontje van binnen!
Ik mag 'm volgend jaar vast niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus, mèn wat een leuk gedicht. Die had je in moeten zenden Led
Nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik mag 'm volgend jaar vast niet meer gebruiken
Niks gewend.quote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef Susi het volgende:
't Was spekglad gisteren, hassstikke eng als je met een koffer loopt
quote:Op maandag 6 december 2010 12:34 schreef Kroketvulling het volgende:
Goeiemiddag allemaal! Wie heeft er trek in pepernoten en chocola? Ik heb echt zoveel. Gisteren een dobbelspel gedaan, en op 1 van de laatste kaartjes die ik trok stond dat iedereen zonder gemor al hun etenswaren aan mij af moesten staan.
Bah bah , wat lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 13:43 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ga echt nog een keer hypoglemie(??) krijgen van al die suiker! Bah bah en nog eens bah!
Je lichaam vernaggelen & vetmesten doe je ook "bewust"quote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef Kroketvulling het volgende:
Heb net een zakje chips genomen als tegenhanger tegen al dat zoete geweld. Ik ben weer lekker "bewust" bezig met mijn lichaam.
Mwah, gewicht is bij mij niet zo'n probleem, maar wel dat opgeblazen en licht misselijke gevoel wat je eraan over houden.quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef R0N1N het volgende:
Oh gut,
Kerst is nog niet begonnen en de kilo's moeten er al weer af![]()
Sociaal-wenselijk-gedrag is mijn middelnaam.quote:... maar delen ?Maar wel vragen ( voor de vorm zeker (?)) of er nog iemand trek heeft
quote:Je lichaam vernaggelen & vetmesten doe je ook "bewust"![]()
ach ja, eigen schuld, dikke ...
Willy Deville ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:17 schreef Kroketvulling het volgende:
En vandaag moet ik nog meer eten, want raad eens wie er vandaag jarig is?![]()
(naast Amalia dan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |