Zal ik een kleedje voor de open haard leggen dan kunnen we er op ehm, liggen ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
Ik ben net weer thuis. Jeetje wat een kou!!!!!
Dynamo + accu + montage J.quote:
Nou lekker. Ga ik even iets gemakkelijks aantrekken!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zal ik een kleedje voor de open haard leggen dan kunnen we er op ehm, liggen ofzo.
Ik las in m'n Twitter timeline dat er een demonstratie tegen global warming was afgezegd wegens de kou.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja jongens... Global warming....
Vooral die smerige arbeidsloon , echt volgende keer ga ik naar de garage voor de diagnose , naar de sloop voor de onderdelen en naar Polen voor een monteur.quote:
Aantrekken?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou lekker. Ga ik even iets gemakkelijks aantrekken!
Anti Vries in je cv ? moet dat thuis ook ?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel blij met die anti-vries in m'n cv in voorthuizen anders had ik vannacht niet geslapen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik las in m'n Twitter timeline dat er een demonstratie tegen global warming was afgezegd wegens de kou..
Jij dacht net als ik , meer aan uit ?quote:
Nee, thuis ben je erbij als je ketel de geest geeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Anti Vries in je cv ? moet dat thuis ook ?
Zeg dat het niet waar is!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Anti Vries in je cv ? moet dat thuis ook ?
Ja dan bel ik de nuon en zeg ik , nieuwe / fixen , nuquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, thuis ben je erbij als je ketel de geest geeft.
Hij zei het J.quote:
Gelukkig hebben wij onze servicebeurt vorige week verzet naar januari omdat het niet uitkwamquote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dan bel ik de nuon en zeg ik , nieuwe / fixen , nu
Ja aantrekken. Zodat jij er makkelijk bij kan en makkelijk kan uittrekken.quote:
Ja ik de woning stichtingquote:Op woensdag 1 december 2010 20:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dan bel ik de nuon en zeg ik , nieuwe / fixen , nu
Zwanger of niet, blijft gewoon een topwijf he!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja aantrekken. Zodat jij er makkelijk bij kan en makkelijk kan uittrekken.
Maar als ik moet lopen om bier te halen dan word het koud en moet ik iets aan hebben!
Gelukkig heb ik al 3 jaar geen servicebeurt eraan gegeven J. Hopelijk gaat het kreng nu eens stukquote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij onze servicebeurt vorige week verzet naar januari omdat het niet uitkwam. Dus ik ga er vanuit dat het kreng dit weekend de geest geeft ofzo.
Maar kan je kachel wel aan zegmaar met dat spul erin ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik de woning stichting
Maar in voorthuizen kom ik misschien over 2 weken pas weer. Dan is wel de meuk naar de klote gevroren.
Waarop J ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik gooi er nog een blok op mensen.
Ik was al bang dat je hem op de CV wilde gooien of op dat kleedje dus.quote:
Nee want daar ligt Taly al te wulpsen en ik gooi geen blokken hout naar zwangere vrouwen!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je hem op de CV wilde gooien of op dat kleedje dus.
Doe je wel voorzichtig dus , spelen met vuurquote:Op woensdag 1 december 2010 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee want daar ligt Taly al te wulpsen en ik gooi geen blokken hout naar zwangere vrouwen!
Je moet zoeen ding af en toe een veeg geven he!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig dus , spelen met vuurje zou zo een schoorsteenbrand hebben dus.
Daar heeft hij toch zijn brandslang voor!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig dus , spelen met vuurje zou zo een schoorsteenbrand hebben dus.
Het zijn net vrouwen ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je moet zoeen ding af en toe een veeg geven he!
Niet volspuiten ?quote:
Met blusschuim ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alleen als ze in de fik staat J!
Meer stof ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat komt er bij mij niet uit J!
Ik hoop hetquote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar kan je kachel wel aan zegmaar met dat spul erin ?
Eerst pompen om de druk op te bouwen ?quote:
Maar wat moet je in de winter bij die blokhut ? kan die parkbeheerder niet gewoon ff kijken ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop het
Maar valliant heeft het tegenwoordig goedgekeurd voor hun ketels: http://www.bellemansdirk.be/fernox.pdf
Is ze weer histig J ?quote:
Gewoon op jou kleedje ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |