Awesome, dit is em inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef koeii het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest, maar het is nog steeds Robert Miles - Children.
Vanaf ong. 20 secondenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef fetss het volgende:
https://rcpt.yousendit.co(...)f0d6322ae788f864031b
ik zoek dit nummer, wat je op de achtergrond hoort.. volgensmij is het een bekend nummer, maar kom er maar niet op!
Geen dankquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ook namens mij bedankt, kan ik ook rustig slapen.
toch niet:quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
neequote:
Ook niet wat voor stijl/genre?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ook niet wat voor stijl/genre?
pop r&b achtigquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ook niet wat voor stijl/genre?
Volgens SoundHound is het het Allegretto uit Palladio door Myleene Klass. Daar kan ik geen YouTube-filmpje van vinden. Wel hetzelfde stuk op piano:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef Endymion9 het volgende:
Weet iemand hoe het stuk heet? http://player.omroep.nl/?aflID=11679451
Help ik zoek nog steeds.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef glaba het volgende:
Hoi piepeloi!
Help mij, ik zoek een nummer...!
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1011738
Het is op 27:45.
Deze?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef MikeHa het volgende:
Ik zoek een recent dance nummer, en ik weet vaag een stukje tekst omdat ik hem gister in de sportschool hoorde..er zingt een man/jongen " fade awaaaay...yeah" en nog wat, maar dat weet ik niet, en dan komt er een coole trance achtige beat in...
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
DAT IS HET!!!!!!!!!!!!! hartelijk bedankt !!!!! echt onwijs bedankt!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens SoundHound is het het Allegretto uit Palladio door Myleene Klass. Daar kan ik geen YouTube-filmpje van vinden. Wel hetzelfde stuk op piano:
Het doet me denken aan Radiohead, doet dat een belletje rinkelen? Zo niet, dan heb ik ook geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef MrEarcheese het volgende:
Dit is misschien een vaag verzoek, maar het pianostukje in dit liedje komt me echt enorm bekend voor. Volgens mij heb ik zo'n zelfde stukje ooit eerder gehoord in een .. stopmotionfilmpje
Air- All I need?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef xxjosjex het volgende:
Hallo,
Ik zoek een plaat waarvan ik de videoclip kan omschrijven.
Het is een video waarin een jongen en een meisje constant samen zijn, in een auto zitten enzo. Volgens mij hoor je ze door de muziek heen ook praten met elkaar? Beetje trance achtige muziek, heel relaxed zoiets als Deadmau5, i remember
Is al een wat oudere plaat, wie weet welke??
iets van Enigma? Alhoewel dat niet helemaal house is natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Zo begin tot midden jaren '90 had je een soort van House ding dat best lang aan hield. Toen was er een Franse muzikant die vooral instrumentale muziek maakte. Maar het kan zijn dat er ook vocals doorheen kwamen. Het nummer dat ik zoek is van die Fransman, en heeft van die gotische klanken erin. Het was echt een tophit en kerkelijk gotische zang wordt niet veel gebruikt in house-muziek, dus ik heb goede hoop. Iemand die weet welk nummer ik zoek?
O ja, dat was het. Thanks. In die tijd heette alles House. Zelfs O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef kvd het volgende:
[..]
iets van Enigma? Alhoewel dat niet helemaal house is natuurlijk
De bekendste die voldoen aan je omschrijving:quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Thanks. In die tijd heette alles House. Zelfs O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van had. Maar goed, nu nog het juiste nummer vinden. Maar met Enigma is kan ik zelf ook wel vooruit....
Het was die eerste. Thenksquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef kvd het volgende:
[..]
De bekendste die voldoen aan je omschrijving:
Even dit zijpad inslaan: ik denk dat velen hier wel degelijk de twee verschillende 'nieuwerwetse' en in dezelfde periode uitgebrachte versies bedoelen: de rustige van Fortuna feat. Satenig versus de hardere van Apotheosis.quote:O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van had
Bob sinclar - La la song?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |