volgens de waarschuwing in de gebruiksaanwijzing wel jaquote:Op donderdag 25 november 2010 12:02 schreef Raissa het volgende:
Is jouw keukenweegschaal gevaarlijk dan?
quote:ik heb een potentieel moordwapen gekocht
in de gebruiksaanwijzing staat de volgende waarschuwing:
levensgevaar en gevaar voor ongevallen voor kleine kinderen en jongeren!
laat kinderen nooit zonder toezicht hanteren. houdt kinderen steeds verwijderd van het product. dit product is geen speelgoed.
kinderen of personen die geen kennis of ervaring in de omgang met het apparaat hebben, of die een beperkt lichamelijk, sensorisch of geestelijk vermogen hebben, mogen het apparaat niet zonder toezicht en instructies van een voor de veiligheid verantwoordelijk persoon gebruiken.
kinderen moeten onder toezicht staan, zodat ze niet met het apparaat kunnen spelen.
en weet je wat ik voor een vreselijk gevaarlijk apparaat gekocht heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was leuk! Warm onthaal, nog niet zoveel kunnen doen want nog geen inlog enzo. Ik ben gesloopt en heb koppijnquote:Op donderdag 25 november 2010 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Vicky!! *roept*
Hoe ging het vanmorgen?!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Vicky het volgende:
Ik ga je gewoon weer bellenmorgen Saffier.
Wij boeken gewoon de vakantie. Vaak wel in overleg, maar als ze vakanties samenvallen dan mag Priscil gewoon kiezen met wie ze meegaat. No hard feelings als ze met haar moeder mee wilt...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook bami!!
Grmbl.Wij willen met vrienden op vakantie en daarom ook redelijk snel reserveren. We moeten echter de eerste 3 weken van de schoolvakantie ivm bouwvakvakantie van Peace. Nou doet ex een beetje moeilijk... dat hij niet weet of hij dat kan regelen op het werk en ook niet of hij op vakantie gaat enz. Maar als de eerste 3 weken niet kunnen met Twan, kunnen wij gewoon niet op vakantie of wel maar dan zonder Twan. Dat is echter niet de bedoeling. Pfff moeilijk doen zeg... terwijl hij al jaren de weken heeft gehad zoals hij graag wilde.
![]()
Hij wordt er niet leuker op sinds hij en zn vriendin uit elkaar zijn.
![]()
Haha, klinkt leuk bij elkaar estrys, keuken --> dak met pannen. Hihi. Maar; Fijn!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:32 schreef Estrys het volgende:
een nieuwe keuken mikoxxZo fijn
Wij hebben nu echt een dak met pannen
FP berichtquote:Zojuist is FOK.nl verkozen tot beste Website van het Jaar 2010 in de categorie 'Nieuws'. Tijdens de uitreiking die op dit moment nog in de Beurs van Berlage in Amsterdam aan de gang is, hebben de admins Breuls en iteejer de prijs in ontvangst genomen.
Dan moet je even op de eerste regel van m'n sig klikken, dan kom je er vanzelfquote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef mikoxx het volgende:
Innepin, ik ken heul geen andere topics dan het vertrouwde OUD
lol!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:31 schreef huuphuup het volgende:
!
ha! ik wist wel dat ik alleen op hoogwaardige websites kwam![]()
Dat is misschien ook wel gewoon een optie... dan weet ik wel met wie Twan meewil. Nou ja, het is nog geen 15 december.. tot die tijd krijgt mn ex om wat door te geven. Dan gaan we boeken.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij boeken gewoon de vakantie. Vaak wel in overleg, maar als ze vakanties samenvallen dan mag Priscil gewoon kiezen met wie ze meegaat. No hard feelings als ze met haar moeder mee wilt...
huh? was 12,95 dan de prijs van het ding incl. verzenden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lol!
![]()
Sommige bieders van MP zijn echt rude. Had er iets opgezet en mevrouw had interesse en moest ik het opsturen dus zeg ik dat is dan 12,95.. krijg ik terug 'hahaha je laat me lage het is 6,95 en een doos haal je maar bij de supermarkt' etc etc. Noob wist niet wat 'een' gewicht was.![]()
Nee het was rond de 100 euro incl verzenden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh? was 12,95 dan de prijs van het ding incl. verzenden?
Sowieso doen mensen raar ja, ik heb wel eens heel pakket kleding erop gezet, 40 of 50 stuks ofzo en dan kreeg ik een bod van ene Ali die wilde het wel van me kopen voor 7,50 incl verzenden.
Grapjurk![]()
Dat is belachelijk zeg! Maar dat is ook precies de reden dat ik nooit op MP durf te bestellen.. Ben bang dat het stuk, beschadigd of verkleurd isquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Of je bestelt snowboots, die hélemaal goed zijn, want bijna niet gedragen, en dan blijkt er bij uitpakken op beide een scheur te zitten in de waterdichte stof.precies op de teenknik zeg maar.
Jammer, mijn eerste negatieve marktplaats ervaring.
Nee, ga ik zo doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
oh nee buuf, das ook stom![]()
en nu? heb je gemaild?
Ssserpente![]()
oh, maar ik heb ook heel vaak bofjes hoor dus dat compenseert dan wel weer. Laatst kocht ik 6 broeken, en bleken er 7 in te zitten. Had die vrouw erbij gedaan, was ze nog tegen gekomen. Nou, da's echt heel aardig. En niks mis mee ook. Dus er zijn meer aardige mensen dan oplichters. En als het kan haal ik dingen gewoon op, kan ik het even bekijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is belachelijk zeg! Maar dat is ook precies de reden dat ik nooit op MP durf te bestellen.. Ben bang dat het stuk, beschadigd of verkleurd is
Ik heb een fietsstoeltje gekocht van ene Bix hierquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef Estrys het volgende:
Ik heb wel grote dingen gekocht op M zoals een fietsstoeltje maar dan zoek ik altijd in de buurt en ga ik het ophalen. Vind ik prettiger.
Ik koop niet hier, niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb een fietsstoeltje gekocht van ene Bix hier![]()
![]()
en ben er nog steeds zo enorm blij mee!
ja als je via google zoekt op de advertentie en dan klikt op cache naast de link dan kun je hem nog wel tevoorschijn halen denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:02 schreef trui het volgende:
ik heb alleen een naam en gironummer. geen woonplaats helaas.
oeh, dat topt mijn bonensoepquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geniale site buuf, bedankt!
Er staat hachee op het vuurGewoon oudhollandse, niet van die nieuwerwetse
Jaaaaa en je moest heeeeel diep in je geheugen graven om te bedenken waar je die naam toch van kende toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, vast ja, want dat kan gewoon in een envelop natuurlijk. Wel lullig evengoed.![]()
Ik heb aan mijn schoonmoeder lijstjes gestuurd voor de jongens. en nu wil Daan, van de site http://www.ipacity.nl de mini raketjes.nou leuk, dus ik dat aan haar gemaild, met de site erbij. En ik dacht nog toen ik de naam typte: waar doet die naam me toch aan denken?
![]()
Nu hoop ik maar dat mijn schoonmoeder veilig via mijn link gaat zoeken, en niet via google, want Pocket Rocket geeft toch wat bedenkelijke hits.![]()
![]()
Nou, ik zat ff op een ander spoor, met de site van intertoys, en drie verlanglijstjes en prijzen en vanalles. Dus ik had de link niet echt direct gelegd nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jaaaaa en je moest heeeeel diep in je geheugen graven om te bedenken waar je die naam toch van kende toch?![]()
![]()
wel een geniale dingen daar zeg!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |