Dat had ik gelezen via mijn telefoontje bij Android World. Maar ik had 5 dingen geinstalleerd of daar mee te maken heeft weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Splutje het volgende:
Bij mij duurde die echt nog geen half uurtje
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> <Naam van de bewuste app> -> Verplaatsen naar SD-kaartquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe kan ik de nieuwe apps op de sd-kaart zetten?
Had al gevonden en ben al een tijdje bezig ..1 ding staat op mijn SD-kaartjequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> <Naam van de bewuste app> -> Verplaatsen naar SD-kaart
Werkt overigens niet bij alle apps.
Zoals al gezegd; de app moet het ook ondersteunen, en dat doen ze helaas lang nog niet allemaalquote:Op zondag 12 december 2010 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had al gevonden en ben al een tijdje bezig ..1 ding staat op mijn SD-kaartjeDe rest noppe..Maar bedankt voor je uitleg.. ik had op Android World gezocht.
De maker moet het aangegeven hebben idd. Maar google even en je vindt zat mogelijkheden/apps die regelen dat je bijna alles op de sd kan knallen.Je kunt zelfs regelen dat alles initieel daar terechtkomt. (niet altijd handig, maar dat merk je dan vanzelf wel)quote:Op zondag 12 december 2010 02:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals al gezegd; de app moet het ook ondersteunen, en dat doen ze helaas lang nog niet allemaal
Wat ik het nadeel daarvan dan?quote:Op zondag 12 december 2010 10:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
De maker moet het aangegeven hebben idd. Maar google even en je vindt zat mogelijkheden/apps die regelen dat je bijna alles op de sd kan knallen.Je kunt zelfs regelen dat alles initieel daar terechtkomt. (niet altijd handig, maar dat merk je dan vanzelf wel)
Tis allemaal niet zo moeilijkquote:Op zondag 12 december 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom even meelezen want ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal werkt.
En dan nog zou het fijner zijn als je meer apps over kan zettenquote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef Devolution het volgende:
Tja, op de wat oudere modellen (Desire in mijn geval) zit niet de luxe van gigabytes aan ruimte. Dan is Apps2SD wel fijn
Ik ook niet toen ik hem net had, maar gewoon beetje klooien en dan komt het allemaal goedquote:Op zondag 12 december 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom even meelezen want ik heb geen flauw idee hoe dit allemaal werkt.
Wat is tegenwoordig normaal eigenlijk? De Nexus S heeft 16GB, best wel fors, en die heeft dan ook geen SD slot meer. (WTF?)quote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef Devolution het volgende:
Tja, op de wat oudere modellen (Desire in mijn geval) zit niet de luxe van gigabytes aan ruimte. Dan is Apps2SD wel fijn
Mooi ding, maar met het oog op de toekomst zou ik toch eerder nu 50 euro meer uitgeven en voor de Desire gaan (1GHz processor en groter scherm) in plaats van dat spellen niet kunnen worden gespeeld, websites heel lang moeten laden, je geen Flash kan gebruiken, etc.quote:
Nadeel is dat sommige apps er niet blij mee zijn als je de telefoon aan je pc koppelt als drive. Dan krijg je ze alleen weer goed aan de gang door de telefoon te rebooten.quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef jampot het volgende:
[..]
Wat ik het nadeel daarvan dan?
Of voordeel, behalve meer ruimte voor nieuwe apps? Ik heb op mn SGS voldoende ruimte voor apps, dus nog niet de moeite genomen wat te verplaatsen naar sd.
Ze krijgen redelijk snel geen updates meer. De Galaxy S is bijv pas sinds juni uit in Nederland, en het is niet zeker dat hij een update naar 2.3 krijgt (waarschijnlijk wel, maar goed). Dus denk aan een jaar. Maar daarna is een toestel niet onbruikbaar geworden natuurlijk. En custom roms zullen altijd blijven.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Knuck-les het volgende:
Hoe 'houdbaar' zijn de android toestellen eigenlijk met updates. Stel ik koop nu een Desire HD, hoe lang kom ik dan nog in aanmerking voor de updates van android naar nieuwere versies? 1 jaar, 2 jaar, 5 jaar? Of worden de toestellen vrij snel 'vergeten' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |