Er is helemaal niemand monddood gemaakt, en het topic is op verzoek van TS verplaatst naar TRU - waar het naar mijn mening ook veel beter past.quote:Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef Jappie het volgende:
Vandaag heeft de de F&L moderatie zich wederom van een van haar slechtste kanten laten zien, mensen monddood maken door topics te kicken bij gebrek aan fatsoenlijk argumentatie....diep triest dit.
Ik vrees/hoop dat je er een beetje naast zit. De enige moderatie-actie was de kick, en die was nog op verzoek van TS ook.quote:Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef Jappie het volgende:
Vandaag heeft de de F&L moderatie zich wederom van een van haar slechtste kanten laten zien, mensen monddood maken door topics te kicken bij gebrek aan fatsoenlijk argumentatie....diep triest dit.
Je hoop is ongegrond, als iemand zo duidelijk gemaakt wordt dat hij hier niet welkom is met z'n topic en meerdere malen de suggestie aan de hand wordt gedaan te verkassen dan kun je niet of nauwelijks spreken van "op eigen verzoek". Waar je dan wel van kunt spreken is gezond verstand bij de TS die inziet dat het weinig zin heeft om tegen zich als windmolens gedragende moderators te blijven vechten en daarmee feitelijk het topic onderwerp ondergeschikt te maken.quote:Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vrees/hoop dat je er een beetje naast zit. De enige moderatie-actie was de kick, en die was nog op verzoek van TS ook.
*geeft Jappie een zakdoekje*quote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hoop is ongegrond, als iemand zo duidelijk gemaakt wordt dat hij hier niet welkom is met z'n topic en meerdere malen de suggestie aan de hand wordt gedaan te verkassen dan kun je niet of nauwelijks spreken van "op eigen verzoek". Waar je dan wel van kunt spreken is gezond verstand bij de TS die inziet dat het weinig zin heeft om tegen zich als windmolens gedragende moderators te blijven vechten en daarmee feitelijk het topic onderwerp ondergeschikt te maken.
Waar ik getuige van ben geweest zit gevaarlijk dicht aan tegen bully gedrag plain and simple.
Die vrijheid heb je dan ook niet.quote:Maar als elke speler zijn eigen spelregels mag bepalen, dan wordt het toch een rommeltje ?
Jij ook niet, Je greep onnodig en gehaast naar de schaar...quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:10 schreef Molurus het volgende:
Ik ben duidelijk geweest, Natural-Cool: reageer inhoudelijk, on topic, en quote alleen als dat functioneel is en doe dat op een manier die duidelijk is voor iedereen.
[..]
Die vrijheid heb je dan ook niet.
Die vrijheid heb ik wel degelijk. Fok regel 1: moderators hebben altijd gelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Natural-Cool het volgende:
[..]
Jij ook niet, Je greep onnodig en gehaast naar de schaar...
Je weet donders goed dat zulke grenzen bijzonder moeilijk te bepalen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die vrijheid heb ik wel degelijk. Fok regel 1: moderators hebben altijd gelijk.
Je weet dondersgoed dat moderators hier de dienst uitmaken. Dat heb ik je namelijk al drie keer verteld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Natural-Cool het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat zulke grenzen bijzonder moeilijk te bepalen zijn.
Er is niets gesloten, de content van 1 van je posts is door mij verwijderd omdat het off topic was en je het postte nadat ik daar specifiek voor had gewaarschuwd. (Ook dat wist je al.)quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Natural-Cool het volgende:
-Het probleem is nu vooral dat ik niet begrijp waar uw kritiek zich op richt in mijn laatste post en waarom het niet heropend is...
Copy-paste werk: met mate, functioneel en zorg ervoor dat het duidelijk is dat je het niet zelf hebt geschreven.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Natural-Cool het volgende:
Ik heb reeds ingestemd met je verplichte bronvermelding bij voorbaat ( geldt dit voor iedereen ? )
Reageren is nooit een verplichting. Persoonlijk zou ik er de voorkeur aan geven om ad hominems geheel te negeren, maar het is geen gebod of verbod. Wel zou ik graag zien dan het zoveel mogelijk inhoudelijk en on topic blijft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Natural-Cool het volgende:
en verplicht je mij nu om op ad hominems in te gaan van andere medefokkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |