abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90678687
Vuurwerk en vogel.. Die kooi gaat hier dicht vanavond
Ik zie Sky nog wel zijn kooi uitvliegen door het vuurwerk.
  Designer vrijdag 31 december 2010 @ 15:24:43 #102
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_90678756
napoleon is niet bang voor het vuurwerk

mja, hij is metal gewend...

🐙
  Designer vrijdag 31 december 2010 @ 15:25:55 #103
266257 crew  DeZwabber
pi_90678794
hij fluit ook gewoon mee _O-
🐙
pi_90679110
Vuurpijlen wordt hier wel tegen terug gefloten :D

_O- heerlijk zo'n vogel Zwabber
Bij de laatste piep (1 minuut 4 ofzo), piepte Sky terug haha
  Moderator / Redactie FP vrijdag 31 december 2010 @ 17:22:40 #105
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_90683689
Druif vindt het volgens mij wel geinig, dat licht en dat geknal :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:44:47 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90686973
Noddie en Bennie laat ik vandaag in hun kooi. Het is de enige dag waarop ik ze niet uit de kooi laat. De reden daarvoor is dat ik niet wil dat ze ergens van schrikken en in volle vaart ergens tegenaan botsen.

Normaal gesproken kwetteren ze altijd. Vorig jaar met oud en nieuw zaten ze een paar uur ademloos te kijken naar het vuurwerk. Ze krijgen ook extra trosgierst. En ik heb van die kleine vuurwerkbrilletjes voor ze gekocht, gewoon voor de zekerheid.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90687274
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
Noddie en Bennie laat ik vandaag in hun kooi. Het is de enige dag waarop ik ze niet uit de kooi laat. De reden daarvoor is dat ik niet wil dat ze ergens van schrikken en in volle vaart ergens tegenaan botsen.

Normaal gesproken kwetteren ze altijd. Vorig jaar met oud en nieuw zaten ze een paar uur ademloos te kijken naar het vuurwerk. Ze krijgen ook extra trosgierst. En ik heb van die kleine vuurwerkbrilletjes voor ze gekocht, gewoon voor de zekerheid.
vuurwerkbrilletjes?
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:00:53 #108
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90687493
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:53 schreef omearos het volgende:

[..]

vuurwerkbrilletjes?
Joke tog, jeweetz. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90687572
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Joke tog, jeweetz. *O*
Tja, met wat je tegenwoordig allemaal aan kleding kan kopen voor beesten weet je het maar nooit :')

Druif is hier de klok aan het slopen, die trekt zich tot nu toe weinig aan van het vuurwerk
pi_90701446
Sky vond het uiteindelijk allemaal wel gezellig :D nou hopen dat zij morgenochtend ook uitslaapt haha. gelukkig nieuwjaar enzo ook nog :)
  Moderator / Redactie FP maandag 3 januari 2011 @ 09:59:31 #111
Rawr
pi_90782644
Druif vindt mij niet (meer) lief :{ Toen ik gisteren na 2 dagen weer thuis was begon hij enorm te krijsen toen ik een vinger in de kooi stak, en zodra ik hem wilde kriebelen hapte hij er alleen maar naar (niet dat ik er iets van voelde, trouwens :') ). Daarnet kroop hij alleen maar zover mogelijk bij me vandaan en zette het weer op een krijsen.

Klotevogel ;(
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 3 januari 2011 @ 15:41:59 #112
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90795799
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Druif vindt mij niet (meer) lief :{ Toen ik gisteren na 2 dagen weer thuis was begon hij enorm te krijsen toen ik een vinger in de kooi stak, en zodra ik hem wilde kriebelen hapte hij er alleen maar naar (niet dat ik er iets van voelde, trouwens :') ). Daarnet kroop hij alleen maar zover mogelijk bij me vandaan en zette het weer op een krijsen.

Klotevogel ;(
Nou, dat vind ik ook niet zo aardig van jou. Het kan toch zijn dat hij je gemist heeft? Was je weleens eerder zo lang weggeweest? En heb je iemand nog voor hem laten zorgen of heb je hem gewoon voer gegeven voor twee dagen?
  Moderator / Redactie FP maandag 3 januari 2011 @ 15:47:24 #113
Rawr
pi_90796072
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik ook niet zo aardig van jou. Het kan toch zijn dat hij je gemist heeft? Was je weleens eerder zo lang weggeweest? En heb je iemand nog voor hem laten zorgen of heb je hem gewoon voer gegeven voor twee dagen?
Sorry :@

Ik ben vaker een dagje of 2 weggeweest, en geef hem dan altijd voer voor die dagen, aangezien mijn "huisgenoten" ook zowat nooit thuis zijn, en vrienden op minstens een uur reizen wonen.

Normaal vindt het manneke het allemaal best en laat me redelijk dichtbij komen als ik weer terugkom, maar de laatste tijd lijkt ie alleen maar banger en luidruchtiger te worden ;(
  maandag 3 januari 2011 @ 16:36:54 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90798834
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sorry :@
You're forgiven. ^O^
quote:
Ik ben vaker een dagje of 2 weggeweest, en geef hem dan altijd voer voor die dagen, aangezien mijn "huisgenoten" ook zowat nooit thuis zijn, en vrienden op minstens een uur reizen wonen.
Kan ook prima lijkt me. Maar ga je dan op de ochtend van de eerste dag weg en kom je op de avond van de tweede dag terug?
quote:
Normaal vindt het manneke het allemaal best en laat me redelijk dichtbij komen als ik weer terugkom, maar de laatste tijd lijkt ie alleen maar banger en luidruchtiger te worden ;(
Ja, vervelend. Praat je wel zachtjes tegen hem? Da's altijd wel goed. Val niet tegen hem uit zou ik zeggen, want dat werkt niet denk ik. En ik zou zorgen dat je de trosgierst in je hand houdt als je die geeft. Dan 'dwing' je hem om naar je toe te komen. Als hij je bijt, kun je de trosgierst weghalen; als hij lief is, kun je hem die laten opeten.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 januari 2011 @ 16:45:21 #115
Rawr
pi_90799275
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

You're forgiven. ^O^

[..]

Kan ook prima lijkt me. Maar ga je dan op de ochtend van de eerste dag weg en kom je op de avond van de tweede dag terug?

[..]

Ja, vervelend. Praat je wel zachtjes tegen hem? Da's altijd wel goed. Val niet tegen hem uit zou ik zeggen, want dat werkt niet denk ik. En ik zou zorgen dat je de trosgierst in je hand houdt als je die geeft. Dan 'dwing' je hem om naar je toe te komen. Als hij je bijt, kun je de trosgierst weghalen; als hij lief is, kun je hem die laten opeten.
Het gebeurt vaak dat ik dinsdagochtend naar m'n werk ga, en van daar uit naar m'n vriendin in Enschede, waar ik de nacht doorbreng en woensdagavond pas weer terug ben, ja :)

Praten lijkt weinig te helpen, meneer negeert me toch keihard :') Die trosgierst-actie haalt hier ook weinig uit, want dan komt m'n hand in de kooi en dat is eng. Druif vlucht dan zo ver mogelijk weg. Ookal steek ik net een vinger naarbinnen, hij blijft er zo ver mogelijk vandaan zitten tot ik weer opkras, dan gaat ie verderspelen :')
  maandag 3 januari 2011 @ 16:47:07 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90799353
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het gebeurt vaak dat ik dinsdagochtend naar m'n werk ga, en van daar uit naar m'n vriendin in Enschede, waar ik de nacht doorbreng en woensdagavond pas weer terug ben, ja :)

Praten lijkt weinig te helpen, meneer negeert me toch keihard :') Die trosgierst-actie haalt hier ook weinig uit, want dan komt m'n hand in de kooi en dat is eng. Druif vlucht dan zo ver mogelijk weg. Ookal steek ik net een vinger naarbinnen, hij blijft er zo ver mogelijk vandaan zitten tot ik weer opkras, dan gaat ie verderspelen :')
Ik denk dat jij en je parkiet naar een goede therapeut moeten om alles even op een rijtje te zette en de boel bespreekbaar te maken.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 januari 2011 @ 23:13:48 #117
Rawr
pi_90818746
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik denk dat jij en je parkiet naar een goede therapeut moeten om alles even op een rijtje te zette en de boel bespreekbaar te maken.
:D
  Designer maandag 3 januari 2011 @ 23:22:53 #118
266257 crew  DeZwabber
pi_90819218
intussen leeft Napoleon in een omgekeerde wereld

🐙
  Designer maandag 3 januari 2011 @ 23:23:51 #119
266257 crew  DeZwabber
pi_90819270
en ja, de kooi is dicht, voor het eerst sinds tijden, hij was een beetje vervelend, probeerde al m'n spullen eten te geven :P

[ Bericht 3% gewijzigd door DeZwabber op 04-01-2011 06:35:51 ]
🐙
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 januari 2011 @ 00:13:07 #120
Rawr
pi_90914900
Lui, ik laat Druif weer gaan :{ Het is te overduidelijk dat hij ongelukkig is... bang voor alles en iedereen, schreeuwt (zo schijnt het) continu om soortgenoten, en zit (op wat aankloten met een speeltje na) maar wat op een stokje voor zich uit te staren. Dat is niet leuk voor hem, en niet leuk voor mij.

Ik heb gisteren op marktplaats gekeken naar een handtamme parkiet en heb een Engelse pop gevonden. Volgens de kweker zit ze het liefst de hele dag bij me en vermaakt zichzelf prima als ik er even niet ben. Ik heb met hem een ruildeal besloten: Druif gaat naar een voliére waar meerdere parkieten zitten, en dat popje komt naar hier, zodat Druif aanspraak heeft en ik het gezellige popje alle aandacht kan geven di ze nodig heeft en verdient.

Ik zou vandaag een mailtje of telefoontje van de kweker krijgen, maar dat is niet gebeurrd. Ik hoop dat ik morgen in contact kan komen, zodat er sowieso 2 levens verbeterd kunnen worden (Druif bij soortgenoten, en ik een aanhankelijke parkiet).
pi_90915137
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lui, ik laat Druif weer gaan :{ Het is te overduidelijk dat hij ongelukkig is... bang voor alles en iedereen, schreeuwt (zo schijnt het) continu om soortgenoten, en zit (op wat aankloten met een speeltje na) maar wat op een stokje voor zich uit te staren. Dat is niet leuk voor hem, en niet leuk voor mij.

Ik heb gisteren op marktplaats gekeken naar een handtamme parkiet en heb een Engelse pop gevonden. Volgens de kweker zit ze het liefst de hele dag bij me en vermaakt zichzelf prima als ik er even niet ben. Ik heb met hem een ruildeal besloten: Druif gaat naar een voliére waar meerdere parkieten zitten, en dat popje komt naar hier, zodat Druif aanspraak heeft en ik het gezellige popje alle aandacht kan geven di ze nodig heeft en verdient.

Ik zou vandaag een mailtje of telefoontje van de kweker krijgen, maar dat is niet gebeurrd. Ik hoop dat ik morgen in contact kan komen, zodat er sowieso 2 levens verbeterd kunnen worden (Druif bij soortgenoten, en ik een aanhankelijke parkiet).
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 januari 2011 @ 00:29:23 #122
Rawr
pi_90915657
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:17 schreef omearos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
  Designer donderdag 6 januari 2011 @ 07:51:27 #123
266257 crew  DeZwabber
pi_90918920
quote:

aww ships ;(

wel mooi als hij daar dan terecht kan :Y
🐙
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:42:37 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90919480
quote:

O+

Klinkt als een goed idee.
pi_90925137
Netjes en goed geregeld van je!
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 januari 2011 @ 13:06:38 #126
Rawr
pi_90927569
Ben nog wat over en weer aan het mailen met die knakker, maar heb z'n adres nog steeds niet. Hij wil ook dat ik nog wat geld bijleg, dus dan wordt het Druif + 5 euro voor de engelse pop. Ook best, als Druif voor dat geld gelukkig wordt is me het absoluut waard :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:29:45 #127
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_90945635
Kunnen grasparkieten hard bijten?
Sisco Certified
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:40:01 #128
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_90946148
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kunnen grasparkieten hard bijten?
Ja.

In veel gevallen heb je het ook zelf in de hand. Bijvoorbeeld als je hem pest, of niet juist met hem of haar omgaat.
"Go Ahead, Make My Day !!"
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:45:05 #129
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_90946389
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Ja.

In veel gevallen heb je het ook zelf in de hand. Bijvoorbeeld als je hem pest, of niet juist met hem of haar omgaat.
Maar ze hebben dus wel het vermogen om een mens goed pijn te doen? Hoe zit het vergeleken met dwergpapegaaien?
Sisco Certified
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:08:51 #130
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_90947540
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Maar ze hebben dus wel het vermogen om een mens goed pijn te doen? Hoe zit het vergeleken met dwergpapegaaien?
Ik heb zelf geen ervaring met dwergpapegaaien, maar op basis van de kennis die ik heb, weet ik dat deze in potentie harder kunnen bijten dan grasparkieten. En ja qua pijn, kijk, over het algemeen bijten grasparkieten niet zo hard als de grotere vogels, maar ze kunnen hard genoeg bijten dat het onaangenaam over komt :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 6 januari 2011 @ 22:09:06 #131
Rawr
pi_90954251
Druif kan voor geen meter bijten :') Ruiz kon dat wel, heb er een keer een bloedlip aan overgehouden _O-
  Designer donderdag 6 januari 2011 @ 22:25:16 #132
266257 crew  DeZwabber
pi_90955250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

nou, het doet als ze echt hun best doen wel ff pijn, en misschien prikken ze zelfs een klein gaatje, maar het is te overzien, je moet het wel heel gek maken bij de meeste parkieten willen ze echt op volle kracht bijten

ze geven toch echt wel een zacht beetje als waarschuwing als ze het zat zijn
🐙
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 januari 2011 @ 14:57:51 #133
Rawr
pi_90977998
Goed, vanavond om 20:30 afspraak bij die goser om parkieten om te wisselen... spanneuuuuund :D
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:14:49 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90984320
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, vanavond om 20:30 afspraak bij die goser om parkieten om te wisselen... spanneuuuuund :D
Ja, zeker. Zorg je wel dat er als je weggat al wat voer en water op de bodem van de kooi te vinden zijn en laat je je nieuwe parket wel de eerste vierentwintig uur helemaal met rust?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 januari 2011 @ 17:46:53 #135
Rawr
pi_90985593
Doe ik, doe ik en doe ik :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:57:54 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90986031
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe ik, doe ik en doe ik :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:11:17 #137
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_90988861
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, zeker. Zorg je wel dat er als je weggat al wat voer en water op de bodem van de kooi te vinden zijn en laat je je nieuwe parket wel de eerste vierentwintig uur helemaal met rust?
Zo doe maar luxe met parket op de bodem van de kooi ;) :+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 januari 2011 @ 19:12:03 #138
Rawr
pi_90988903
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

Verrek :D helemaal overheen gelezen _O-
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:47:06 #139
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90990914
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:11 schreef Lone_Gunman het volgende:

[..]

WTF. -O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 7 januari 2011 @ 22:53:37 #140
Rawr
pi_91003017
Nou mensen, het meisje wilde de kooi helemaal niet in :D Ze kwam meteen op m'n arm zitten, knaagde even aan m'n trui en klom omhoog naar m'n schouder. Toen was het tijd om mijn nek te kriebelen, en daarna at ze uit mijn hand :D O+
pi_91005076
Klinkt als een goed begin! :D
jack/dansen/sushi/netflix
"fuck that shit" is a perfectly acceptable replacement for "no"
  Designer zaterdag 8 januari 2011 @ 00:02:32 #142
266257 crew  DeZwabber
pi_91007333
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou mensen, het meisje wilde de kooi helemaal niet in :D Ze kwam meteen op m'n arm zitten, knaagde even aan m'n trui en klom omhoog naar m'n schouder. Toen was het tijd om mijn nek te kriebelen, en daarna at ze uit mijn hand :D O+
awwww, net als nappie, tam uit het ei
🐙
  Moderator / Redactie FP zaterdag 8 januari 2011 @ 01:56:29 #143
Rawr
pi_91012288
"Codename: Meisje" is nu zo'n 4,5 maand oud, heeft iig de kruipersziekte, maar de kweker kon me niet vertellen of ze na het ruien kan vliegen of dat ze zo blijft. Maakt mij niks uit, 't is echt een schatje :Y O+

Mocht ze een kruipertje blijven dan moet ik natuurlijk wat laddertjes fiksen zodat ze zelfstandig de kooi in- en uit-, en op andere dingen kan klimmen :D
  Designer zaterdag 8 januari 2011 @ 04:41:39 #144
266257 crew  DeZwabber
pi_91014423
of een klein helicoptertje
🐙
  zaterdag 8 januari 2011 @ 07:57:52 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91014913
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*O*
  Moderator / Redactie FP zondag 9 januari 2011 @ 19:22:58 #146
Rawr
pi_91078455
Hier zit ze in de nek van m'n vriendin :P

zondag 9 januari 2011 @ 19:31:07 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91078957
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ga ook even op internet een foto zoeken van eem meisje met een parkieten en dan zeg ik dat ze mijn vriendin is. Parkieten zouden babe-magnets moeten zijn maar ik merk er weinig van. -O-
  Moderator / Redactie FP zondag 9 januari 2011 @ 19:31:44 #148
Rawr
pi_91078992
quote:
12s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik ga ook even op internet een foto zoeken van eem meisje met een parkieten en dan zeg ik dat ze mijn vriendin is. Parkieten zouden babe-magnets moeten zijn maar ik merk er weinig van. -O-
  Designer zondag 9 januari 2011 @ 19:45:11 #149
266257 crew  DeZwabber
pi_91079992
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]
kiekeboe :D
🐙
  zondag 9 januari 2011 @ 19:46:43 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_91080109
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')