Ik zit er bijna!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu ja, zescijferig zou wel een enorme verhoging zijn geweest.
Ik sta mijn bontje nog even niet af hoor JK. Die blijft tot na de winter nog ff van mij!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat Georgina Verbaan het maar niet lezen, T, straks gaat ze nog tegen je protesteren.
Bij mij is het volslagen at random achter welke post die achtergrond staat.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus, wat voor achtergrond staat er nou weer achter elke post dan. Ik vind die CPU verhogende sneeuwvlokken al irritant genoeg eigenlijk.
Oh ja zie ik nu ook. Mooi zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij mij is het volslagen at random achter welke post die achtergrond staat.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n eigen posts hebben niet die achtergrond en die vanT
ook niet, maar de rest wel. In dit topic tenminste.
Das juist mooi! Ik ben gek op lampies!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een kermisforum wordt dat hele FOK! ook.
Jamaar jij bent zwangert en dus niet helemaal normaal!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Das juist mooi! Ik ben gek op lampies!
Ik ben normaal al gek op lampiesquote:Op woensdag 1 december 2010 16:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jamaar jij bent zwangert en dus niet helemaal normaal!.
Leg je wel eens je vingertoppen op een gloeiend hete pan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb nu een lamp in m'n kraan. Steek nooit meer m'n handen ongemerkt onder een hete kraan.
Zelden tot nooit, lieve T. Dan zie ik namelijk wel het vuur eronder. Of ik hoor het gas.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:15 schreef Tally het volgende:
Leg je wel eens je vingertoppen op een gloeiend hete pan?
Zou je denken he. En toch zijn er mensen die het doen!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zelden tot nooit, lieve T. Dan zie ik namelijk wel het vuur eronder. Of ik hoor het gas.
Dat is niet handig, T. Hoe moet je nu je vent masseren?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Tally het volgende:
Zou je denken he. En toch zijn er mensen die het doen!
Mijn vingers zitten in het verband
Ik ben zwanger. Hij moet MIJ masserenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is niet handig, T. Hoe moet je nu je vent masseren?
Dat je zwanger bent, is nog geen excuus om je van de makkelijkste van de vrouwenverplichtingen te ontdoen.quote:
Owh. Stom. Doe daar eens wat aanquote:Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat je zwanger bent, is nog geen excuus om je van de makkelijkste van de vrouwenverplichtingen te ontdoen.
En jouw achtergrond is wit, omdat je de TS bent. Kom ik ook net pas achter..
Als dat echt zo is moet jij niet klagen en ipv een duster een dure auto kopenquote:
Ik geef niks om auto's.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Als dat echt zo is moet jij niet klagen en ipv een duster een dure auto kopen
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef Joene het volgende:
Valt wel mee denk toch ? 1,5 x modaal is 58/59k.
Sorry swetsquote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das bijna 2 keer modaal J.
Modaal is 33K
Nederland 2 recht in je regio ,waar foto konijnenberg behoorlijk voor lul werd gezet.quote:
Realiteit voor het grootste deel van de Nederlandse werknemer.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry swets33k kan je toch niet mee rondkomen
Men ik betaal al 11k netto hypotheek per jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Sorry swets33k kan je toch niet mee rondkomen
Voor jou toch niet Swets. , jij hebt die 55k grens wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Realiteit voor het grootste deel van de Nederlandse werknemer.
Alle vorige woensdagen wel ?quote:
Stuk gevroren J ?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef KingOfMars het volgende:
Minder blij met m'n buitenkraan aan de voorkant van het huis die ik vergeten ben dicht te draaien kennelijk.
en je moet hem juist opendraaien J en aan de binnenkant dicht dus.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:48 schreef KingOfMars het volgende:
Minder blij met m'n buitenkraan aan de voorkant van het huis die ik vergeten ben dicht te draaien kennelijk.
Geen idee er ligt een flinke plas wate, eh, ijs onder de kraan dus dat zal wel. Kraan is nu afgesloten dus zien we van het voorjaar wel.quote:
Niks aan de hand als die echt stuk is J. Vriest die zo een beetje van de muur geloof ikquote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geen idee er ligt een flinke plas wate, eh, ijs onder de kraan dus dat zal wel. Kraan is nu afgesloten dus zien we van het voorjaar wel..
Lachen joh winterquote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Niks aan de hand als die echt stuk is J. Vriest die zo een beetje van de muur geloof ik
Nee ik vind het leuk J het is 2 dagen winter en ik ben 600 euro investeren in een auto armer om dat godverdommese tyfusding te kunnen starten J.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lachen joh winter. Ik hou d'r niet van J!
Ja tepels van een cm of 5 ?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Tally het volgende:
Ik ben net weer thuis. Jeetje wat een kou!!!!!
Wat was er mee dan? #gemistquote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik vind het leuk J het is 2 dagen winter en ik ben 600 euro investeren in een auto armer om dat godverdommese tyfusding te kunnen starten J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |