Dan zitten ze mooi op een lijn, want GFS geeft dit ook al een paar dagen aan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
Wauw, Wauw en nog eens Wauw!
De nieuwe EC run komt met kaarten die de geschiedenis in zouden gaan als ze uitkomen..... op +144 uur komt deze kaart met sneeuwstormen zoals we die in jaren niet meer hebben gezien in dit land. [ afbeelding ]
Ja, een snijdende en loeiharde oosterwind met volop sneeuw in het hele land!
En vervolgens zal de vrieskist volledig open worden getrokken en krijgen we bikkelharde vorst over het land heen om de sneeuw mooi bewaard te houden.
[ afbeelding ]
Of terwijl...... laat dit scenario maar uitkomen.![]()
(Alles natuurlijk onder een stapel voorbehoudt)
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zitten ze mooi op een lijn, want GFS geeft dit ook al een paar dagen aan.
Eigenlijk moeten we gewoon niet zo veel hopen, dan wordt het alleen maar een teleurstellingquote:Op donderdag 25 november 2010 20:15 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil die kaarten eigenlijk elke dag wel zien...kijken wat er dagelijks verandert. Een aantal dagen lang ziet het er wel spannend uit voor dinsdag en woensdag. We plaatsen ze gewoon elke dag en zien wel wat er uiteindelijk uitkomt.
veel mensen gehoord daarover, echt een idiote laag hagel, geen wonder dat het dan vastloopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:32 schreef Ymke het volgende:
3 uur gedaan over ritje Bleiswijk Utrecht , wat een enorme hagelbui zeg . Lag echt cm of 7
Ben blij dat ik heelhuids thuis benquote:Op donderdag 25 november 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel mensen gehoord daarover, echt een idiote laag hagel, geen wonder dat het dan vastloopt.
Idd, hangt er een meeuw voor de windmeter te flappen ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Againzender het volgende:
wat staat er raar veel wind in HvH trouwens?
Dat is al de gehele avond aan de gang, problemen met het station denk ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Againzender het volgende:
wat staat er raar veel wind in HvH trouwens?
ah, zag het net pas, maar zal dan een meetfout zijn inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is al de gehele avond aan de gang, problemen met het station denk ik.
tja, het is niet anders.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
Weerwoord.be is te communistisch om twee reclame banners neer te zetten waardoor ze wél normale servers kunnen kopen.
Die staat dus in het OPquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef dimage het volgende:
gooi ze liever op www.upim.nl die is speciaal voor fok in het leven geroepen.
Hier ookquote:Op donderdag 25 november 2010 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier heeft het trouwens gesneeuwd, daken zijn wit, auto's wit even als de tafels buiten en de bosjes e.d. Alleen de weg is sneeuw vrij.
Hele huis vol sneeuwquote:Op donderdag 25 november 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
Volgende week komen ze dubbel glas zetten, hopelijk niet tijdens zo'n sneeuwstorm
Het Weerquote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef -CRASH- het volgende:
Weet iemand een goede (gratis) weer app voor op de android ??
Inderdaad, eerst dit weekend maar eens afwachten.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:12 schreef kepler het volgende:
Ik ga me pas echt ergens druk om maken als het een dag van te voren is
Te vaak teleurgesteld
ik stipte het al eerder aan in dit topicquote:Op donderdag 25 november 2010 23:33 schreef Adelante het volgende:
Vandaag jubileum trouwens van 25 november 2005
http://www.knmi.nl/cms/co(...)t_donkerste_dag_ooit
[ afbeelding ]
De satellietfoto van 25 Nov. 2005 laat zware bewolking zien boven NLquote:Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik stipte het al eerder aan in dit topicmoet nog ergens een satellietfoto hebben, kan hem ff niet vinden zo snel.
behalve boven het noorden, die zaten in de kern van de deressie en hadden zonnig weer!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De satellietfoto van 25 Nov. 2005 laat zware bewolking zien boven NL
500meter fotoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
behalve boven het noorden, die zaten in de kern van de deressie en hadden zonnig weer!
ik had deze nog:quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
500meter foto
http://rapidfire.sci.gsfc(...)05329120000.500m.jpg
Ik zie het... Die 500 meter foto was van 10:10. Daar was de opklaring nog niet zo groot als 13:00quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had deze nog:
[ afbeelding ]
Temp steigt toch altijd iets bij neerslag?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier momenteel weer sneeuwgenieten zeg
![]()
Temp is vreemd genoeg wel gestegen naar +0.1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |