Ja heb je ook gelijk in. Nou tegen de tijd dat mijn partij verkeisbaar is zet ik wel een linkje neerquote:Op donderdag 25 november 2010 17:53 schreef Laureline het volgende:
Tsja, 'het volk' kiest hem toch helemaal zelf. Ik vind het veel verrassender dat de VVD en het CDA zich zo vergaand met hem blijven inlaten. Dan neem je zo'n partij toch ook niet meer serieus!
Hmm. Voor het eten van puppies en kinderen moeten er toch helaas puppies en kinderen geslacht worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naast verdachte pakketjes heb ik het ook wel gehad met mensen die het nodig vinden hun kinderen te vermoorden. Eigenlijk.
oja, maar dat zijn niet mijn eigen kinderen natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Voor het eten van puppies en kinderen moeten er toch helaas puppies en kinderen geslacht worden.
Nee, ja, dus moet een ander het vuile werk opknappen. Ze groeien niet in de supermarkt hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
oja, maar dat zijn niet mijn eigen kinderen natuurlijk
Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ja, dus moet een ander het vuile werk opknappen. Ze groeien niet in de supermarkt hoor.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet?Terwijl ik daar toch doorgaans de meest vervelende (en dus opeetwaardige) exemplaren zie rondlopen! spartelen op de grond, al krijsend om snoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Chicolate op 25-11-2010 19:57:23 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ik dacht al dat de omslag me zo bekend voorkwam, maar ik heb het boek over die 2 tractors gelezen...quote:Op donderdag 25 november 2010 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Maria darrrrrrrrrrling, jij moet dit boek lezen:
[ afbeelding ]
Het past in jouw straatje volgens mij (emigrantenlectuur), heel originele invalshoek, hilarisch geschreven, en en pasant kan je nog iets opsteken over goedkope kippen en aardbeien.
Vorig jaar stond het in werkelijk elke kiosk te koop, voor 5 pond. En als je het niet koopt stuur ik het je niet-zo-geheimsintig toe.
Het debuut(?) van dezelfde schrijfster is trouwens ook de moeite waard, over die tractors.
Het is meer een 'dat jullie het ook even weten', voorkomt genante situaties later. En tja, ben behoorlijk van slag. Tranen zelfs in de trein, dat is me nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:08 schreef sigme het volgende:
Aah Chicolate.
Sterkte. Het doet zeer, zulke dingen. Het is geen aandachttrekkerij er even aandacht voor te vragen.
Wehehe, nee, de ene gaat over twee caravans, het eerste is een korte geschiedenis van tractors in Oekraïne.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik dacht al dat de omslag me zo bekend voorkwam, maar ik heb het boek over die 2 tractors gelezen...
Het tweede is iets geëngageerder en wranger. Maar even hilarisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Blurred86 het volgende:
voor Chico, sterkte..
en voor Vik ook natuurlijk, hoop dat het mee blijkt te vallen allemaal!
a short history of tractors in Ukrainian heb ik gelezenis haar tweede boek ook leuk ja? ik voeg hem toe aan mijn verlanglijstje!
ik vond het wat warrig geloof ik, maar dat weet ik niet meer zo goed want het is al een tijdje geleden. Ik kan me de voorkant nog goed herinneren, daarom had ik het boek gekocht...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wehehe, nee, de ene gaat over twee caravans, het eerste is een korte geschiedenis van tractors in Oekraïne.
Wat vond je ervan?
Nee. Wel eentje in de Kinkerstraat en ook 1 in de ferdinand bol dacht ik. En anders natuurlijk de kalverstraat en de nieuwendijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zit er een hema oid op de kruising overtoom/1e con. Huygenstr? Heb een afspraak ben al veeeeel te laat en moet NU een panty hebben ivm met ladder.
Moet daar uitstappen en heb echt geen tijd om de stad in te gaan en de etos op het Amstel was al dicht![]()
![]()
![]()
Misschien wil hij het wel verhuren, maar zoekt hij de juiste persoon omdat hij het zelf ook eng vindt.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:24 schreef AKnynke het volgende:
je gaat toch niet iemand emailen over een huis als je nog niet zeker weet dat je het wilt verhuren?
hij moest nog met z'n ouders overleggen...man van een jaar of 40quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien wil hij het wel verhuren, maar zoekt hij de juiste persoon omdat hij het zelf ook eng vindt.
Oh. Apart.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij moest nog met z'n ouders overleggen...man van een jaar of 40
maar goed, dat kan ook heel goed betekenen dat hij nog even na moest denken...Ik snap het ook wel..Maar dan had hij dat gewoon moeten zeggen, ipv dat hij het nog niet zeker weet...quote:
Jaaaaa sinds Veolia het van Connexxion heeft overgenomen heb ik 4 keer geprobeerd om met de bus te gaan en is dat 4 keer niet gelukt omdat de bus niet kwam of omdat er zoveel haltes waren opgeheven dat ik niet meer op tijd bij de vervangende halte was. Ik haat Veoliaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is koud in Delft! En dan heeft 9292 me ook nog flink laten omlopen omdat er veel haltes opgeheven zijn. Maar eigenlijk was het wel een mooie wandeling
Tof! Ik heb ook nog heel veel witte muren hier..quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Er komt zelfs een nieuwe site als het goed is.
Dat kan volgens mij ook helemaal niet, ik heb een jaarcontract. Maar we zullen zien hoe het morgen loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef Merel het volgende:
En Vik, wat voor contract heb je dat ze zomaar uren van je kunnen wegnemen?
Ik laat idd alles eerst bezinken dit weekend voor ik ergens ja of nee op zeg. En idd, ik weet nu wat er aan de hand is en dus houd ik idd m'n ogen open.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:38 schreef Merel het volgende:
Laat je niets wijsmaken hè? Nergens ja op zeggen zonder dat je het eerst heb nagezocht en erover na hebt gedacht. Enneh, als het echt zo slecht gaat met die school, moet je misschien ook je ogen openhouden voor iets anders, want dan weet je wel wat er eind van het schooljaar boven je hoofd hangt.. Succes!
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
Niet?Terwijl ik daar toch doorgaans de meest vervelende (en dus opeetwaardige) exemplaren zie rondlopen! spartelen op de grond, al krijsend om snoep.
Evil you, ik wist dat het niet bij mezelf vandaan kwam!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Laureline het volgende:
Jezus Vik, dat is echt schrikken! Heb je daar net je hele leven voor omgegooid! Gelukkig stikt het in Den Haag van verwende diplomatenkindjes die alleen nog terecht kunnen op particuliere instituten
, zit je toch precies in de goede stad.
Chico's bericht heb ik gemist, maar kan ik uit de reacties wel raden. Is het echt definitief? Of zijn er gewoon wat twijfels over en weer?
Met mij gaat het okee, ik heb het verschrikkelijk druk, er wordt van alle kanten aan me getrokken met werk. Ik ben doodmoe, maarja, met dit nieuwe kabinet leeft mijn carriëre wellicht niet meer zo lang, dus ik geniet er maar van zolang het duurt. Mijn ontspanning haal ik tussen de bedrijvendoor uit witte wijn en toastjes met brie. En uit flauwe woordspelingen
Pun ik of pun jij..quote:
Terustenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan nog geen knoop aanzetten.
Enfin, morgen pak ik de draad weer op, for now:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |