Mja.. maar andere dingen waren wel gewoon weer bijgevuld daarna,quote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Die nieuwe dingen duren vaak even voordat ze weer worden geretourneerd. Ik denk dat er 's morgens heel vroeg misschien nog wel een paar geannuleerde vrijkomen.
Dan is hij in de verkeerde auto gegaan.... Zul je hem morgen opnieuw aangeboden krijgen helaas.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Ik snap er niks meer van. TNT meneer net aan de deur, komt een batterijlader voor mijn vriend afleveren. Niks voor mij, en de chauffeur is nog steeds onderweg
Neeeeeeee, moet ik morgen weer de hele dag paraat zittenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dan is hij in de verkeerde auto gegaan.... Zul je hem morgen opnieuw aangeboden krijgen helaas.
M'n vestje viel tegen helaas, die gaat terug. Truien en shirtjes die ik had besteld (basic) houd ik wel.
Haha.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is mijn tofste H&M-aankoop denk ik
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
01.12.2010:quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Ik snap er niks meer van. TNT meneer net aan de deur, komt een batterijlader voor mijn vriend afleveren. Niks voor mij, en de chauffeur is nog steeds onderweg
Ja... echt met moeite die dingen bijelkaargesprokkeld, een paar keer heel vroeg opgestaan. En nu weer retour.... grrrrrrrr!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur is uitverkocht. Ik heb hem namelijk wel kunnen bestellen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, ik wil deze trui in deze kleur maar die bestaat niet ofzo. Zet hem dan niet op de foto!![]()
[ afbeelding ]
Ah jammerquote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
De kleur is uitverkocht. Ik heb hem namelijk wel kunnen bestellen.
Oh die is leuk zegquote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze zo schattig, alleen jammer dat het model mij niet staat.
Ja, met deze broek bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind het ook leuk. En de trui hierboven kan ook hartstikke leuk worden gecombineerd.
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, met deze broek bijvoorbeeld.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het doen, wat een succesquote:Op donderdag 2 december 2010 09:28 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
!! O die zou ik ook voor mijn neefjes moeten kopen
Oh die moet ik hebben. Wij hebben zelf een teckel.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind deze zo schattig, alleen jammer dat het model mij niet staat.
Ik vind die broek leuk.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou nou, wat apart.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef alors het volgende:
Niet zo haten op apartere kleding. Wij gaan toch ook niet telkens die burgerlijkere kleren afkraken?
Je hebt er wel een probleem mee hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, wat apart.Zeeman heeft het waarschijnlijk al 30 jaar in hun collectie hangen. Vormloze vale shit bestempelen als niet burgerlijke shit. Het had een uitspraak van Dyanne kunnen zijn. Wij, zij, jullie...blabla..drama.
Maar ik vind heel veel dingen wel leuk hoor. Ik hou al op.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Tamashii het volgende:
Je hoeft ook niet alles geweldig te vinden, maar je bent gewoon dingen en eigenlijk ook mensen aan het afzeiken. Dit hoeft geen fantopic te zijn en naar mijn mening is het dat ook niet want vaak genoeg klagen er hier mensen over de kwaliteit of service van h&m, maar dit is gewoon niet de bedoeling van het topic en doe je maar in klaagbaak ofzo.
Ik vind het afschuwelijk, maar dat wil niet zeggen dat je maar mensen die het wél leuk vinden indirect de grond in moet stampen.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:47 schreef Noek het volgende:
Joh, rustig maar.Zo naar bedoel ik het allemaal niet. Het is alleen wel een beetje raar dat er gelijk over wij gesproken wordt en dat niet alles burgerlijk hoeft te zijn terwijl het er jack shit mee te maken heeft. Maar succes hoor, met jullie fantopic. Ik vind niet alles geweldig wat H&M biedt, heel apart.
Naja, aan de andere kant hoeven mensen zich ook niet zo snel aangesproken te voelen imo.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het afschuwelijk, maar dat wil niet zeggen dat je maar mensen die het wél leuk vinden indirect de grond in moet stampen.
I agree.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het ook wel meevallen wat Noek zei hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij;Ik:quote:Bedankt voor jouw e-mail.
Helaas kunnen artikelen snel uitverkocht raken doordag veel klanten tegelijk op one Shop Online bestellen.
Wij adviseren je onze Shop Online en onze filialen in de gaten te houden wanneer deze weer op voorraad zijn.
Je kan ook altijd onze klantenservice bellen 0900-1988 en tevens gebruik maken van onze speciale aanbiedingen voor flinke kortingsprijzen.
Wij wensen je een fijne dag verder.quote:Hallo,
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg waarom dingen die, die ochtend in de sale waren [bijv. een vlinderdas van 9,95 naar 4,95] de volgende dag gewoon weer 9,95 kostte. Zo ook een jas: afgeprijsd naar 60 en de volgende dag was 'ie weer 100. En dit ook met meerdere artikelen.
M.v.g.,
Chipszak.quote:Bedankt voor je email.
Artikelen worden over het algemeen slechts tijdelijk afgeprijsd. Meestal raken afgeprijsde artikelen volledig uitverkocht. Als dit niet gebeurd, geldt bij afloop van de actie weer de originele prijs.
Om de afgeprijsde artikelen te kunnen krijgen, dient de aankoop gedaan te worden binnen de gestelde actie-termijn.
Dit is de reden dat sommige artikelen weer in prijs teruggezet zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is het domste ooit,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb teruggemailed dat de sale langer dan 1 dag duurt [actieperiode] en dat ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt,
.
Volgens mij hebben ze gewoon een vergissing gemaakt door dingen in de sale te gooien die er eigenlijk niet in hoorden.Wat een falers
!
know'm sayin?
word? word.
In het kort: de eerste dag van de sale hadden ze verschillende artikelen daar dus in gegooid, zelfs voor 50% korting etc. De volgende dag stonden al die artikelen gewoon weer voor de normale prijs en daar heb ik over gemailed,quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Tamashii het volgende:
Fuck, ik kan geen spoilers openen. xD I wanna knooow.
Wat natuurlijk grote bullshit is,quote:edankt voor je email.
Artikelen worden over het algemeen slechts tijdelijk afgeprijsd. Meestal raken afgeprijsde artikelen volledig uitverkocht. Als dit niet gebeurd, geldt bij afloop van de actie weer de originele prijs.
Om de afgeprijsde artikelen te kunnen krijgen, dient de aankoop gedaan te worden binnen de gestelde actie-termijn.
Dit is de reden dat sommige artikelen weer in prijs teruggezet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |