Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden vrouwen die plukken haar in het gezicht zo als bij Noud trouwens aantrekkelijk ?
Nee.. zoals al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden vrouwen die plukken haar in het gezicht zo als bij Noud trouwens aantrekkelijk ?
Neinquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat wij dan een andere defintie hebben van playmobielkapsel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee.. zoals al eerder gezegd.
Playmobil kapsel a la Danny.![]()
Bij Noud is het net een pruik.
Ow jawel hoor. Op deze foto valt het wel een beetje mee, maar ik moet ook altijd aan een playmobil-mannetje denken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan een andere defintie hebben van playmobielkapsel.
Die link had ik dus echt noooooit gelegd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Op deze foto valt het wel een beetje mee, maar ik moet ook altijd aan een playmobil-mannetje denken.
Ghehe, maar als je man je zo noemt is het toch liefkozend? Dan is het toch juist liefelijk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die link had ik dus echt noooooit gelegd.
Mijn man noemt mij altijd commander keen kapsel. Dat had ik als kind. Dus ik heb een beetje een trauma voor dat soort kapsels. En ja, commander keen droeg ene helm.
Een beetje? Met een beetje fantasie kunnen het zo tweelingbroers zijn!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb wel een theorie over waarom Noud de moordenaar zou kunnen zijn.
In desperate housewifes zit een jongen, die heet Eddie (eddie - noud, de d zit in allebei de namen).
Eddie is de vrouwenwurger uit de serie.
Noud lijkt wel een beetje op hem. Dus Noud is de moordenaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog maar de vraag hoe liefkozend het isquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ghehe, maar als je man je zo noemt is het toch liefkozend? Dan is het toch juist liefelijk?
Dus Noud is ontsnapt uit Amerika en is eigenlijk Eddie, the Wisteria Lane strangler.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een beetje? Met een beetje fantasie kunnen het zo tweelingbroers zijn!
quote:
Nog niet alle verdachten zijn belicht he...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Om maar weer even ontopic te komen, ik geloof nu echt niet dat Ludo het was, anders zou hij nooit zo openlijk toegeven dat ie van plan was Rutger te bezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Allemachtig wat is Charlie een dom varken
Heel wat langer dan jij gok ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel wat langer dan jij gok ik![]()
quote:Trouwens je hebt personages die evolueren in hun domheid, net als users overigens
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel(al kijk ik op een paar breaks na ook al sinds het begin)
[..]
Die 2, las ik las ik laatst ergens.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik denk dat het of Syl, of Jef was..
Gaat er niemand uit de serie trouwens?
Oh, ik dacht altijd Syl.. Mja, could be mequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Sinds wanneer heet Sil eigenlijk Syl? Het was toch Sil?
Laatst stond hier ook Charly.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Sinds wanneer heet Sil eigenlijk Syl? Het was toch Sil?
Mja volgens mij zag ik het zelfs in een aflevering voorbij komen, dus zo gek is dat niet gedacht hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd Syl.. Mja, could be me
Leuk tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Nina kan ook een enkeltje achter de tralies krijgen.
Zag je wat ze aan had
Ja ik ook. Bingquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat er iemand van vroeger weer terug in de serie komt
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog niet alle verdachten zijn belicht he...
En Lorena... is nog noooit in het huis geweest, maar...Ik snap niet waarom ze aan 1 stuk door blijft liegen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen gedraagt zich opgefokt trouwens..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik ook niet. En dan die gespeelde verontwaarding er ook nog bij.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:17 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze aan 1 stuk door blijft liegen..
Iedereen gedraagt zich opgefokt trouwens..
Ja en dan ga je ook echt de andere oorbel in een putje gooien.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan die gespeelde verontwaarding er ook nog bij.
Maar goed, ze is dus weldegelijk in het huis geweest.... of.... iemand heeft haar oorbel daar neer gelegd.
die borrelt vast in de wc van Jack omhoogquote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
Maaar die andere oorbel moet wel gevonden worden natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die borrelt vast in de wc van Jack omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |