Ik vind het antwoord goed. Ze heeft in 1985 op de National Geographic cover gestaan. De fotograaf heeft daarna 17 jaar vergeefs naar haar gezocht, en in 2002 heeft hij haar weer gevonden.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef lubje25 het volgende:
Oprah ging later naar d'r opzoek, ze was in ieder geval een keer het onderwerp van haar show.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Wtf mensen Michael Caine niet herkennen
Ja wtf man, mijn nederige excusesquote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Wtf mensen Michael Caine niet herkennen
Die i die geef ik je cadeau.quote:
Sir Michael Caine zelfs. Je hebt m vast wel eens voorbij zien komen in een film. Hij is nu wel tegen de 80 dus ziet er iets anders uit tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja wtf man, mijn nederige excuses
Dat reken ik goed.quote:
Stand # 2105quote:Een petomaan is iemand die het winden laten tot een kunst of beroep heeft gemaakt en er ook veel plezier in heeft.
De allerbekenste, en de enige, is Mr. Methane. Hij beoefent het gecontroleerd scheten laten en beschrijft het zelf als anale klankvorming.
Heb je zijn masterclass gezien ?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Sir Michael Caine zelfs. Je hebt m vast wel eens voorbij zien komen in een film. Hij is nu wel tegen de 80 dus ziet er iets anders uit tegenwoordig.
super gaaf iddquote:Op donderdag 25 november 2010 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je zijn masterclass gezien ?
Joehoee!quote:
Graagquote:
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |