Dat is toch oa de HTC Desire Z? die heeft volgens mij een uitschuif-toetsenbord.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef LintuxCx het volgende:
Je had eerst nummers enzo onder qwe... zitten als je die indrukte en dan met je vinger naar boven ging. Da's nu weg, in plaats daarvan zitten onder elke toets meer symbolen die je kunt zien door de toets even ingedrukt te houden.
Symbolen zitten allemaal onder de punt, ook op zo'n manier.
Maar het blijft een OSK, IOW troep. Worden er nog Androids met fysiek toetsenbord gemaakt?
De Desire Z, Milestone, Milestone 2, Xperia x10 Mini pro, G1quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:58 schreef LintuxCx het volgende:
Worden er nog Androids met fysiek toetsenbord gemaakt?
Hopelijk betekent het dat Froyo voor de Legend bijna realiteit is.... zou leuk zijn dat ik hem morgen ontvang op m'n verjaardagquote:we zijn er bijna, maar nog niet helemaal....
Ik ben vrijdag jarig, dan is ook primaquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuwe tweet van @markmoons:
[..]
Hopelijk betekent het dat Froyo voor de Legend bijna realiteit is.... zou leuk zijn dat ik hem morgen ontvang op m'n verjaardag
Is dat niet het geval dan, van die garantie?quote:Op woensdag 8 december 2010 06:07 schreef Dromer het volgende:
Rooten blijft eng voor veel mensen.
(ohjee mijn garantie en zo)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hopelijk betekent het dat Froyo voor de Legend bijna realiteit is.... zou leuk zijn dat ik hem morgen ontvang op m'n verjaardag
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx!quote:Op woensdag 8 december 2010 09:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is dat niet het geval dan, van die garantie?
[..]
Gefeliciteerd!
Ik nog nietquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnx!
Heb vandaag trouwens de voorbereidende update ontvangen (Froyo komt in 2 delen namelijk)
Ahh, balen!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ook een update voor de Wildfire, maar zo te zien geen Froyo
Ik ben aan het updaten, maar volgens mij is het pas deel 1quote:Op donderdag 9 december 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de Legend gebruikers; Froyo wordt nú uitgerold
Die kwam gister al beschikbaar, nu deel 2 (de échte Froyo update)quote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben aan het updaten, maar volgens mij is het pas deel 1
Ik had gister nog niks, dit is pas mijn eerste update. Maargoed ik wacht wel af hoe het eruit ziet zoquote:Op donderdag 9 december 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kwam gister al beschikbaar, nu deel 2 (de échte Froyo update)
zie ook; http://www.androidworld.n(...)naar-froyo-begonnen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |