Verbaasd me niks eerlijk gezegd. Ik had er in het begin al zo mijn twijfels over want we lopen nu al 2 weken te juichen om geweldige weerkaarten en uiteindelijk is er niks van waar...quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:19 schreef INViCTuS het volgende:
Vertel me niet dat het waar is :sde neeslag is er dinsdag EN woensdag bijna geheel uit.
Het is pas eind november manquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
let maar op. Al die leuke dingen gaan aan onze neus voorbij
De eerste lijn gaf hier ijsregen/hagel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:24 schreef Integreerbeer het volgende:
Zo te zien krijgt Zeeland de volle mep, of wat daar van over is.
De temperaturen zijn in ieder geval gunstig.
Aha, ik zie dat het daar boven nul is (2,5). Gaat dus meteen weer smelten, als het überhaupt sneeuw is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De eerste lijn gaf hier ijsregen/hagel.
Er komt nu een neerslaggebied Zeeland binnen, moet dat hem worden?
Voor het grootste gedeelte was \ is het natte sneeuw. Check de sneeuwradar maar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Aha, ik zie dat het daar boven nul is (2,5). Gaat dus meteen weer smelten, als het überhaupt sneeuw is.
Nu 1,2.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Aha, ik zie dat het daar boven nul is (2,5). Gaat dus meteen weer smelten, als het überhaupt sneeuw is.
Dat schijnt 'normaal' te zijn in die streek. In Uitgeest wordt ook nooit gestrooid. Ze schuiven hooguit de ergste sneeuw een beetje weg en verder moet je het maar uitzoekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:09 schreef braddofiel het volgende:
Wat een grapjassen ook weer bij de gemeente Velsen
Staat er bij een lang fietspad waar ik elke ochtends overheen moet een bordje, en die luid als volgt![]()
"Bij gladheid word hier NIET gestrooid".
Zijn ze nou helemaal gek geworden?!
Mijn gemeente heeft 300.000 kilo strooizout op voorraad, vorig jaar hadden we te weinig zout.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat schijnt 'normaal' te zijn in die streek. In Uitgeest wordt ook nooit gestrooid. Ze schuiven hooguit de ergste sneeuw een beetje weg en verder moet je het maar uitzoeken
Vorig jaar hetzelfde, ben toen maar lopend gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat schijnt 'normaal' te zijn in die streek. In Uitgeest wordt ook nooit gestrooid. Ze schuiven hooguit de ergste sneeuw een beetje weg en verder moet je het maar uitzoeken
Hier (Pijnacker) is het nog steeds droog. De temp is inm al wel gedaald naar 0.6 dus misschien als de sneeuw gaat vallen dat de temp nog meer daalt zodat het blijft liggen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Dikke vlokken hier (Spijkenisse).
http://www.pzc.nl/regio/t(...)veelheid-zout-in.ecequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat lijkt me een beetje overdreven.
Er was niet te weinig, er werd veel en veel te veel preventief gestrooid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Skwish het volgende:
Hopelijk hebben ze geleerd van de problemen vorige winter met te weinig strooizout...
Dat neemt niet weg dat er te weinig was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Er was niet te weinig, er werd veel en veel te veel preventief gestrooid.
Maar ik heb het voornamelijk over di/woe met die oost 7/8/9bft..quote:
Hij zou eigenlijk alleen in de zomer het weer mogen presenterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Bah, wat heeft die Timofeef toch een overduidelijke hekel aan de winter. Dat wordt nog wat de komende maanden.
Ben vanavond niet buiten geweest, maar vanmiddag was het gevoelsmatig tegen het vriespunt aan. Nu is het voor m'n gevoel.. net een graad onder het vriespunt ofzo? Verder geen neerslag gehad. Jammer, had gehoopt op sneeuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
Vriest lekker hier in Venlo......
Hoe is het weer in R'dam??
Godver het is hier in Pijnacker nog steeds droog!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef kepler het volgende:
In Den Haag nog steeds sneeuw, maar het blijft bij lange na niet liggen
Het is hier inm wel onder 0. (Pijnacker ZH)quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Fredo55 het volgende:
De (natte) sneeuw zit de laatste dagen dichtbij, maar op de één of andere manier wil het hier niet lukken.
Zeeuws-Vlaanderen meld nu 7cm aan sneeuw, in Middelburg heeft het ook wat gesneeuwd.
Ik zit nu trouwens tegen de 2 graden aan.
Hoe kan het in Delft nou 2.2 zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Schuifpui het volgende:
Delft net regen, wel even natte sneeuw gehad, maar nu verpieterd het precies voor mij. Temperatuur +2.2.
Hmzzz vaag. Bij mij zei ie (bij de deur dus) een paar uur terug 0.1. Het lijkt mij niet dat er maar 0.1 graad verschil in zit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef Schuifpui het volgende:
Die van mij is ook niet heel nauwkeurig, kan ook nog een graadje lager zijn. Maar R'dam airport meet ook 1.7. Vanavond is het niet onder nul geweest hier en volgens knmi ook niet.
Leuk altijd dat hier zonder een plaats.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
-5 graden hier, op een hoogte van 3.5 à 4 meter..
Als je de userkaart in de OP eens bekijkt, zie je dat ik in Nieuwleusen woon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk aaltijd dat hier zonder een plaats.....Net alsof we kunnen ruiken waar je woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |