Ook Ibrahim had hier fluitend door heen moeten en kunnen wandelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
Nu begint het nog belachelijker te worden dat Kay eerder naar huis is.
Klopt, het programma is flink gedaald naar mijn idee door die ontzettend slechte beslissingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ook Ibrahim had hier fluitend door heen moeten en kunnen wandelen.
Kap eens met dat gespoiler.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef Starfish het volgende:
Toch was er volgens mij bij die intro net over dat stukje in Spanje het hoofd van Pascal en Rico te zien..
Het is puur door de waan van de dag. Ibra en Kay zijn echt niet de mindere van Rico.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
Ook Ibrahim had hier fluitend door heen moeten en kunnen wandelen.
Mit fraulein Priscillaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:17 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Rico zum bahnhoff, nach Kamp Kranenborg. JAWOHLLL!
Precies, ik heb namelijk in de voorrondes al vele amateurchefs gezien die evengoed, zo niet beter konden koken dan een Rico en Niels.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, het programma is flink gedaald naar mijn idee door die ontzettend slechte beslissingen.
Rico in het werkkamp kranenborg, mit kamcommandant Pris.quote:
Klopt zaten heel wat betere tussen dan die zenuwpezen die er nu nog inzitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Precies, ik heb namelijk in de voorrondes al vele amateurchefs gezien die evengoed, zo niet beter konden koken dan een Rico en Niels.
Ali was ook goed, alleen zijn gerecht was toen gemanipuleerd door Pascal. De smeerlap.
Rot hier de fuck eens mee op, de tering zeg. Niet iedereen wil al weten wie doorgaat. dit is nou al de zoveelste keerquote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Pascal zit in de finale in Spanje. In het beginshot zie je Kraneborg staan in de keuken in Spanje. Op de rug zie je dan Pascal staan.
Jetzt gehen wir nur deutsch reden?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:24 schreef wolferl het volgende:
Kampmeister Kranenborg: "Roher Fisch? Verschlingende fatso."
Rico: "Ich mag keine rohen Fisch, nur McDonalds."
nicht merr bitte.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jetzt gehen wir nur deutsch reden?
ABER NATURLICHquote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jetzt gehen wir nur deutsch reden?
De beste kok is er allang uit, Maartje-Annequote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
Een kok die in de finale staat maar nog niet eens een vis fatsoenlijk kan schoonmaken.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De beste kok is er allang uit, Maartje-Anne
Dat kan je niet zonder kanker melden? Achterlijke josti.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Djokotron het volgende:
Ik google rico, krijg je dit gekanker.
http://twitter.com/xZeroku/status/7859684631388160
Alexandra was nog beter, elk gerecht was goed. Volgens Alexandra dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Aleksandraquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maartje-Annequote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alle Turken terug naar Marokko ofzoietsquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef wolferl het volgende:
Voor Noury is een Turk een Marokkaan, en andersom.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:28 schreef wolferl het volgende:
Alexandra was nog beter, elk gerecht was goed. Volgens Alexandra dan.
Wie weetquote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kan je niet zonder kanker melden? Achterlijke josti.
Allemaal op de kameel terugquote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alle Turken terug naar Marokko ofzoiets
Ach, stel je niet aan.. het komt gewoon duidelijk voor je ogen voorbij als je kijkt..quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot hier de fuck eens mee op, de tering zeg. Niet iedereen wil al weten wie doorgaat. dit is nou al de zoveelste keer
quote:
Ik gooi wel hazenbloed op z'n gezicht.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gooit zout in de ogen, en zand in de wonden?
Plaats het dan ook in spoilertags, die zijn hier speciaal voor uitgevonden.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef Starfish het volgende:
[..]
Ach, stel je niet aan.. het komt gewoon duidelijk voor je ogen voorbij als je kijkt..
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik gooi wel hazenbloed op z'n gezicht.
Jonge iedereen weet al dat pascal wint, wie moet er anders winnen?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Plaats het dan ook in spoilertags, die zijn hier speciaal voor uitgevonden.
Spoiler tags zijn voor dingen die je zeker (van te voren) weet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Plaats het dan ook in spoilertags, die zijn hier speciaal voor uitgevonden.
Rauw vreet ie het ook gewoon weg, met bot en al.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Drassss het volgende:
Julius is blij, hij heeft 2 goede stukken vlees
Als het even kan wel jaquote:Op donderdag 25 november 2010 19:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Rauw vreet ie het ook gewoon weg, met bot en al.
quote:
Vooral de combinatie qua smaken waren volgens de chefs goed.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef Paul-89 het volgende:
Sorry maar ik vind het best standaard/simpel wat Pascal heeft gemaakt.
Onderweg mag ie springen, ergens boven een waterkolk.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef Djokotron het volgende:
Jij gaat op het vliegtuig naar madagascar.
Ja maar ze zijn nog altijd net zo wisselvallig in hun beoordelingen als in aflevering 1.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vooral de combinatie qua smaken waren volgens de chefs goed.
Nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Heb je de deelname formulieren al ingevuld?
Doen ze alleen in Argentiniequote:Op donderdag 25 november 2010 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Onderweg mag ie springen, ergens boven een waterkolk.
De regie wordt een beetje laks, zo tegen het eind van de serie...quote:Op donderdag 25 november 2010 19:38 schreef wolferl het volgende:
GVD, nu zie je al wie er in de cook-off zit.
Ze zijn levensmoe.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De regie wordt een beetje laks, zo tegen het eind van de serie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |