En die verzendkosten moeten er nog bij worden berekend, dus dan betaal je 9 euro. En ja, ik geloof dat dat gewoon kan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:32 schreef electronique het volgende:
ik had besteld voor een bedrag van ong. 45 euro inclusief verzendkosten. Hierbij was er al een korting van 10 euro en 25 procent korting af getrokken.
Als ik nu dingen terugstuur voor een bedrag van ong. 41 euro, en iets houd wat ong. 10 euro waard is (de 25 procent had ik bij dat artikel gebruikt). Hoef ik dan nog maar 4 euro te betalen? Kan me niet voorstellen dat ze dat goed vinden bij de H&M
Staat dit op de H&M site, ik kan die echt niet vinden! (die 1e) Heel erg mooi!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou het niet mogen? Staat volgens mij niks in de AV dat een artikel niet meer dan een bepaald iets afgeprijsd mag worden ofzo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef electronique het volgende:
ik heb het even nagekeken maar de getallen die ik net gebruikte klopten niet
dat artikel wat ik houd is met die 25% 7,50
de rest heb ik teruggestuurd, maar ik had nog steeds die korting van 10 euro.
7,50 + 5 (van de verzendkosten) - 10 (van de korting)
Dus dan zou ik maar 2,50 moeten betalen plus die 1 euro voor de retourzending
Thank youquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Ik heb 86-5386 oogschaduw staan die pas 14 - 18.02 komt.
Doet hij het bij jou wel?? Dan zal het wel aan mijn internet liggenquote:
Bij mij doettie t ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 08:11 schreef rena het volgende:
[..]
Doet hij het bij jou wel?? Dan zal het wel aan mijn internet liggen
Volgens mij heb ik die schoenen in de winkel aangepast in het zwart, paste nietquote:Op woensdag 1 december 2010 07:47 schreef annoh het volgende:
Jeej, ik heb eindelijk de lange jurk, en de rode goedkope (toch maar even kijken of die leuk is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze schoenen, maar ik heb nogal grote voeten dus denk dat ze niet passen:
[ afbeelding ]
Jawel, tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef electronique het volgende:
ik heb het even nagekeken maar de getallen die ik net gebruikte klopten niet
dat artikel wat ik houd is met die 25% 7,50
de rest heb ik teruggestuurd, maar ik had nog steeds die korting van 10 euro.
7,50 + 5 (van de verzendkosten) - 10 (van de korting)
Dus dan zou ik maar 2,50 moeten betalen plus die 1 euro voor de retourzending
En welke maat heb je?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die schoenen in de winkel aangepast in het zwart, paste niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en pas over het algemeen gewoon in die maat. If anything is de hak zelfs meestal te wijd, maar dit was echt te krap.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en pas over het algemeen gewoon in die maat. If anything is de hak zelfs meestal te wijd, maar dit was echt te krap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dat ook wel een reden dat ie in de sale zit, we zullen zien. Bloed van blaren zie je er iig niet echt op, dat scheelt
I'm just a girl in the world.
Hoe laat komen je pakjes normaal gesproken? Om die tijd dus.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:35 schreef heaven7 het volgende:
Hoe lang duurt het voor ze er zijn als er staat 'chauffeur onderweg'? Want het staat er nuMaar moet vanmiddag tegen 14:00 weg
Nou H&M komt hier gewoon met TNT, die hier altijd rond dezelfde tijd komt.quote:
Dat kan de hele dag dus zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:41 schreef heaven7 het volgende:
Ja maar we zijn pas verhuisd dus ik weet niet hoe laat ze hier normaal komenHeb nog nooit een pakketje ontvangen op het nieuwe adres. Maar ik dacht meer als er staat 'chauffeur onderweg' hoe lang duurt het dan ongeveer of kan dat de hele dag zijn?
Hier is het altijd 13-14.00. Ik heb een goede TNT-er.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef alors het volgende:
Dat kan de hele dag zijn, tot een uur of 5 dacht ik.
Het hangt ook van de chauffeur af en welke route die neemt volgens mij. Hier zijn ze wel eens om 11 uur geweest, wel om 12.00 wel om 13.00, en ook wel om kwart voor vijf... Eigenlijk alle tijdstippen wel. Meestal is het wel tussen 12.00 en 15.00 maar ik zou er nooit mijn geld op durven zetten
Als je dat nou had gezegd, had ik ze voor je besteld.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:01 schreef Joell het volgende:
Pfft. Ik wil die enkelaarsjes van 17,45 in maat 37 maar telkens als ik ze zie en ik mijn winkelwagen doe zijn ze uitverkochtEn mooi niet dat ik om 7 uur ga opstaan voor h&m
Ow shit, zit ik dus al de hele dag braaf te wachten, en komt die arme man zo nog voor niets!!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef Tamashii het volgende:
Als de postbode aan de deur komt kan je alleen cash betalen. Maar bij kiala/primera etc kan je gewoon pinnen hoor.
Ben weer terug! Geen briefje in de bus, chauffeur onderweg-status.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als je dat nou had gezegd, had ik ze voor je besteld.
Niemand,quote:Op woensdag 1 december 2010 07:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ziet iemand die kanten body nog wel eens? Toen er nieuwe dingen waren, was er een kanten body bij van 19,95. Die zie ik nu telkens niet meer staan, heb hem dus ook maar 1x gezien.
Daar passen mijn tetjes niet in, dus ik let er niet op. Maar als chronisch slapeloze zal ik er nu op gaan letten, ben er om 6 uur meestal wel bijquote:
Nouja deze had geen cups,quote:Op woensdag 1 december 2010 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar passen mijn tetjes niet in, dus ik let er niet op. Maar als chronisch slapeloze zal ik er nu op gaan letten, ben er om 6 uur meestal wel bij
Die nieuwe dingen duren vaak even voordat ze weer worden geretourneerd. Ik denk dat er 's morgens heel vroeg misschien nog wel een paar geannuleerde vrijkomen.quote:
Mja.. maar andere dingen waren wel gewoon weer bijgevuld daarna,quote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Die nieuwe dingen duren vaak even voordat ze weer worden geretourneerd. Ik denk dat er 's morgens heel vroeg misschien nog wel een paar geannuleerde vrijkomen.
Dan is hij in de verkeerde auto gegaan.... Zul je hem morgen opnieuw aangeboden krijgen helaas.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Ik snap er niks meer van. TNT meneer net aan de deur, komt een batterijlader voor mijn vriend afleveren. Niks voor mij, en de chauffeur is nog steeds onderweg
Neeeeeeee, moet ik morgen weer de hele dag paraat zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dan is hij in de verkeerde auto gegaan.... Zul je hem morgen opnieuw aangeboden krijgen helaas.
M'n vestje viel tegen helaas, die gaat terug. Truien en shirtjes die ik had besteld (basic) houd ik wel.
Haha.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is mijn tofste H&M-aankoop denk ik
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
01.12.2010:quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Ik snap er niks meer van. TNT meneer net aan de deur, komt een batterijlader voor mijn vriend afleveren. Niks voor mij, en de chauffeur is nog steeds onderweg
Ja... echt met moeite die dingen bijelkaargesprokkeld, een paar keer heel vroeg opgestaan. En nu weer retour.... grrrrrrrr!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur is uitverkocht. Ik heb hem namelijk wel kunnen bestellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, ik wil deze trui in deze kleur maar die bestaat niet ofzo. Zet hem dan niet op de foto!![]()
[ afbeelding ]
Ah jammerquote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
De kleur is uitverkocht. Ik heb hem namelijk wel kunnen bestellen.
Oh die is leuk zegquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze zo schattig, alleen jammer dat het model mij niet staat.
Ja, met deze broek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind het ook leuk. En de trui hierboven kan ook hartstikke leuk worden gecombineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |