Je hoeft geen constante verbinding te hebben he. Je meldt je aan bij die service, en die service weet dan dus het ip-adres van je telefoon. Die stuurt gewoon een berichtje naar dat ip en je telefoon reageert daarop. Dan hoeft je telefoon toch niet constant berichten te sturen? Alleen om de zoveel tijd even een berichtje dat ie nog actief is.quote:Op maandag 13 december 2010 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet dat ik moeilijk doe hoor, maar als je dat op je android ook hebt, die constante verbinding, dan is dat toch heel erg stroom verbruikend
Hou je een ip adres op t moment dat je dataverbinding gesloten wordt dan?quote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft geen constante verbinding te hebben he. Je meldt je aan bij die service, en die service weet dan dus het ip-adres van je telefoon. Die stuurt gewoon een berichtje naar dat ip en je telefoon reageert daarop. Dan hoeft je telefoon toch niet constant berichten te sturen? Alleen om de zoveel tijd even een berichtje dat ie nog actief is.
Je blijft toch gewoon verbonden met internet? Als je geen verbinding meer hebt met internet, dan ontvang je ook geen bericht meer van Google Mail volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2010 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hou je een ip adres op t moment dat je dataverbinding gesloten wordt dan?
Of gaat dat via het gsm netwerk?
Nee, daaromquote:Op maandag 13 december 2010 10:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Je blijft toch gewoon verbonden met internet? Als je geen verbinding meer hebt met internet, dan ontvang je ook geen bericht meer van Google Mail volgens mij.
Nee dat is wss de pre-update voor Froyoquote:Op maandag 13 december 2010 10:49 schreef Oksel het volgende:
Ik heb op m'n Legend een update van 25mb gekregen. Is dat Froyo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er in ieder geval veel strakker uit![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Nieuwe versie van Market onderweg hopen dat ook de bugs oplost
BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk es op de vorige paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er in ieder geval veel strakker uit![]()
![]()
volgens mij is die per app afhankelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 15:10 schreef delano.888 het volgende:
Nog maar 15 minuten uitprobeer tijd voor apps ipv 24 uur watdefuuuuuuuck echt een hele slechte beslissing.
Volgens de nieuws-berichten geld ie voor alle apps in de Android Appstore.quote:Op maandag 13 december 2010 15:11 schreef Predacore het volgende:
[..]
volgens mij is die per app afhankelijk.
Nope geld voor alle apps.quote:Op maandag 13 december 2010 15:11 schreef Predacore het volgende:
[..]
volgens mij is die per app afhankelijk.
Ik vind het een heel slechte zet, doe dan minimaal een uur.quote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef Predacore het volgende:
oh, toch niet.
15 minuten om een refund te krijgen.
wel in het belang van de ontwikkelaars.
in 24 uur had je een gemiddelde game uit kunnen spelen en dan alsnog je geld terugvragen bijvoorbeeld.
met 15 min gaat dat toch anders.
nu wordt het tenminste echt een 'trial', kijk of alles naar behoren werkt. zo niet kan je dus alsnog refunden.
Vind het jammer voor mensen die gratis iets wilden kopen, maar wel beter voor het principe zoals het bedoeld is.
okay,quote:Ik vind het een heel slechte zet, doe dan minimaal een uur.
In 15 minuten kan je een beetje goede app nog niet eens compleet instellen om te proberen.
Fuck echt niet, iphone geeft 90 dagen hallo dan mag 24 uur wel hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 15:18 schreef Predacore het volgende:
[..]
okay,
een uur vind ik persoonlijk ook redelijk.
maar ben je het er wel mee eens dat 24 uur te lang is?
90 dagen een app proberen, én volledige refund kunnen vragen? Dacht het nietquote:Op maandag 13 december 2010 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fuck echt niet, iphone geeft 90 dagen hallo dan mag 24 uur wel hoor.
Het is toch echt zo.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
90 dagen een app proberen, én volledige refund kunnen vragen? Dacht het niet
van Apple zelf;quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef delano.888 het volgende:
BTW, voor degene die het niet geloven:
http://www.iphonefootprin(...)im-app-store-refund/
quote:With the iTunes Store, all sales are final. As soon as you click the Buy button (using either 1-Click or the Shopping Cart) your purchases are charged to the credit card on your Apple Account. You cannot cancel a purchase or receive a refund for a purchase. See the iTunes Terms of Sale for additional information.
Ja dat weet ik, maar als je bovenstaande stappen volgt krijg je wel je geld terug, ook al staat het niet in de voorwaarden (wel zo slim ook, anders gaat iedereen het doen)quote:
Een kwartiertje is idd ook ruim voldoende tijd om bijv. een navigatie-app te beoordelen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind het een heel slechte zet, doe dan minimaal een uur.
In 15 minuten kan je een beetje goede app nog niet eens compleet instellen om te proberen.
De "houdbaarheid" (of liever: het totale gebrek daaraan) van Androidtoestellen en de waanzinnig snelle ontwikkeling van Android zelf, doen mij steeds harder twijfelen of ik na mijn Hero überhaupt nog ooit een Android-toestel wil...quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Knuck-les het volgende:
Hoe 'houdbaar' zijn de android toestellen eigenlijk met updates. Stel ik koop nu een Desire HD, hoe lang kom ik dan nog in aanmerking voor de updates van android naar nieuwere versies? 1 jaar, 2 jaar, 5 jaar? Of worden de toestellen vrij snel 'vergeten' ?
Je user-agent op je telefoon op Desktop zetten zodat je in ieder geval niet automatisch de Mobile-versies van websites opvraagt, maar als je provider het wil weten hebben ze het zo door hoor. Hou gewoon je verbruik onder de 1GB ofzo, als je opeens 3GB per maand gaat gebruiken krijg je meldingen over je gebruik.quote:Op maandag 13 december 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
Kun je trouwens tetheren zonder dat je provider het doorheeft?
In de reacties die onder dat artikel staan, staat dat Apple het inmiddels weer veranderd heeft... Dus het lijkt er toch echt op dat het bij Apple helaas pindakaas is bij een niet goed bevallende app.quote:Op maandag 13 december 2010 15:23 schreef delano.888 het volgende:
BTW, voor degene die het niet geloven:
http://www.iphonefootprin(...)im-app-store-refund/
Ook voor de Nexus One houdt het een keer op. Je kan niet verwachten dat de hardware over x jaar nog mee kan draaien met functies die ze dan weer verzinnen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef delano.888 het volgende:
Nogmaals, met een nexus S ga je dit probleem niet hebben (zie historie nexus 1)
Daarom zeg ik toch ook nexus S.quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ook voor de Nexus One houdt het een keer op. Je kan niet verwachten dat de hardware over x jaar nog mee kan draaien met functies die ze dan weer verzinnen.
In Nederland zijn ze gewoon gebonden aan de wet voor kopen op afstand. Daar helpen hun eigen voorwaarden helemaal niks aan.quote:
Wat bedoel je uberhaupt?quote:Op maandag 13 december 2010 23:51 schreef RenRen- het volgende:
hoi, hebben jullie een oplossing voor automatisch aanvullen die alleen namen corrigeert? Alle autoaanvulopties staan uit en het is vreselijk irritant. Android 2.1 heb ik
Oh, het is opgelost. Ken je Autocorrect niet?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, het is opgelost. Ken je Autocorrect niet?![]()
Die deed bij mij woorden niet veranderen in iets wat ook kon, maar alleen in namen. Wat reteirritant was.
Voorbeeld:quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JawelMaar ik snapte ff het hele 'hij verandert het alleen in namen' niet
Ik had het Androidtoetsenbord wel nog met autocorrect (Weet ik veel dat je het met ieder toetsenbord uit moet zettenquote:
Chinezen zijn goedquote:Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Brombaard het volgende:
Ik heb net MIUI geinstalleerd op mijn Desire... Hoe kan dat nou zo veel sneller en smoother zijn? Het is toch maar een Chinees hobbyproject?
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:37 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb net de PingChat geinstalleerd op mijn Android omdat de Whatsapp nog niet ondersteund wordt door mijn versie van Android.. En nou vroeg ik me af waarom hij maar 2 vrienden uit mijn telefoonlijst herkend aan hun pingID? Volgens mij moet hij toch alle BB Iphone en Android gebruikers kunnen herkennen? Hoe kan ik eventueel meer mensen toevoegen en hoe werkt het precies?
Ik kom er (zelfs via Google) niet echt uit.
1e geen idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef svann het volgende:
Even een paar vragen aangezien ik een overstap naar android overweeg.
Kan een android foon zonder al te veel gedoe samenwerken met Ubuntu?
En wat voor diensten neem je nou eigenlijk verplicht af bij Google?
Wat versta je precies onder 'samenwerken'? Vrijwel alle uitwisseling van informatie gaat via internet, lijkt me niet dat het besturingssysteem daar een grote rol bij speelt..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef svann het volgende:
Even een paar vragen aangezien ik een overstap naar android overweeg.
Kan een android foon zonder al te veel gedoe samenwerken met Ubuntu?
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
Nou ik vind het ideaal, ik gebruik nu ook contacts en agenda en mail, die synchronisatie is gewoon subliem. Nooit meer dingen kwijtraken, altijd alles up to date, en hetzelfde op de pc als op de gsm. Ik vind het perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |