Als je op die balk drukt moet je naar beneden scrollen naar het whatsapp item? Zo werkt het in iedergeval wel met de facebook melding.quote:Op zondag 5 december 2010 15:25 schreef Fortitudo het volgende:
Is er eigenlijk gratis navigatie voor de blackberry?
en heeft niemand probleem met koppeling whatsapp en berichtenbalk in hoofdscherm? Als ik bericht krijg dat er iets op whatsapp wordt gezegd en ik klik erop krijg ik de melding dat er geen nieuwe meldingen zijn. Ik moet eerst helemaal naar whatsapp gaan in menu om bericht te kunnen zien. Lijkt me niet de bedoeling
Bij mij ook het geval, zal wel server probleem zijnquote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hebben jullie ook last dat je geen display foto's kunt zien van je bbm contacten?
Ik irriteer mij er namelijk aanIk zie maar van 3 mensen ofzo.. heb mensen opnieuw toegevoegd, hun mij.. bbm opnieuw gedownload.. batt. pull gedaan. Maar hielp allemaal niet.
Heb de laatste versie OS 6
Weten jullie wat er mis is?
Nee ik kan dus niet naar beneden stortenquote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je op die balk drukt moet je naar beneden scrollen naar het whatsapp item? Zo werkt het in iedergeval wel met de facebook melding.
Ahquote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Bij mij ook het geval, zal wel server probleem zijn
van waar heb je het gedownload?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb (denk ik) een hele domme vraag maar ik kom er echt niet uit. Ik probeer blackberry app store op mn telefoon te zetten zodat ik apps kan downloaden, het downloaden gaat goed en hij vraagt daarna om een reboot. Als ik dat dan toesta start ie opnieuw op, maar de app staat vervolgens niet onder het mapje apps. Ik ben naar facebook gegaan met de browser en via daar heb ik de facebook app gedownload en die staat wel gewoon in het mapje apps en doet het prima. Ik heb de bold 9700 en ja ik heb BIS. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb zowel de engelse als de nederlandse blackberry.com geprobeerd om te zien of dat nog uitmaakte.quote:
Antwoord op deze vraag: druk in het berichtenscherm op T en druk dan op die middelste knop, kies vervolgens vorige markeren en markeren als geopend.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:35 schreef crossover het volgende:
Als ik een mail ontvang, kijk ik deze vaak eerst op mijn pc. In dat geval staat deze mail nog op ongelezen op m'n Bold 9700. Is er een manier om deze automatisch te laten markeren als gelezen? Ik gebruik GMail.
Ik vind het lastig dat ik deze dan altijd opnieuw moet openen of moet verwijderen.
Ik zou even afwachten, ik zie er nogal wat problemen mee sinds het begin (Buggy software iig). Begrijp me niet verkeer, het toestel is prachtig, maar niet zo goed op ieder vlak als het zou moeten zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben van plan om de torch 9800 te halen. Mijn eerste BB. Ben benieuwd
Hier nergens last van. Heb de Torch nu al een aantal weken en het draait gewoon primaquote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik zou even afwachten, ik zie er nogal wat problemen mee sinds het begin (Buggy software iig). Begrijp me niet verkeer, het toestel is prachtig, maar niet zo goed op ieder vlak als het zou moeten zijn.
Same herequote:Op maandag 13 december 2010 19:08 schreef AJ1987 het volgende:
[..]
Hier nergens last van. Heb de Torch nu al een aantal weken en het draait gewoon prima
Ja, dit zowieso. per uur of per minuut. daar krijgt ze een sms van als ze daar is! dat is altijd zo!quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Glennz het volgende:
Zijn er kosten aan verbonden als je gebeld word in het buitenland met Vodafone (Verenigde Staten)?
Zou je denken van niet?quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Glennz het volgende:
Zijn er kosten aan verbonden als je gebeld word in het buitenland met Vodafone (Verenigde Staten)?
Ja, roamen is altijd vrij duur.... Voor nood gevallen allemaal geen punt natuurlijk, maar ik zou de telefoon gewoon uit laten staan. Ik reis nog wel eens tussen de VS en Europa, en je hebt natuurlijk altijd mensen die niet weten dat je in een andere tijdzone zit, 's ochtends om een uur of 11 bellen, en dan is het 5 uur 's nachts of zoietsquote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Glennz het volgende:
Inderdaad. Leuk voorbeeldje: Toen ik in Egypte was kreeg ik een smsje waarin stond dat je voor 1 mb 10 euro moest betalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 03:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Data is meestal onbetaalbaar, dus dat zou ik inderdaad alleen gebruiken daar waar gratis wifi is. "Pingen" op het mobiele netwerk van AT&T o.i.d. gaat je onderhand een euro per ping kosten, bij wijze van spreken. Zo erg is het ook niet, maar het dataverkeer wat je oploopt omdat je data-roaming hebt aanstaan, en al je apps praten met het netwerk..... dat kan snel oplopen.
Kortom: Als je niet een rekening van 500 euro wil zien als je terug komt uit New York: Telefoon alleen aanzetten voor noodgevallen, en hotel/coffeeshop/restaurant wifi gebruiken.
Vodafone Bel+SMS+Web + BB Plusquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Maakt het trouwens nog heel veel uit wat voor soort internet abonnement je pakt. Is de een nou zo veel sneller dan de ander. Wil namelijk bij Vodaphone Bel+ Sms+ Web pakken maar je kan ook kiezen voor BB plus. Is dat dan echt de moeite waard.
Het kan ook niet, zie opties die ik heb gegeven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb net even gebeld met vodaphone maar met web kan je niet alles blijkbaar. Dus raadt hij mij aan om toch BB plus erbij te pakken die net zo duur is als basis.
Die kerel vertelde ook dat als je dan bel+sms+web pakt en BB plus dat het web dan een beetje overbodig is. Dus ik dacht nou dan pak ik toch alleen bel+sms + BB plus. Is de telefoon van 0,00 ineens 135,-
De laatste uitgebracht door je provider zal wel 743 zijn. De laatste uitgebracht door een andere carrier is echter 1014?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:26 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een stomme vraag, weet iemand die nieuwste software update voor BB bold 9700?
Bij mij staat er nu 5.0.0.743 op, en ik dacht altijd dat hij het automatisch liet zien wanneer er nieuwe software was, maar dat weet ik nu niet meer zeker
Edit: En waar kun je leuke themes vinden?
Dan heb ik weer even een ander stomme vraag hoe krijg ik die dan weer op mijn BB?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:02 schreef znarch het volgende:
[..]
De laatste uitgebracht door je provider zal wel 743 zijn. De laatste uitgebracht door een andere carrier is echter 1014?
Kun je altijd hier vinden: http://crackberry.com/blackberry-os
Hier een guide, zal wel up to date zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 13:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan heb ik weer even een ander stomme vraag hoe krijg ik die dan weer op mijn BB?
Heb ook opeens dat de standby-knop niet werkt als stand-by knop wat voorheen wel zo was? Iemand enig idee hoe dat kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |