Ze valt uit haar rolquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Dominatrix Maitre Priscilla de afgelopen afleveringen zowaar wat zachtheid naar de kandidaten heeft laten zien. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen
Dat ie zo in elkaar zakt achter zijn witlofsoepje, sterven in het harnas. Het harnas van vet. En dat Omar hem dan in zijn geheel ritueel had klaargemaakt, die rollade met de textuur van een schaamlip.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Specularium het volgende:
Ik had gehoopt op een soort hartaanval bij het rennen van die pad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry![]()
Zo is Priscillaatje nou eenmaalquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Dominatrix Maitre Priscilla de afgelopen afleveringen zowaar wat zachtheid naar de kandidaten heeft laten zien. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen
Er komt een 2011 topchef hequote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef k_man het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n beangstigend idee dat er binnenkort een moment zal komen dat we niet meer iedere dag kunnen genieten van de strapatsen van onze held Rico? Hopelijk wordt dat moment zo lang mogelijk uitgesteld, maar uiterlijk vrijdag zal het toch echt afgelopen zijn. Het wordt een hele treurige kerst...
Ik zit er serieus over na te denken om me daarvoor op te gevenquote:
Me 2.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over na te denken om me daarvoor op te geven
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over na te denken om me daarvoor op te geven
Je hebt me doorquote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef Djokotron het volgende:
[..]![]()
Je wil gewoon gecommandeerd worden door
Priscilla
Dat was wel heel gemeen ja, maar pascal erger.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Djokotron het volgende:
Snollie piggy geeft even zout ipv suiker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |