J is een luie donder.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef Tally het volgende:
Ja hier. Dankzij Joene
Die wilde geen nieuwe aan maken
Ach jung, jij laat je oor teveel hangen naar Zijne Godheid Steve.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet een spel maken voor basisschool kinderen om te leren lezen.. En dan komt het mooiste, dit moet met Flash i.c.m. Action script. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel Flash.
Denk het ook ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jung, jij laat je oor teveel hangen naar Zijne Godheid Steve.
*wegduikt*
Ja druk met het ontlopen van mijn werkplekquote:
Mja. Ik ga daar ook een beetje op stuk hoor. Doe het dan ook maar niet meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe echt mijn best he de afgelopen maanden om opbouwende kritiek te geven, maar als je je userbase als mongolen weg gaat zetten omdat ze klagen dat de browser plotseling 35 keer meer CPU gaat trekken om wat fucking virtuele sneeuw in een header weet ik het ook niet meer hoor
Hey wil je mn oplossing hier niet naar de klote helpen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lijkt wel zo'n systeembeheerder die bij elk probleem zegt: "Je moet even opnieuw opstarten."
Nee, je kunt alleen maar verwachten dat je er op elk willekeurig moment allerlei buggy feautures bijkrijgt die er óf voor zorgen dat je forumplezier (quote:Op donderdag 25 november 2010 13:41 schreef Tally het volgende:
Ik geef geen reacties meer omdat je dan krijgt te horen: Ja hallo dit is een gratis site dus je moet niet verwachten dat er ook iets mee gedaan word
Nee, fout, nieuwe features moeten gewoon standaard uit staan en moeten goed gepromoot worden zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze het aanzetten of niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Joene het volgende:
Als je nou gewoon features kon disablen.
Als het echt werkt gaan mensen er wel mee werken.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, fout, nieuwe features moeten gewoon standaard uit staan en moeten goed gepromoot worden zodat mensen zelf kunnen beslissen of ze het aanzetten of niet.
Hmm, printer container telt 456 objecten.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
Nerd vraag , hoeveel printers hangen er gemiddeld aan jullie printserver ?
Ah ik heb er 80 aan de w2k8 printcore hangen en die klapte er net uit dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmm, printer container telt 456 objecten.
Dus een stuk of 456 J. Novell NDPS ftw!
Ik heb mijn HP Laserjet met z'n netwerkpoort gewoon aan een homeplug hangen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Joene het volgende:
Nerd vraag , hoeveel printers hangen er gemiddeld aan jullie printserver ?
Eerst Vista. Maar goed. Het werkt op zich prima zo. Alleen Soldier of Fortune 2 heeft geen widescreen resoluties.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:16 schreef KingOfMars het volgende:
Zo even de auto wegbrengen voor een poetsbeurt. Zit hier al jaren een autopoetsbedrijfje om de hoek, nooit geweest en de auto was nu zo goor... Voor vier tientjes doen ze de buiten en binnenkant en ook van die suffe dingen waar je zelf nooit zin in hebt zoals de binnenkant van de ramen en de deuren enzo.
Ik kijk ff of het echt wat is en dan laat ik het na de winterperiode gewoon nog een keer doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das geen geld, zou ik ook gewoon 1 keer per jaar doen.
We hebben juist dankzij Djeez gewonnen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:38 schreef KingOfMars het volgende:
Wacht ff. FOK! beste nieuwssite van het jaar?!! Is er nog een FOK! ofzo? Eén zonder Djeez dus?
!
Is dat net zoiets als "we hebben het wk gewonnen" en "ze hebben verloren" ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben juist dankzij Djeez gewonnen!
Juist!quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als "we hebben het wk gewonnen" en "ze hebben verloren" ?
Whehe.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als "we hebben het wk gewonnen" en "ze hebben verloren" ?
Dat is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh wow. Ook overal gouden pixelschildjes "Website van het jaar 2010"! Dat is fantastisch.
Het was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh wow. Ook overal gouden pixelschildjes "Website van het jaar 2010"! Dat is fantastisch.
Ik wacht nog ff op de 450 euro.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is echt Fantastisch !quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff op de 450 euro.
Lig je in de amstel ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben lekker aan het knutselen aan mijn sinterklaas-suprise (:r). Ik wou een doos gebruiken, helemaal het plan uitgedacht, haal ik dat ding uit het ruim (woonboot hè) is hij helemaal vochtig. Eindelijk opgedroogd bij de kachel lijkt het niet eens meer op een doos.Fi-fa-fantastisch dat knutselen.
Hmm... Maar ik krijg nooit PM JK. Dus ik weet dat het nep is!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Graag gedaan T, met een beetje fantasie lijkt het vanuit je ooghoek net alsof je een PM hebt.
(nofi, Swets).
Doe dan wat ik gister tegen je zei T.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Tally het volgende:
En wat een faalhaas eerste klas die nieuwe zeg
Ik ga straks even langs PZ. Eens kijken of ik daar mijn ei (whehehe) kwijt kanquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe dan wat ik gister tegen je zei T.
Ik kijk dan altijd even of iemand het gezien heeft en zo niet dan ga ik met m'n iPhone spelen op de WC ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
Als er een Terminal server down gaat en je raakt in paniek en gaat iedereen zitten mailen met: WAT nu??!?! i.p.v. het probleem oplossen heb ik er dus geen flikker aan.
Ja ik kwam er zelf achter. En kon niet weg. Anders had ik idd even ergens gaan zitten en wachten tot hij het opgelost had.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kijk dan altijd even of iemand het gezien heeft en zo niet dan ga ik met m'n iPhone spelen op de WC ofzo.
Check!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mensen met diploma's zijn tuig en stuk voor stuk geen knip voor de neus waard.
Ik ga over minuut over 10 naar huis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
Over vrijdagmiddag gesproken wil VRIJ nu.
Dan moet je eens die p-nis uit je bakkes halen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef Tally het volgende:
Ik ga over minuut over 10 naar huis.
Als ik klaar ben met vuilbekkerij
"Wie wil mijn iPad aanraken?"quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat zo? Zeker met alle andere hippe Applebezitters lekker belangrijk gaan lopen doen in kekke kleertjes?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja, update: de auto is schooooooooohooooooon. Niet normaal meer. Autogewijs de beste 4 tientjes die ik ooit besteed heb. Buitenkant, binnenkant, ramen, kofferbak... geen stofje meer te bekennen en alles blinkt. Super!
. Na de winter ga ik dat zeker weer (laten) doen!
Nouja ik ken de details niet maar volgens mij zijn ze overal wel geweest. Want de auto was viessssssss dus dat valt op als ze iets niet gedaan hebben. Enige wat niet gedaan is is de auto ook helemaal shinen en waxen, dat was wel erg duur (150 euro) ofzo. Vond ik ook niet nodig, ben verder niet zo'n autogeilert (maar vind een schone nette auto wel weer erg fijn).quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat doen ze daar allemaal voor ? (heb weer een kennis die wat autopoetserij doet)
Krijg je nu ook meer salaris dan?quote:Op maandag 29 november 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
Update van het salarissysteem vandaag dus ik word wel bezig gehouden.
We stappen gelijk over naar applicatie virtualisatie (via ThinApp) dus qua application delivery ook nog spannend vandaag...quote:Op maandag 29 november 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
Wij gebruiken Cobra Asp , hosted dat gezeik hebben we gehad J.
Doe mij dat cobra maar vriend, gewoon in de webbrowsert ideaalquote:Op maandag 29 november 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We stappen gelijk over naar applicatie virtualisatie (via ThinApp) dus qua application delivery ook nog spannend vandaag...
Volgens mij heb ik ze nu wel zo ver dat we daar OOK op over gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe mij dat cobra maar vriend, gewoon in de webbrowsert ideaal
Beter idd, 1 klein client install ding en gaanquote:Op maandag 29 november 2010 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze nu wel zo ver dat we daar OOK op over gaan.
EINDELIJK!
Ja nu alleen nog even goedkeuring krijgen van de directeur voor die overzet kostenquote:Op maandag 29 november 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter idd, 1 klein client install ding en gaan
Dat is juist briljantquote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja nu alleen nog even goedkeuring krijgen van de directeur voor die overzet kosten
En dat hij de database buitenshuis wil bewaren, daar is hij als de dood voor
En de updates! Dat vind ik het mooiste. Mjaquote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is juist briljanthun zijn verantwoordelijk voor backup
Maar dat gebruiken wij dus niet hequote:
checkquote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat gebruiken wij dus niet he
Ons boekhoud/magazijn pakket kunnen we niet buiten de deur zetten, dit omdat er mensen zijn die er bij zweren (hopelijk houden ze er iets aan over).quote:Op maandag 29 november 2010 09:57 schreef KingOfMars het volgende:
Slechte paketten moet je gewoon buiten de deur zetten idd (of vervangen). Maar ons salarissysteem buiten de deur zetten is gewoon écht geen optie. Al is het alleen maar om onze hele identity management omgeving die dan in elkaar pleurt.
Ik zei pakketquote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich ben ik wel fan van het salarispakket qua uiteindelijk resultaat (= salaris) enzo.
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het wordt donderdag -8 en 's nachts -11, dus ja.
Ook niet als ik een kortingcode heb voor 15 euro korting?quote:
Dan al helemaal niet !quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook niet als ik een kortingcode heb voor 15 euro korting?
En ik ook op mezelf als ik mijn dochtertje straks hijs in een mini rokje met plooitjesquote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed zo T, je hebt je burgerplicht om de economie weer een impuls te geven vervuld. Ome Mark is ongetwijfeld trots op je.
Dat is wel een flink klusprojectje, zo'n Boeing.quote:
Mêh:quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef NJ het volgende:
Dat is wel een flink klusprojectje, zo'n Boeing.
Hello, my name is Boratquote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, 'mijn boeing' is in kazachstan gestrand.... http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
je zou toch in fucking kazachstan eindigen
Op de tv ?quote:
Nou die oude uitgezakte wijven die zich collega noemen in ieder geval nietquote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
Hallo oudjes. Het is jullie vast niet ontgaan dat het koud is.
Maar het positieve daarvan is dat vrouwelijke collegae (of medestudenten, in mijn geval) tepels hebben die zo hard zijn dat ze door de truitjes heen priemen.
Heb je hem al die arcadekast ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
Net de nieuwe Simpsons en The Event gekeken en nu ben ik dood. Naar bed dus..
HD jesters ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Chowi het volgende:
Jongens. Ik heb een nieuwe Tele Visie. Wat een kijkgenot..
Hoe nieuwerwetsch!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Chowi het volgende:
Jongens. Ik heb een nieuwe Tele Visie. Wat een kijkgenot..
Goed bezig man!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
116.5 Vanmorgen. Dat betekent -20.5KG
Harde punten koud?quote:
Ja zo priemend door mijn truitje heen.quote:
QanQan klinkt als een Star Wars figuur. Jar Jar Binks en Quan Quan.quote:
Ik mag jou wel. Neuken?quote:
Ik mag je meer en meer. Neuken?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Chowi het volgende:
Ja zo priemend door mijn truitje heen..
Ik zit er bijna!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu ja, zescijferig zou wel een enorme verhoging zijn geweest.
Ik sta mijn bontje nog even niet af hoor JK. Die blijft tot na de winter nog ff van mij!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat Georgina Verbaan het maar niet lezen, T, straks gaat ze nog tegen je protesteren.
Bij mij is het volslagen at random achter welke post die achtergrond staat.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus, wat voor achtergrond staat er nou weer achter elke post dan. Ik vind die CPU verhogende sneeuwvlokken al irritant genoeg eigenlijk.
Oh ja zie ik nu ook. Mooi zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij mij is het volslagen at random achter welke post die achtergrond staat.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n eigen posts hebben niet die achtergrond en die vanT
ook niet, maar de rest wel. In dit topic tenminste.
Das juist mooi! Ik ben gek op lampies!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een kermisforum wordt dat hele FOK! ook.
Jamaar jij bent zwangert en dus niet helemaal normaal!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Das juist mooi! Ik ben gek op lampies!
Ik ben normaal al gek op lampiesquote:Op woensdag 1 december 2010 16:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar jij bent zwangert en dus niet helemaal normaal!.
Leg je wel eens je vingertoppen op een gloeiend hete pan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb nu een lamp in m'n kraan. Steek nooit meer m'n handen ongemerkt onder een hete kraan.
Zelden tot nooit, lieve T. Dan zie ik namelijk wel het vuur eronder. Of ik hoor het gas.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Tally het volgende:
Leg je wel eens je vingertoppen op een gloeiend hete pan?
Zou je denken he. En toch zijn er mensen die het doen!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zelden tot nooit, lieve T. Dan zie ik namelijk wel het vuur eronder. Of ik hoor het gas.
Dat is niet handig, T. Hoe moet je nu je vent masseren?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Tally het volgende:
Zou je denken he. En toch zijn er mensen die het doen!
Mijn vingers zitten in het verband
Ik ben zwanger. Hij moet MIJ masserenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet handig, T. Hoe moet je nu je vent masseren?
Dat je zwanger bent, is nog geen excuus om je van de makkelijkste van de vrouwenverplichtingen te ontdoen.quote:
Owh. Stom. Doe daar eens wat aanquote:Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat je zwanger bent, is nog geen excuus om je van de makkelijkste van de vrouwenverplichtingen te ontdoen.
En jouw achtergrond is wit, omdat je de TS bent. Kom ik ook net pas achter..
Als dat echt zo is moet jij niet klagen en ipv een duster een dure auto kopenquote:
Ik geef niks om auto's.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Als dat echt zo is moet jij niet klagen en ipv een duster een dure auto kopen
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef Joene het volgende:
Valt wel mee denk toch ? 1,5 x modaal is 58/59k.
Sorry swetsquote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das bijna 2 keer modaal J.
Modaal is 33K
Nederland 2 recht in je regio ,waar foto konijnenberg behoorlijk voor lul werd gezet.quote:
Realiteit voor het grootste deel van de Nederlandse werknemer.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry swets33k kan je toch niet mee rondkomen
Men ik betaal al 11k netto hypotheek per jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry swets33k kan je toch niet mee rondkomen
Voor jou toch niet Swets. , jij hebt die 55k grens wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Realiteit voor het grootste deel van de Nederlandse werknemer.
Alle vorige woensdagen wel ?quote:
Stuk gevroren J ?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef KingOfMars het volgende:
Minder blij met m'n buitenkraan aan de voorkant van het huis die ik vergeten ben dicht te draaien kennelijk.
en je moet hem juist opendraaien J en aan de binnenkant dicht dus.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef KingOfMars het volgende:
Minder blij met m'n buitenkraan aan de voorkant van het huis die ik vergeten ben dicht te draaien kennelijk.
Geen idee er ligt een flinke plas wate, eh, ijs onder de kraan dus dat zal wel. Kraan is nu afgesloten dus zien we van het voorjaar wel.quote:
Niks aan de hand als die echt stuk is J. Vriest die zo een beetje van de muur geloof ikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee er ligt een flinke plas wate, eh, ijs onder de kraan dus dat zal wel. Kraan is nu afgesloten dus zien we van het voorjaar wel..
Lachen joh winterquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Niks aan de hand als die echt stuk is J. Vriest die zo een beetje van de muur geloof ik
Nee ik vind het leuk J het is 2 dagen winter en ik ben 600 euro investeren in een auto armer om dat godverdommese tyfusding te kunnen starten J.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lachen joh winter. Ik hou d'r niet van J!
Ja tepels van een cm of 5 ?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
Ik ben net weer thuis. Jeetje wat een kou!!!!!
Wat was er mee dan? #gemistquote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik vind het leuk J het is 2 dagen winter en ik ben 600 euro investeren in een auto armer om dat godverdommese tyfusding te kunnen starten J.
Zal ik een kleedje voor de open haard leggen dan kunnen we er op ehm, liggen ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
Ik ben net weer thuis. Jeetje wat een kou!!!!!
Dynamo + accu + montage J.quote:
Nou lekker. Ga ik even iets gemakkelijks aantrekken!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zal ik een kleedje voor de open haard leggen dan kunnen we er op ehm, liggen ofzo.
Ik las in m'n Twitter timeline dat er een demonstratie tegen global warming was afgezegd wegens de kou.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja jongens... Global warming....
Vooral die smerige arbeidsloon , echt volgende keer ga ik naar de garage voor de diagnose , naar de sloop voor de onderdelen en naar Polen voor een monteur.quote:
Aantrekken?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou lekker. Ga ik even iets gemakkelijks aantrekken!
Anti Vries in je cv ? moet dat thuis ook ?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel blij met die anti-vries in m'n cv in voorthuizen anders had ik vannacht niet geslapen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik las in m'n Twitter timeline dat er een demonstratie tegen global warming was afgezegd wegens de kou..
Jij dacht net als ik , meer aan uit ?quote:
Nee, thuis ben je erbij als je ketel de geest geeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Anti Vries in je cv ? moet dat thuis ook ?
Zeg dat het niet waar is!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Anti Vries in je cv ? moet dat thuis ook ?
Ja dan bel ik de nuon en zeg ik , nieuwe / fixen , nuquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, thuis ben je erbij als je ketel de geest geeft.
Hij zei het J.quote:
Gelukkig hebben wij onze servicebeurt vorige week verzet naar januari omdat het niet uitkwamquote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dan bel ik de nuon en zeg ik , nieuwe / fixen , nu
Ja aantrekken. Zodat jij er makkelijk bij kan en makkelijk kan uittrekken.quote:
Ja ik de woning stichtingquote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dan bel ik de nuon en zeg ik , nieuwe / fixen , nu
Zwanger of niet, blijft gewoon een topwijf he!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja aantrekken. Zodat jij er makkelijk bij kan en makkelijk kan uittrekken.
Maar als ik moet lopen om bier te halen dan word het koud en moet ik iets aan hebben!
Gelukkig heb ik al 3 jaar geen servicebeurt eraan gegeven J. Hopelijk gaat het kreng nu eens stukquote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij onze servicebeurt vorige week verzet naar januari omdat het niet uitkwam. Dus ik ga er vanuit dat het kreng dit weekend de geest geeft ofzo.
Maar kan je kachel wel aan zegmaar met dat spul erin ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik de woning stichting
Maar in voorthuizen kom ik misschien over 2 weken pas weer. Dan is wel de meuk naar de klote gevroren.
Waarop J ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik gooi er nog een blok op mensen.
Ik was al bang dat je hem op de CV wilde gooien of op dat kleedje dus.quote:
Nee want daar ligt Taly al te wulpsen en ik gooi geen blokken hout naar zwangere vrouwen!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je hem op de CV wilde gooien of op dat kleedje dus.
Doe je wel voorzichtig dus , spelen met vuurquote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee want daar ligt Taly al te wulpsen en ik gooi geen blokken hout naar zwangere vrouwen!
Je moet zoeen ding af en toe een veeg geven he!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig dus , spelen met vuurje zou zo een schoorsteenbrand hebben dus.
Daar heeft hij toch zijn brandslang voor!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig dus , spelen met vuurje zou zo een schoorsteenbrand hebben dus.
Het zijn net vrouwen ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je moet zoeen ding af en toe een veeg geven he!
Niet volspuiten ?quote:
Met blusschuim ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alleen als ze in de fik staat J!
Meer stof ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat komt er bij mij niet uit J!
Ik hoop hetquote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar kan je kachel wel aan zegmaar met dat spul erin ?
Eerst pompen om de druk op te bouwen ?quote:
Maar wat moet je in de winter bij die blokhut ? kan die parkbeheerder niet gewoon ff kijken ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar valliant heeft het tegenwoordig goedgekeurd voor hun ketels: http://www.bellemansdirk.be/fernox.pdf
Is ze weer histig J ?quote:
Gewoon op jou kleedje ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |