Ja kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:56 schreef opinionr het volgende:
[..]
Temp steigt toch altijd iets bij neerslag?
Precies, het is wit, maar het is mistigquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:38 schreef Mpdrichel het volgende:
Het is hier in Leiden ook helemaal wit!
Alleen geen sneeuw te bekennen
Idd ze hadden ook al sneeuw voorspeld (in de kust provincies) gister... Ik woon in Zuidholland op pak m beed 20 km van de kust en ik heb nog steeds niets gezien....quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:09 schreef IHVK het volgende:
Dinsdag/Woensdag blizzard ?
De tijd zal het leren.
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:14 schreef themauster het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw vanuit mijn huis
Usquert(Noord-Groningen)quote:
Ja das ook een kust provincie.quote:
Mooi plaatje! Begint het daar ook een beetje te dooien? hier wel.quote:
De zon schijnt dus ik denk dat het aan de einde van de middag wel weg isquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi plaatje! Begint het daar ook een beetje te dooien? hier wel.
*Mijnes komt er aan!*
Het is hier ook al boven 0 dus als er vanmiddag sneeuw valt hier dan blijft het helaas niet liggen denk ik. Ok tenzij het echt met bakken naar beneden komt maar dat verwacht ik niet. Al ligt er wel een aardig sneeuw front voor de kust van Zeeland tm Noordholland.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:35 schreef themauster het volgende:
]
[..]
De zon schijnt dus ik denk dat het aan de einde van de middag wel weg is
Zo als ik het nu zie wordt alle sneeuw boven zee geloost en wordt het (hoe langer het duurt) steeds meer natte sneeuw. Dat is zo weg gesmolten dus minder lastig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:40 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoop dat het ff uitblijft tot heel diep in de nacht ofzo, toch prettiger op de weg dan zonder sneeuw.
Jep, stad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow das best een aardig laagje zeg!![]()
Is dit ook in Groningen?
Stad?? Dat lijkt meer op een dorpquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jep, stad.Vond het ook best wel een verrassing vanochtend.
Ijs is hier al weg gesmolten.... en de lucht is niet blauw maar grotendeels grijs.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Drassss het volgende:
Blauwe lucht en ijs op het dak.. Meer kan ik er niet van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |