http://www.pzc.nl/regio/t(...)veelheid-zout-in.ecequote:Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dat lijkt me een beetje overdreven.
Er was niet te weinig, er werd veel en veel te veel preventief gestrooid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:28 schreef Skwish het volgende:
Hopelijk hebben ze geleerd van de problemen vorige winter met te weinig strooizout...
Dat neemt niet weg dat er te weinig was.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Er was niet te weinig, er werd veel en veel te veel preventief gestrooid.
Maar ik heb het voornamelijk over di/woe met die oost 7/8/9bft..quote:
Hij zou eigenlijk alleen in de zomer het weer mogen presenterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Bah, wat heeft die Timofeef toch een overduidelijke hekel aan de winter. Dat wordt nog wat de komende maanden.
Ben vanavond niet buiten geweest, maar vanmiddag was het gevoelsmatig tegen het vriespunt aan. Nu is het voor m'n gevoel.. net een graad onder het vriespunt ofzo? Verder geen neerslag gehad. Jammer, had gehoopt op sneeuwquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef -CRASH- het volgende:
Vriest lekker hier in Venlo......
Hoe is het weer in R'dam??
Godver het is hier in Pijnacker nog steeds droog!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef kepler het volgende:
In Den Haag nog steeds sneeuw, maar het blijft bij lange na niet liggen
Het is hier inm wel onder 0. (Pijnacker ZH)quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Fredo55 het volgende:
De (natte) sneeuw zit de laatste dagen dichtbij, maar op de één of andere manier wil het hier niet lukken.
Zeeuws-Vlaanderen meld nu 7cm aan sneeuw, in Middelburg heeft het ook wat gesneeuwd.
Ik zit nu trouwens tegen de 2 graden aan.
Hoe kan het in Delft nou 2.2 zijn?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Schuifpui het volgende:
Delft net regen, wel even natte sneeuw gehad, maar nu verpieterd het precies voor mij. Temperatuur +2.2.
Hmzzz vaag. Bij mij zei ie (bij de deur dus) een paar uur terug 0.1. Het lijkt mij niet dat er maar 0.1 graad verschil in zit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:35 schreef Schuifpui het volgende:
Die van mij is ook niet heel nauwkeurig, kan ook nog een graadje lager zijn. Maar R'dam airport meet ook 1.7. Vanavond is het niet onder nul geweest hier en volgens knmi ook niet.
Leuk altijd dat hier zonder een plaats.....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
-5 graden hier, op een hoogte van 3.5 à 4 meter..
Als je de userkaart in de OP eens bekijkt, zie je dat ik in Nieuwleusen woon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk aaltijd dat hier zonder een plaats.....Net alsof we kunnen ruiken waar je woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |