volgens de waarschuwing in de gebruiksaanwijzing wel jaquote:Op donderdag 25 november 2010 12:02 schreef Raissa het volgende:
Is jouw keukenweegschaal gevaarlijk dan?
quote:ik heb een potentieel moordwapen gekocht
in de gebruiksaanwijzing staat de volgende waarschuwing:
levensgevaar en gevaar voor ongevallen voor kleine kinderen en jongeren!
laat kinderen nooit zonder toezicht hanteren. houdt kinderen steeds verwijderd van het product. dit product is geen speelgoed.
kinderen of personen die geen kennis of ervaring in de omgang met het apparaat hebben, of die een beperkt lichamelijk, sensorisch of geestelijk vermogen hebben, mogen het apparaat niet zonder toezicht en instructies van een voor de veiligheid verantwoordelijk persoon gebruiken.
kinderen moeten onder toezicht staan, zodat ze niet met het apparaat kunnen spelen.
en weet je wat ik voor een vreselijk gevaarlijk apparaat gekocht heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was leuk! Warm onthaal, nog niet zoveel kunnen doen want nog geen inlog enzo. Ik ben gesloopt en heb koppijnquote:Op donderdag 25 november 2010 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Vicky!! *roept*
Hoe ging het vanmorgen?!
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:27 schreef Vicky het volgende:
Ik ga je gewoon weer bellenmorgen Saffier.
Wij boeken gewoon de vakantie. Vaak wel in overleg, maar als ze vakanties samenvallen dan mag Priscil gewoon kiezen met wie ze meegaat. No hard feelings als ze met haar moeder mee wilt...quote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook bami!!
Grmbl.Wij willen met vrienden op vakantie en daarom ook redelijk snel reserveren. We moeten echter de eerste 3 weken van de schoolvakantie ivm bouwvakvakantie van Peace. Nou doet ex een beetje moeilijk... dat hij niet weet of hij dat kan regelen op het werk en ook niet of hij op vakantie gaat enz. Maar als de eerste 3 weken niet kunnen met Twan, kunnen wij gewoon niet op vakantie of wel maar dan zonder Twan. Dat is echter niet de bedoeling. Pfff moeilijk doen zeg... terwijl hij al jaren de weken heeft gehad zoals hij graag wilde.
![]()
Hij wordt er niet leuker op sinds hij en zn vriendin uit elkaar zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |