abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 september 2013 @ 20:50:05 #241
16305 Jappie
parttime reverend
pi_131492144
Vandaag heeft de de F&L moderatie zich wederom van een van haar slechtste kanten laten zien, mensen monddood maken door topics te kicken bij gebrek aan fatsoenlijk argumentatie....diep triest dit.
pi_131493141
quote:
13s.gif Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef Jappie het volgende:
Vandaag heeft de de F&L moderatie zich wederom van een van haar slechtste kanten laten zien, mensen monddood maken door topics te kicken bij gebrek aan fatsoenlijk argumentatie....diep triest dit.
Er is helemaal niemand monddood gemaakt, en het topic is op verzoek van TS verplaatst naar TRU - waar het naar mijn mening ook veel beter past.

Daar kunnen jullie weer naar hartelust verder discussieren. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 23 september 2013 @ 21:22:45 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_131493675
quote:
13s.gif Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef Jappie het volgende:
Ik vrees/hoop dat je er een beetje naast zit. De enige moderatie-actie was de kick, en die was nog op verzoek van TS ook.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 23 september 2013 @ 21:32:00 #244
16305 Jappie
parttime reverend
pi_131494192
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vrees/hoop dat je er een beetje naast zit. De enige moderatie-actie was de kick, en die was nog op verzoek van TS ook.
Je hoop is ongegrond, als iemand zo duidelijk gemaakt wordt dat hij hier niet welkom is met z'n topic en meerdere malen de suggestie aan de hand wordt gedaan te verkassen dan kun je niet of nauwelijks spreken van "op eigen verzoek". Waar je dan wel van kunt spreken is gezond verstand bij de TS die inziet dat het weinig zin heeft om tegen zich als windmolens gedragende moderators te blijven vechten en daarmee feitelijk het topic onderwerp ondergeschikt te maken.

Waar ik getuige van ben geweest zit gevaarlijk dicht aan tegen bully gedrag plain and simple.
  maandag 23 september 2013 @ 21:37:38 #245
38496 Perrin
pi_131494491
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je hoop is ongegrond, als iemand zo duidelijk gemaakt wordt dat hij hier niet welkom is met z'n topic en meerdere malen de suggestie aan de hand wordt gedaan te verkassen dan kun je niet of nauwelijks spreken van "op eigen verzoek". Waar je dan wel van kunt spreken is gezond verstand bij de TS die inziet dat het weinig zin heeft om tegen zich als windmolens gedragende moderators te blijven vechten en daarmee feitelijk het topic onderwerp ondergeschikt te maken.

Waar ik getuige van ben geweest zit gevaarlijk dicht aan tegen bully gedrag plain and simple.
*geeft Jappie een zakdoekje*

Ik hoop dat je er een beetje van bijkomt.
  maandag 23 september 2013 @ 21:39:45 #246
38496 Perrin
pi_131494611
Beneden deze lijn alleen reacties betreffende moderaties. Overige onzin wordt verwijderd. (voorbeelden hierboven)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:14:23 #247
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131610537
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:03:46 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_131611405
Tenks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:38:03 #249
66444 Lord_Vetinari
pi_131615143
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:13:30 #250
38496 Perrin
pi_131616076
Dank u!
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:25:42 #251
66444 Lord_Vetinari
pi_131616390
Ik zou de OP nog even leeghalen....
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:37:35 #252
38496 Perrin
pi_131616760
Welke OP? O-)
pi_131739558
Een vraag over "Een top boek/naslagwerk als cadeau geven over de grootste filosofen die wij ooit gekend hebben"

In de #SC of een nieuw topic voor deze vraag openen?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:51:09 #254
8369 speknek
Another day another slay
pi_131740495
Hebben we een SC? :o

Wat mij part maak je een topic.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_132642201
@molurus : Ik ben niet onder de indruk van je antwoord. Je bent geïrriteerd omdat ik een aantal gevoelige snaren heb geraakt.

Maar als elke speler zijn eigen spelregels mag bepalen, dan wordt het toch een rommeltje ?
pi_132644769
Ik ben duidelijk geweest, Natural-Cool: reageer inhoudelijk, on topic, en quote alleen als dat functioneel is en doe dat op een manier die duidelijk is voor iedereen.

quote:
Maar als elke speler zijn eigen spelregels mag bepalen, dan wordt het toch een rommeltje ?
Die vrijheid heb je dan ook niet.
pi_132660299
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 08:10 schreef Molurus het volgende:
Ik ben duidelijk geweest, Natural-Cool: reageer inhoudelijk, on topic, en quote alleen als dat functioneel is en doe dat op een manier die duidelijk is voor iedereen.

[..]

Die vrijheid heb je dan ook niet.
Jij ook niet, Je greep onnodig en gehaast naar de schaar...
pi_132662377
quote:
12s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:47 schreef Natural-Cool het volgende:

[..]

Jij ook niet, Je greep onnodig en gehaast naar de schaar...
Die vrijheid heb ik wel degelijk. Fok regel 1: moderators hebben altijd gelijk.
pi_132664450
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Die vrijheid heb ik wel degelijk. Fok regel 1: moderators hebben altijd gelijk.
Je weet donders goed dat zulke grenzen bijzonder moeilijk te bepalen zijn.

-Het probleem is nu vooral dat ik niet begrijp waar uw kritiek zich op richt in mijn laatste post en waarom het niet heropend is...

Ik heb reeds ingestemd met je verplichte bronvermelding bij voorbaat ( geldt dit voor iedereen ? )
en verplicht je mij nu om op ad hominems in te gaan van andere medefokkers?
pi_132665020
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Natural-Cool het volgende:

[..]

Je weet donders goed dat zulke grenzen bijzonder moeilijk te bepalen zijn.
Je weet dondersgoed dat moderators hier de dienst uitmaken. Dat heb ik je namelijk al drie keer verteld.

quote:

-Het probleem is nu vooral dat ik niet begrijp waar uw kritiek zich op richt in mijn laatste post en waarom het niet heropend is...
Er is niets gesloten, de content van 1 van je posts is door mij verwijderd omdat het off topic was en je het postte nadat ik daar specifiek voor had gewaarschuwd. (Ook dat wist je al.)

quote:

Ik heb reeds ingestemd met je verplichte bronvermelding bij voorbaat ( geldt dit voor iedereen ? )
Copy-paste werk: met mate, functioneel en zorg ervoor dat het duidelijk is dat je het niet zelf hebt geschreven.

Dat lijkt mij vanzelfsprekend - maar kennelijk moeten zulke dingen voor jou nadrukkelijk worden uitgelegd: als je dat niet vermeldt denken mensen dat je het zelf hebt geschreven en dat je daarmee op hen reageert. Dat laatste is regelrecht onwenselijk.

Ja, dat geldt voor iedereen.

quote:

en verplicht je mij nu om op ad hominems in te gaan van andere medefokkers?
Reageren is nooit een verplichting. Persoonlijk zou ik er de voorkeur aan geven om ad hominems geheel te negeren, maar het is geen gebod of verbod. Wel zou ik graag zien dan het zoveel mogelijk inhoudelijk en on topic blijft.

Voor jou betekent dat concreet dat dit het einde is van je off topic copy-paste bijdragen zonder bronvermelding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')