Ook Ibrahim had hier fluitend door heen moeten en kunnen wandelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
Nu begint het nog belachelijker te worden dat Kay eerder naar huis is.
Klopt, het programma is flink gedaald naar mijn idee door die ontzettend slechte beslissingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ook Ibrahim had hier fluitend door heen moeten en kunnen wandelen.
Kap eens met dat gespoiler.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef Starfish het volgende:
Toch was er volgens mij bij die intro net over dat stukje in Spanje het hoofd van Pascal en Rico te zien..
Het is puur door de waan van de dag. Ibra en Kay zijn echt niet de mindere van Rico.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
Ook Ibrahim had hier fluitend door heen moeten en kunnen wandelen.
Mit fraulein Priscillaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Rico zum bahnhoff, nach Kamp Kranenborg. JAWOHLLL!
Precies, ik heb namelijk in de voorrondes al vele amateurchefs gezien die evengoed, zo niet beter konden koken dan een Rico en Niels.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, het programma is flink gedaald naar mijn idee door die ontzettend slechte beslissingen.
Rico in het werkkamp kranenborg, mit kamcommandant Pris.quote:
Klopt zaten heel wat betere tussen dan die zenuwpezen die er nu nog inzitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Precies, ik heb namelijk in de voorrondes al vele amateurchefs gezien die evengoed, zo niet beter konden koken dan een Rico en Niels.
Ali was ook goed, alleen zijn gerecht was toen gemanipuleerd door Pascal. De smeerlap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |