Wees blij dat hij de nog ergere cijfers niet heeft gepostquote:Op donderdag 25 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
gf, hou nou eens op met die cijfers
ergere cijfersquote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dat hij de nog ergere cijfers niet heeft gepost....
quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe MPG zit nog in het verkeerde topic
[..]
het sneeuwt hier niet, ik heb even een raam opgezocht waar ik door naar buiten kon kijkenquote:
dat is wel fijn van ramen, dat je er door naar buiten kan kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het sneeuwt hier niet, ik heb even een raam opgezocht waar ik door naar buiten kon kijken
nopequote:
zuchtquote:Broadcast Message from Root@monitor1
(no tty) at 12:45 CET...
Warning! Warning!
Automatic System Restore in 5 minutes!
Warning! Warning!
dat schiet niet opquote:
hier op de kamer zijn ze dicht gemaakt met een screen, lamellen en luxaflexquote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel fijn van ramen, dat je er door naar buiten kan kijken
ja, kan ik straks weer opnieuw beginnenquote:
preciesquote:
ruilen?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier op de kamer zijn ze dicht gemaakt met een screen, lamellen en luxaflex![]()
anders komt er teveel daglicht binnen
anders zie je dat je aan het overwerken bentquote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier op de kamer zijn ze dicht gemaakt met een screen, lamellen en luxaflex![]()
anders komt er teveel daglicht binnen
ohquote:Op donderdag 25 november 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen als je helemaal geen ramen hebt
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
Ik: "zeg, schat... ga jij nog wat doen aan je humeur, of laat je dat zo?"
Hij: "Ik heb geen last van m'n humeur hoor..."
Ik: "Nee, IK heb er last van"
Nu zijn we allebei chagrijnig
of de big evil daystar schijnt naar binnenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders zie je dat je aan het overwerken bent
als er maar internet isquote:Op donderdag 25 november 2010 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh
nee die heb ik niet
of ik moet je in de kruipruimte pleuren
friemelquote:
230 en wifi zullen het probleem niet zijn. Regel je zelf de laptop?quote:
psies want die van mij is heiligquote:Op donderdag 25 november 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
230 en wifi zullen het probleem niet zijn. Regel je zelf de laptop?
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff. Mannen. Seksmaniakken, dat zijn het.
komt goedquote:Op donderdag 25 november 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
230 en wifi zullen het probleem niet zijn. Regel je zelf de laptop?
Foto's!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh...
![]()
het blad van de keuken kan niet door het trapgat..
nu moet er een kraan komen om em naar de 6e etage te tilllen...
nou maar hopen dat ie niet valt!
quote:Broadcast Message from Root@monitor1
(no tty) at 13:40 CET...
Warning! Warning!
Automatic System Restore in 5 minutes!
Warning! Warning!
de kraan is gearriveerd!!quote:
soms wel ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat een kutbaan heb je ook he?
quote:
Ja, want er veranderen instellingen en meneer root@ snapt niet hoe dat kan, laten we maar alles terugzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, want er veranderen instellingen en meneer root@ snapt niet hoe dat kan, laten we maar alles terugzetten
probleem is dat ik nog niet weet hoe ik het moet aanpassen, ik heb nog te weinig rechten en moet "iets" vinden om dat te verhogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Chef lastigvallen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
probleem is dat ik nog niet weet hoe ik het moet aanpassen, ik heb nog te weinig rechten en moet "iets" vinden om dat te verhogen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuke zuster![]()
[pgrferari]
zuster![]()
[/pgrferari]
Mpgtjequote:
Hey flashquote:
wij moeten praten, ik heb wel cadeautjes maar geen inpak papierquote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog geenkadootjesWel inpakpapier trouwens
beetje probleem, niemand schijnt te weten wie die doos beheertquote:
Degene die het hardst piept als je de stekker eruit trektquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje probleem, niemand schijnt te weten wie die doos beheert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |