quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja, update: de auto is schooooooooohooooooon. Niet normaal meer. Autogewijs de beste 4 tientjes die ik ooit besteed heb. Buitenkant, binnenkant, ramen, kofferbak... geen stofje meer te bekennen en alles blinkt. Super!
. Na de winter ga ik dat zeker weer (laten) doen!
Nouja ik ken de details niet maar volgens mij zijn ze overal wel geweest. Want de auto was viessssssss dus dat valt op als ze iets niet gedaan hebben. Enige wat niet gedaan is is de auto ook helemaal shinen en waxen, dat was wel erg duur (150 euro) ofzo. Vond ik ook niet nodig, ben verder niet zo'n autogeilert (maar vind een schone nette auto wel weer erg fijn).quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat doen ze daar allemaal voor ? (heb weer een kennis die wat autopoetserij doet)
Krijg je nu ook meer salaris dan?quote:Op maandag 29 november 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
Update van het salarissysteem vandaag dus ik word wel bezig gehouden.
We stappen gelijk over naar applicatie virtualisatie (via ThinApp) dus qua application delivery ook nog spannend vandaag...quote:Op maandag 29 november 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
Wij gebruiken Cobra Asp , hosted dat gezeik hebben we gehad J.
Doe mij dat cobra maar vriend, gewoon in de webbrowsert ideaalquote:Op maandag 29 november 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We stappen gelijk over naar applicatie virtualisatie (via ThinApp) dus qua application delivery ook nog spannend vandaag...
Volgens mij heb ik ze nu wel zo ver dat we daar OOK op over gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe mij dat cobra maar vriend, gewoon in de webbrowsert ideaal
Beter idd, 1 klein client install ding en gaanquote:Op maandag 29 november 2010 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze nu wel zo ver dat we daar OOK op over gaan.
EINDELIJK!
Ja nu alleen nog even goedkeuring krijgen van de directeur voor die overzet kostenquote:Op maandag 29 november 2010 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter idd, 1 klein client install ding en gaan
Dat is juist briljantquote:Op maandag 29 november 2010 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja nu alleen nog even goedkeuring krijgen van de directeur voor die overzet kosten
En dat hij de database buitenshuis wil bewaren, daar is hij als de dood voor
En de updates! Dat vind ik het mooiste. Mjaquote:Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat is juist briljanthun zijn verantwoordelijk voor backup
Maar dat gebruiken wij dus niet hequote:
checkquote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat gebruiken wij dus niet he
Ons boekhoud/magazijn pakket kunnen we niet buiten de deur zetten, dit omdat er mensen zijn die er bij zweren (hopelijk houden ze er iets aan over).quote:Op maandag 29 november 2010 09:57 schreef KingOfMars het volgende:
Slechte paketten moet je gewoon buiten de deur zetten idd (of vervangen). Maar ons salarissysteem buiten de deur zetten is gewoon écht geen optie. Al is het alleen maar om onze hele identity management omgeving die dan in elkaar pleurt.
Ik zei pakketquote:Op maandag 29 november 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
Op zich ben ik wel fan van het salarispakket qua uiteindelijk resultaat (= salaris) enzo.
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het wordt donderdag -8 en 's nachts -11, dus ja.
Ook niet als ik een kortingcode heb voor 15 euro korting?quote:
Dan al helemaal niet !quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook niet als ik een kortingcode heb voor 15 euro korting?
En ik ook op mezelf als ik mijn dochtertje straks hijs in een mini rokje met plooitjesquote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goed zo T, je hebt je burgerplicht om de economie weer een impuls te geven vervuld. Ome Mark is ongetwijfeld trots op je.
Dat is wel een flink klusprojectje, zo'n Boeing.quote:
Mêh:quote:Op maandag 29 november 2010 16:14 schreef NJ het volgende:
Dat is wel een flink klusprojectje, zo'n Boeing.
Hello, my name is Boratquote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, 'mijn boeing' is in kazachstan gestrand.... http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
je zou toch in fucking kazachstan eindigen
Op de tv ?quote:
Nou die oude uitgezakte wijven die zich collega noemen in ieder geval nietquote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
Hallo oudjes. Het is jullie vast niet ontgaan dat het koud is.
Maar het positieve daarvan is dat vrouwelijke collegae (of medestudenten, in mijn geval) tepels hebben die zo hard zijn dat ze door de truitjes heen priemen.
Heb je hem al die arcadekast ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:25 schreef KingOfMars het volgende:
Net de nieuwe Simpsons en The Event gekeken en nu ben ik dood. Naar bed dus..
HD jesters ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Chowi het volgende:
Jongens. Ik heb een nieuwe Tele Visie. Wat een kijkgenot..
Hoe nieuwerwetsch!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:18 schreef Chowi het volgende:
Jongens. Ik heb een nieuwe Tele Visie. Wat een kijkgenot..
Goed bezig man!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
116.5 Vanmorgen. Dat betekent -20.5KG
Harde punten koud?quote:
Ja zo priemend door mijn truitje heen.quote:
QanQan klinkt als een Star Wars figuur. Jar Jar Binks en Quan Quan.quote:
Ik mag jou wel. Neuken?quote:
Ik mag je meer en meer. Neuken?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:47 schreef Chowi het volgende:
Ja zo priemend door mijn truitje heen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |