Mja! Maar het is wel kut, sommige items wilde ik nog bestellenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Tamashii het volgende:
LOL! Inderdaad. Oh H&M maakt soms zulke blunders.
Volgende keer even op je verlanglijstje rammen, vaak krijgen afgeprijsde artikelen een nieuw artikelnummer met en blijft de (sale)prijs daar wel onveranderd.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja! Maar het is wel kut, sommige items wilde ik nog bestellen.
Eentje ervan heb ik wel binnen gehengeld die dag, maar ik wilde nog wat dingen.
Maar sale artikelen kun je niet op je verlanglijstje zetten,quote:Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgende keer even op je verlanglijstje rammen, vaak krijgen afgeprijsde artikelen een nieuw artikelnummer met en blijft de (sale)prijs daar wel onveranderd.
Jawel joh, eerst in je shoppingbag mikken en daarvanuit op je lijstje zettenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar sale artikelen kun je niet op je verlanglijstje zetten,.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel joh, eerst in je shoppingbag mikken en daarvanuit op je lijstje zetten
Oh, dankjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel joh, eerst in je shoppingbag mikken en daarvanuit op je lijstje zetten
een paar dagenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voor je betaling verwerkt is op de site? (via internet bankieren een acceptgiro betaald)
Heb je de zwarte of de nougat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Inmiddels is mijn bestelling wéér opgesplitst en komen er drie artikelen volgende week (volgens de leverdatum die er nu staat) en de andere twee (waaronder de jumpsuit) pas vlak voor kerst
Ah balen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoef de zwarte niet meer, vind de nougat mooier. Maar heb de kaartjes er al af
zeker een klein maatjequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoef de zwarte niet meer, vind de nougat mooier. Maar heb de kaartjes er al af
Nee hoor. Ik ben sowieso niet mager en heb aardig wat hout voor de deur dus zoiets moet ik sowieso groter hebbenquote:
Als het een 42 is wil ik hem wel overnemenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet mager en heb aardig wat hout voor de deur dus zoiets moet ik sowieso groter hebben
Hout voor de deur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet mager en heb aardig wat hout voor de deur dus zoiets moet ik sowieso groter hebben
Ik heb hetzelfde. Heb die laarsjes al 3 keer in mijn mandje gepleurd, telkens uitverkocht. Ook na uitloggen blijven die laarsjes te zien in de sale. Misleiding. Grrr.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef Joell het volgende:
Pfft. Ik wil die enkelaarsjes van 17,45 in maat 37 maar telkens als ik ze zie en ik mijn winkelwagen doe zijn ze uitverkochtEn mooi niet dat ik om 7 uur ga opstaan voor h&m
past maat 40 niet? Die truien zijn toch heel erg oversized?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:14 schreef ivetje het volgende:
Staat die cookie-monster trui er weer op...is maat 42 uitverkocht. En ook alleen die maatHij is me gewoon niet gegunt....
Misschien gewoon proberne? Je weet het nooit..quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:28 schreef ivetje het volgende:
Ik heb bij H&M altijd dat het te klein is. Dus denk dat maat 40 niet gaat passen. Heb vooral lange armen ook.
Ik heb ook weleens dat een XL nog te strak zit, maar ik heb ook vesten in een S hangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:28 schreef ivetje het volgende:
Ik heb bij H&M altijd dat het te klein is. Dus denk dat maat 40 niet gaat passen. Heb vooral lange armen ook.
M'n rug is vaak te breed ofzo, of m'n boobs te groot (en zo groot zijn die niet).quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:20 schreef Muizenbeest het volgende:
Vind de maten van de H&M zoieso wel vaker beetje apart, of mn armen passen er niet in (maat S en dan pak je M lubbert het overal) de jeans broeken zijn ook altijd gaar.
Is idd heel handig, zo hou je ook eventueel weer een fijne doos over om zelf ergens voor te gebruikenquote:Op zondag 5 december 2010 16:21 schreef Blossom86 het volgende:
Na al jarenlang te hebben besteld bij de h&m, heb ik (okee, mijn vriend) net een ontdekking gedaan:
De grote h&m doos kun je ombouwen tot 2 kleinere h&m dozen!!![]()
Staat nog in tekeningetjes op de zijkant ook! Had ik nog nooit aandacht aan besteed, maar het is best handig als je dingen terug wil sturen!
Misschien al een bekend feit bij jullie, maar ik wou het toch even delen
Wow thanx! Dat wist ik niet!quote:Op zondag 5 december 2010 16:21 schreef Blossom86 het volgende:
Na al jarenlang te hebben besteld bij de h&m, heb ik (okee, mijn vriend) net een ontdekking gedaan:
Staat nog in tekeningetjes op de zijkant ook! Had ik nog nooit aandacht aan besteed, maar het is best handig als je dingen terug wil sturen!
Pumpkin waar staat dat poederroze vestje?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb vandaag deze jas binnen gekregen in het blauw, maat 34, maar het valt echt net als een 38 ofzo![]()
[ afbeelding ]
Zwarte hakken en poederroze military vestje houd ik wel
Ik kan me daar momenteel zonder H&M doos niets bij voorstellenquote:Op zondag 5 december 2010 16:21 schreef Blossom86 het volgende:
Zelfde probleem had ik dus ook dat het op het eind uitverkocht bleek te zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja die groene heb ik wel zien staan idd.
Ik wilde de roze erbij maar was er dus niet meer.
Het grijze vest (dubbele rij knopen, 39 -> 19 euro) dat ik in mn boodschappenmand had liggen, bleek op t eind ook te zijn uitverkocht, dus laat maar...
quote:06.12.2010:
Zending is voorgemeld
Hij kost 19,95 dus als ik een kortingscode invul, moet ik er nog wat bijmikken om t verzonden te krijgen.. Geen zin in dat gedoe allemaalquote:
Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten zijn dan dit hoor....quote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je een deel terugstuurt: wat je houdt + vzk + retourkosten?
Als je alles terugstuurt: 1 euro overmaken?
Als je alles houdt: vzk betalen.
Zo zit het toch? Ik deed het altijd anders maar toen ineens bleek dat fout te zijn ofzo,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |