Ja maar er is ook nergens gezegd dat het leger het niet overleefd heeft op kazernes e.d.. Sterker nog volgens mij gaf een van de personages aan naar een militaire basis te willen gaan. Maar soldaten die gewoon in een straat staan zonder extra verdediging in de vorm van muren/hekken/etc. word net zo makkelijk opgegeten als elk ander persoon.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat bekend is dat er een ziekte rondgaat zal het leger al zijn zieke personeel in quarantaine plaatsen.
Zodra bekend is dat het zombies zijn en dat een reddingsoperatie weinig zin heeft, zal een kazerne zich ontpoppen tot een fort. Eerstvolgende stap is waarschijnlijk het leger centraliseren. Als dit gedaan is kan men in de zomer land bewerken terwijl het verdedigt wordt door het leger. In de winter bewegen zombies wat moeilijker, dus kan het leger zichzelf warm houden door de (praktisch) stilstaande zombies uit te schakelen, terwijl de boeren in wapenfabrieken werken.
Ik denk serieus te veel na over een zombie-apocalypse![]()
Truequote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik denk serieus te veel na over een zombie-apocalypse![]()
Dit was vantevoren al wel bekend hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:09 schreef husq het volgende:
Aflevering 1 vond ik geniaal, maar de rest valt toch wel erg tegen.
Het is nu duidelijk dat de serie niet draait om de actie en het geweld, maar meer om de personages, het verhaal en de drama.
Nou dan heb ik een tip voor: Kijk niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Blinker het volgende:
Niet iedereen gaat zich eerst inlezen voordat je een serie gaat kijken.
Serie is gewoon een jammerlijke faal.
Maar geen vast schrijvers personeel, jammer, ik had gehoopt op een overkoepelend verhaal in de het 2e seizoen. Ik denk dat dat er niet in zit, als ze voor elke ep een andere schrijver hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.deadline.com/2(...)-staff-for-season-2/
Nieuwe schrijvers voor het tweede seizoen.
Ik zou het niet erg vinden als elke episode iets duidelijker een losse episode werd.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar geen vast schrijvers personeel, jammer, ik had gehoopt op een overkoepelend verhaal in de het 2e seizoen. Ik denk dat dat er niet in zit, als ze voor elke ep een andere schrijver hebben.
Nee, nu kijk ik 'm ook af.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou dan heb ik een tip voor: Kijk niet meer.![]()
Voor mij is het de serie van het jaar.
Ik neem aan dat de strips dat wel hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar geen vast schrijvers personeel, jammer, ik had gehoopt op een overkoepelend verhaal in de het 2e seizoen. Ik denk dat dat er niet in zit, als ze voor elke ep een andere schrijver hebben.
Nu je het zo zegt, dat had het inderdaad kunnen zijn! Gewoon zo hup in de bios.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
Ep1 was ook bijna een film, zeker samen met ep2.
Hoelang kan je dat volhouden voordat het saai wordt?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:20 schreef Beach het volgende:
Ik vind het ook steeds minder worden. Dat gejammer van mensen is veel minder tof dan het onwetend rondlopen van Rick zoals in het begin.
ikke wel. Voor losse afleveringen kijk ik wel een sitcom. Ik hou er wel van als er in serie's een groter overkoepelend verhaal zit. Net zoals Supernatural, Jericho, Prison Break etc...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als elke episode iets duidelijker een losse episode werd.
Zoals bij Supernatural zou mij mooi lijken. Er moet natuurlijk wel iets van een overkoepelend verhaal zijn, maar bij Supernatural heeft elke aflevering wel een duidelijk los verhaal. Of in ieder geval een stuk van het overkoepelende verhaal met een duidelijk begin en slot.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ikke wel. Voor losse afleveringen kijk ik wel een sitcom. Ik hou er wel van als er in serie's een groter overkoepelend verhaal zit. Net zoals Supernatural, Jericho, Prison Break etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |