.
Ik was er vandaag ook voor die norse handschoenen, voordat ik binnen was bij de lift in gesprek met een meid die daar werkt en die zei dat ze geen handschoenen meer hadden dus ben niet naar binnen gegaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 01:59 schreef seto het volgende:
Die Norse handschoenen zien er wel nice uit, ga binnenkort wel even bij Precinct 5 kijken.
Als je online shopped, kijk naar de eu maat of naar de maat in CM, koop je via ebay etc, dan kan je er ook om vragen. Kan je kijken of het overeen komt.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef Donnis het volgende:
Noobvraagje maar care, als je maat 39.5/40 hebt kan je dan gewoon Jordans in Youth Size 7 pakken?
Lolwut, ik had ze vorige week gehaald en toen hadden ze er nog wel een aantal liggen, vreemd.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef lekker_toch het volgende:
[..]
Ik was er vandaag ook voor die norse handschoenen, voordat ik binnen was bij de lift in gesprek met een meid die daar werkt en die zei dat ze geen handschoenen meer hadden dus ben niet naar binnen gegaan.
Mocht je toch gaan laat dan effe weten of ze er inderdaad niet meer waren.
Zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:26 schreef HAL9000S het volgende:
Desperate weather conditions ask for desperate measures.
[ afbeelding ]
Net langs de Dolcis geweest, hele toffe boots, maar ze hadden ze niet in mijn maat. Worden besteld, maandag of uiterlijk dinsdag zijn ze binnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:54 schreef BigSmurf het volgende:
Deze zijn wel heel tof trouwens!
Morgen maar eens langs de Dolcis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |