Werken, geld verdienen. Dat soort zulks.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Swietje het volgende:
Wat versta jij onder nuttig?![]()
Ik ben moe. Misschien ga ik zo nog een dutje doen.
Echt wel! Maar het sentiment wordt wel teniet gedaan door het feit dat mn etage zoveel fijner is.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef -marz- het volgende:
Heb je wel op gepaste sentimentele wijze afscheid genomen?
Ik ga maar eens douchen.. thuiswerken in joggingpak ftw.
Moe. Maar ik heb goed nieuws gehadquote:
NOu, zal ik het dan maar vragen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moe. Maar ik heb goed nieuws gehad
U heeft pmquote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu, zal ik het dan maar vragen?
Wat voor goed nieuws?
je krijgt niet eens de kans om even te werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOu, zal ik het dan maar vragen?
Wat voor goed nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh gelukkig maar dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:53 schreef -marz- het volgende:
Omdat het 30 graden is en we zompige chinees gaan eten. Verder is het wel leuk.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog even zonder opnieuw onderwerp op te rakelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x heul veul!!
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:57 schreef Swietje het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar dan.Wat voor werk doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Springfield's looking pretty dusty today
Nog even zonder opnieuw onderwerp op te rakelen:Schatje ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:01 schreef -marz- het volgende:
Hoera er is een biologisch-vleeszieltje gewonnen![]()
[..]Daaruit blijkt dat ik niet goed meelees en teruglees..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel een toffe baan denk ik
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Uhm... In de gallerie van Co, zodat Co weer op vakantie kanquote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef Perruche het volgende:
Goedzo Maria!!en goed van vriendje!!
Heeft iemand een leuke baan voor mijn vriendje in de kunstsector in Amsterdam waarbij je (nog) geen Nederlands hoeft te spreken...? Hij wordt een beetje moedeloos...
naaaahquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Beveiliger in het museum?
Net een goede advertentie met cartoons gezien bij de metro over de kiloknaller. Kan m vanavond wel uploaden.
hmmm jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm... In de gallerie van Co, zodat Co weer op vakantie kan
Het spijt me je deze illusie te moeten ontnemen, maar onbedwelmd slachten is in Nederland wél toegestaan. Geen verdoving dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Halal (100%) is in Nederland dan ook verboden en bestaat daarom ook niet. Bij Halal geslacht vlees (in Nederland) wordt gebruik gemaakt van een omkeerbare verdoving, aangezien onverdoofd slachten dus verboden is.
Ik deel je frustratie.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef conleche het volgende:
Kunstsector ondervindt enorm veel last van de crisis, dus is het nu best een moeilijke tijd om een baan te vinden denk ik. Laatste tijd lijkt het ietsje beter te gaan, maar de nieuwe regering () heeft het in haar botte hersens gehaald om de BTW te verhogen van 6 naar 19 % vanaf januari. Dus dat betekent; óf de prijzen met 13% verhogen, óf 13% minder verdienen. Ik hááát met grote hááát die rechtse klootzakken die er een complete kutzooi van maken. Ik hoop zo dat die kloothommels zo snel mogelijk omvallen, zodat ze niet de hele culturele sector om zeep helpen. Als dit niet wordt teruggedraaid zijn er in Nederland over een paar jaar geen kunstenaars, musici of toneelspelers meer.
13%. Alsof het niks is. Ik zal die gore Rutte eens 13% van z'n salaris afpakken en die zwijmel van een Verhagen. Om over die blonde troela van een Wilders nog maar te zwijgen.
Oei. Misschien even uitademen nu.
ah, okquote:Op donderdag 25 november 2010 16:28 schreef sigme het volgende:
Hoi!
[..]
Het spijt me je deze illusie te moeten ontnemen, maar onbedwelmd slachten is in Nederland wél toegestaan. Geen verdoving dus.
Zie (onder andere) http://wetten.overheid.nl/BWBR0008316/geldigheidsdatum_25-11-2010
Nee, ze gaan niet in 1 keer dood; er wordt van het levende alerte dier de hals doorgesneden waardoor ze doodbloeden. Het duurt geloof ik ongeveer een halve minuut voordat ze volledig bewusteloos zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar wat is er erger aan onverdoofd slachten? Gaan ze niet in een keer dood?
Als het goed gedaan wordt wel (binnen een paar seconden bewusteloos tenminste) en dan is het m.i niet erger dan verdoofd slachten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar wat is er erger aan onverdoofd slachten? Gaan ze niet in een keer dood?
Nou ja ze gaan dood, dat vind ik eigenlijk ergerquote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet in 1 keer dood; er wordt van het levende alerte dier de hals doorgesneden waardoor ze doodbloeden. Het duurt geloof ik ongeveer een halve minuut voordat ze volledig bewusteloos zijn.
Oh, dat ben ik met je eens hoor. Het zou de islamieten wel te prijzen staan als ze niet zo de nadruk zouden leggen op halal slachten, maar ook op halal leven voor die beesten.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, okik had onlangs wat anders gelezen
maar dan nog ben ik niet tegen halal-vlees, dus het zal me er niet van weerhouden het te kopen bij mijn Islamitische slager.
dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als het goed gedaan wordt wel (binnen een paar seconden bewusteloos tenminste) en dan is het m.i niet erger dan verdoofd slachten.
Waarom ga je dan geen leuk werk doen? Overigens snap ik niet goed dat je klaagt met zo weinig uren en zo"n salarisquote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef -marz- het volgende:
Mijn werk is stom. Het is hier 30 graden en ik ga straks zompige chinees eten.
Maar jouw varkentje heeft wel het beste leventje mogelijk gehad toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef sigme het volgende:
Mijn varkje (verdoofd geslacht) was 72kg schoon aan de haak. Pure kostprijs van aanschaf, voer, vervoer en slachten ligt al op bijna 6 euro per kg.
ik was sowieso van plan om 's te vragen waar het vleesch van mijn islamitische slager vandaan komt, als ik volgende keer lamsgehakt haal zal ik 't eens vragen! Ben wel benieuwd. De kwaliteit van het vlees daar is in ieder geval geweldig, vind ikquote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik met je eens hoor. Het zou de islamieten wel te prijzen staan als ze niet zo de nadruk zouden leggen op halal slachten, maar ook op halal leven voor die beesten.
Vandaag benoemde een collega het dillema dat ik daarin ook heb: zo'n varken met een rotleven verlos je uit z'n lijden. Mijn varkentje had nog heel gelukkig geweest als..quote:Op donderdag 25 november 2010 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jouw varkentje heeft wel het beste leventje mogelijk gehad toch?
Ik zou het heel moeilijk vinden om zo'n beestje te slachten, omdat je je er toch aan hecht, maar beter dan dit wordt het niet lijkt me.
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Co, komen er nog nieuwe schilderijen van jou op je site?
Ik zou wel een mooi roze schilderij van jou willen hebben namelijk!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Er komt zelfs een nieuwe site als het goed is.
Deze kan echt niet meer.
Ik schijn in een magazine te hebben gestaan met een foto (AD weekendbijlage van 13 november, als iemand dat heeft liggen hou ik me aanbevolen) en nu krijg ik emails met aanvragen. Dus dat is wel tof. Maar ik zóu me wat meer op mijn carriere moeten richten inderdaad.
Geloof dat je het serieuzer opvat dan het bedoeld is.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom ga je dan geen leuk werk doen? Overigens snap ik niet goed dat je klaagt met zo weinig uren en zo"n salaris
Ik had vandaag handschoenen aan koud!)(. En werk binnenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:41 schreef -marz- het volgende:
[..]
Geloof dat je het serieuzer opvat dan het bedoeld is.![]()
Hoewel werken wel degelijk belemmerd wordt in zo'n slecht kantoorklimaat. Zit hier met gloeiende wangen, zweethanden, jasje al uitgetrokken maar het blijft té heet..
Maar ergens hierboven zei ik al dat het wel een leuke baan is hoor.. verder klaag ik er nooit over iig
Oh jippie!!! Nu hoop ik maar dat die jongen gelijk had, want hij zei dat hij het voor 99% zeker wist dat hij het daar in had gezien. Ik had al een mailtje naar het AD gestuurd, maar niks gehoord nog.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:43 schreef -marz- het volgende:
Ik heb die AD nog wel bij het oud papier liggen denk ik. Zal morgen ff kijken.
Tien keer liever zoals jij met je beesten omgaat dan een fabrieksvarken. Overal zijn kanttekeningen bij te plaatsen, dit is eigenlijk zoals het hoort. Je zorgt voor je have en je havr zorgt voor jou.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Vandaag benoemde een collega het dillema dat ik daarin ook heb: zo'n varken met een rotleven verlos je uit z'n lijden. Mijn varkentje had nog heel gelukkig geweest als..
Omdat ik mijn teveel werk heb voor de tijd en ik teveel tijd verlies door niet nader te noemen oorzaken (en nee, daar bedoel ik niet fok mee).quote:
Dat wel, maar iets in pastelkleuren. Denk dat zwart/rood niet staat..quote:Op donderdag 25 november 2010 16:41 schreef conleche het volgende:
Maakt niet uit wat het is, als het maar roze is?Ik heb die roze rozen nog. Die heb je al eens gezien.
Nog even zonder opnieuw onderwerp op te rakelen:Maria darrrrrrrrrrling, jij moet dit boek lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het past in jouw straatje volgens mij (emigrantenlectuur), heel originele invalshoek, hilarisch geschreven, en en pasant kan je nog iets opsteken over goedkope kippen en aardbeien.
Vorig jaar stond het in werkelijk elke kiosk te koop, voor 5 pond. En als je het niet koopt stuur ik het je niet-zo-geheimsintig toe.
Het debuut(?) van dezelfde schrijfster is trouwens ook de moeite waard, over die tractors.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik had altijd het plan om dan maar naar Ierland te verhuizen, daar betaalde je als kunstenaar helemaal geen belasting geloof ik (wat die holding van U2 dan weer hier doetquote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef conleche het volgende:
Kunstsector ondervindt enorm veel last van de crisis, dus is het nu best een moeilijke tijd om een baan te vinden denk ik. Laatste tijd lijkt het ietsje beter te gaan, maar de nieuwe regering () heeft het in haar botte hersens gehaald om de BTW te verhogen van 6 naar 19 % vanaf januari. Dus dat betekent; óf de prijzen met 13% verhogen, óf 13% minder verdienen. Ik hááát met grote hááát die rechtse klootzakken die er een complete kutzooi van maken. Ik hoop zo dat die kloothommels zo snel mogelijk omvallen, zodat ze niet de hele culturele sector om zeep helpen. Als dit niet wordt teruggedraaid zijn er in Nederland over een paar jaar geen kunstenaars, musici of toneelspelers meer.
13%. Alsof het niks is. Ik zal die gore Rutte eens 13% van z'n salaris afpakken en die zwijmel van een Verhagen. Om over die blonde troela van een Wilders nog maar te zwijgen.
Oei. Misschien even uitademen nu.
Nee dat hebben we ook door inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 17:36 schreef Laureline het volgende:
Dus ik zie het somber voor je vriendje in, Perruche. Conservator worden bij het Van Gogh zit er naar alle waarschijnlijkheid voorlopig niet in (net als voor de andere honderdduizenden afgestudeerde kunsthistorici), dus misschien moet hij toch zijn eisen wat aanpassen? Even 'onder je niveau' werken hoeft nog niet zo slecht te zijn, kan zelfs verrassend goed uitpakken
Als ik PM word moet dat lukken jaquote:Op donderdag 25 november 2010 17:47 schreef Laureline het volgende:
Misschien direct doorstromen naar Staatssecretaris Cultuur! Dáár hoef je juist geen enkele culturele of kunsthistorische kennis of achtergrond voor te hebben
Ja heb je ook gelijk in. Nou tegen de tijd dat mijn partij verkeisbaar is zet ik wel een linkje neerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Laureline het volgende:
Tsja, 'het volk' kiest hem toch helemaal zelf. Ik vind het veel verrassender dat de VVD en het CDA zich zo vergaand met hem blijven inlaten. Dan neem je zo'n partij toch ook niet meer serieus!
Hmm. Voor het eten van puppies en kinderen moeten er toch helaas puppies en kinderen geslacht worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naast verdachte pakketjes heb ik het ook wel gehad met mensen die het nodig vinden hun kinderen te vermoorden. Eigenlijk.
oja, maar dat zijn niet mijn eigen kinderen natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Voor het eten van puppies en kinderen moeten er toch helaas puppies en kinderen geslacht worden.
Nee, ja, dus moet een ander het vuile werk opknappen. Ze groeien niet in de supermarkt hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
oja, maar dat zijn niet mijn eigen kinderen natuurlijk
Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ja, dus moet een ander het vuile werk opknappen. Ze groeien niet in de supermarkt hoor.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet?Terwijl ik daar toch doorgaans de meest vervelende (en dus opeetwaardige) exemplaren zie rondlopen! spartelen op de grond, al krijsend om snoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Chicolate op 25-11-2010 19:57:23 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik dacht al dat de omslag me zo bekend voorkwam, maar ik heb het boek over die 2 tractors gelezen...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Maria darrrrrrrrrrling, jij moet dit boek lezen:
[ afbeelding ]
Het past in jouw straatje volgens mij (emigrantenlectuur), heel originele invalshoek, hilarisch geschreven, en en pasant kan je nog iets opsteken over goedkope kippen en aardbeien.
Vorig jaar stond het in werkelijk elke kiosk te koop, voor 5 pond. En als je het niet koopt stuur ik het je niet-zo-geheimsintig toe.
Het debuut(?) van dezelfde schrijfster is trouwens ook de moeite waard, over die tractors.
Het is meer een 'dat jullie het ook even weten', voorkomt genante situaties later. En tja, ben behoorlijk van slag. Tranen zelfs in de trein, dat is me nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef sigme het volgende:
Aah Chicolate.
Sterkte. Het doet zeer, zulke dingen. Het is geen aandachttrekkerij er even aandacht voor te vragen.
Wehehe, nee, de ene gaat over twee caravans, het eerste is een korte geschiedenis van tractors in Oekraïne.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik dacht al dat de omslag me zo bekend voorkwam, maar ik heb het boek over die 2 tractors gelezen...
Het tweede is iets geëngageerder en wranger. Maar even hilarisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Blurred86 het volgende:
voor Chico, sterkte..
en voor Vik ook natuurlijk, hoop dat het mee blijkt te vallen allemaal!
a short history of tractors in Ukrainian heb ik gelezenis haar tweede boek ook leuk ja? ik voeg hem toe aan mijn verlanglijstje!
ik vond het wat warrig geloof ik, maar dat weet ik niet meer zo goed want het is al een tijdje geleden. Ik kan me de voorkant nog goed herinneren, daarom had ik het boek gekocht...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wehehe, nee, de ene gaat over twee caravans, het eerste is een korte geschiedenis van tractors in Oekraïne.
Wat vond je ervan?
Nee. Wel eentje in de Kinkerstraat en ook 1 in de ferdinand bol dacht ik. En anders natuurlijk de kalverstraat en de nieuwendijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zit er een hema oid op de kruising overtoom/1e con. Huygenstr? Heb een afspraak ben al veeeeel te laat en moet NU een panty hebben ivm met ladder.
Moet daar uitstappen en heb echt geen tijd om de stad in te gaan en de etos op het Amstel was al dicht![]()
![]()
![]()
Misschien wil hij het wel verhuren, maar zoekt hij de juiste persoon omdat hij het zelf ook eng vindt.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef AKnynke het volgende:
je gaat toch niet iemand emailen over een huis als je nog niet zeker weet dat je het wilt verhuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |