Oh wacht, zou Victor Reinier binnenkort in de serie komen, en is het bekend dat hij Laurens speelt? Want dan is het niet onwaarschijnlijk, die vent heeft anders nog weinig in de serie te zoeken..quote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef bv76 het volgende:
Ik denk dat Vledder(Laurens) het heeft gedaan.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:02 schreef DjinN het volgende:
Ik verdenk Lana! Ze heeft haar fopspeen laten slingeren. Toen is Rutger gestruikeld en bovenop de fopspeen gevallen, heeft hem van schrik ingeslikt wat geresulteerd heeft in verstikking!
dat zou nog eens een comeback zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef roos85 het volgende:
Ik denk trouwens dat Robin (broertje van Benjamin) het heeft gedaan
Francine de Waal kan natuurlijk ook. Dat zij (net als Laura) is belazerd door Rutger, en dus na 20 jaar opnieuw iemand vermoord.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef roos85 het volgende:
Ik denk trouwens dat Robin (broertje van Benjamin) het heeft gedaan
hoezo?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Lucas nog steeds een knurft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=RQpSGa8Z-VQ
http://www.youtube.com/watch?v=yJ2UROhv-PI
MPS, iedere dag van de week een ander profiel,
http://www.youtube.com/watch?v=AiJft-VnxEg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vervelende en saaie verhaallijnen in mijn optiek:
-Danny-krijgt-Sjors-uiteindelijk-wel-terug-maar-Maxime-gaat-nog-even-kloten![]()
-Wie-o-wie heeft Rutger toch vermoord?
-Edwin is de stagiar van Bilridder Lucas
Een heer met stijl
Ik denk wel haast zeker te weten dat het Sil blijkt te zijn geweest. Ik had ook begrepen dat die er over een poosje uitgeschreven wordt, dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar het was een outsider, niet iemand in Meerdijk.
En ik denk dat Lorena iets gezien heeft, maar niets wil zeggen.
Toppunt van foute homoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind die Lucas nog steeds een knurft.
Ik had ook begrepen dat Robbert terug zou komen, ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 01:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ik denk wel haast zeker te weten dat het Sil blijkt te zijn geweest. Ik had ook begrepen dat die er over een poosje uitgeschreven wordt, dus dat zou goed kunnen.
Dan wil ik een ander verschil illustreren waardoor het niveau van de serie namelijk drastisch lager ligt dan in het begin van de serie: de verhaallijnen, die waren toen goed doordacht, zaten goed in elkaar en waren ijzersterk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:24 schreef Zehra het volgende:
Ik verbaas me de laatste tijd over de kwaliteit van het acteren in GTST. Wat een verschil met het begin van de serie. De scene tussen Sjors en Bing was ook weer grote klasse. Inge deed die scene fantastisch.
Zeg ik dan dat ik niet wist over wie je het had?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:16 schreef sherezade het volgende:
zou kunnen geen idee, je kunt het op verschillende manieren schrijven... maar volgens mij heb je gelijk...
Maar je wist toch wie ik bedoelde of niet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |