Je kon inderdaad ook al zien dat Pascal naar de finale gaat.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De regie wordt een beetje laks, zo tegen het eind van de serie...
Dat sowieso vaak ver te zoeken wasquote:
Vind ik ook wel. Maar zo wordt al de hele tijd beoordeeld, jammer genoeg...quote:
Dit zou in een voetbalstadion spreekkoren opleveren denk ik zoquote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze nu Noury wegsturen zou het cirkeltje rond zijn.
Ja, ibrahim was toch ook afgerekend, omdat het niet zo geserveerd kon worden aan gasten? Bij Rico kan het blijkbaar wel..quote:
Dan hebben ze alle topchef waardige amateurs vroegtijdig naar huis gestuurd, en de belabberde amateurs naar Spanje schoppen. Armoede, armoede, armoede.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze nu Noury wegsturen zou het cirkeltje rond zijn.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Topchef wordt gesponsord door zon dagverse groente en stichting de zonnebloem, daarom mag Rico een dagje uit mee naar spanje.
Gastquote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Topchef wordt gesponsord door zon dagverse groente en stichting de zonnebloem, daarom mag Rico een dagje uit mee naar spanje.
Commerciele tvquote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan hebben ze alle topchef waardige amateurs vroegtijdig naar huis gestuurd, en de belabberde amateurs naar Spanje schoppen. Armoede, armoede, armoede.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Misschien wel gezegd, maar niet uitgezonden?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:53 schreef wolferl het volgende:
Waarom hebben ze tegen Niels wel verteld dat hij niet alles hoeft te gebruiken, maar tegen Noury niet? Ik ruik onraad.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:53 schreef wolferl het volgende:
Waarom hebben ze tegen Niels wel verteld dat hij niet alles hoeft te gebruiken, maar tegen Noury niet? Ik ruik onraad.
Neuh, hij gaat wel doorquote:
Hij heeft toch geen tijd...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:55 schreef Djokotron het volgende:
Noury wist precies wat ie moest doen met die kippenlevertjes, en uiteindelijk heeft ie het toch weer niet gedaan, je wordt toch moe van jezelf zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |