Meet je alleen maar minimaal 2.3?quote:Op donderdag 25 november 2010 07:58 schreef seasushi het volgende:
Droog gebleven hier, en weer 2,3 graden![]()
Is de thermometer kapot of kijk ik alleen maar op 2,3 graad?
Echt gaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:45 schreef IHVK het volgende:
Weerwoord.be en koud weer , gaat nooit goed
Inderdaad dat is wat anders dan een beetje natte sneeuw en hagelquote:Op donderdag 25 november 2010 11:36 schreef aloa het volgende:
Weer veel wind voor dinsdag en woensdag.
oosterstorm? dat heb je hier niet vaak inderdaad! Kaarten zien er veelbelovend uit, maar het is nog erg ver weg natuurlijk. Beetje onverstandig van Piet om dat nu al te noemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef ElectricEye het volgende:
Zegt die Paulusma nu iets over een oosterstorm op di/wo?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, volgens mij.
I.c.m. met sneeuw wordt dat een fotogeniek dagje dan!
Hmm, maar als hij gelijk krijgt is hij natuurlijk wel de eerste die hem heeft genoemd.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
oosterstorm? dat heb je hier niet vaak inderdaad! Kaarten zien er veelbelovend uit, maar het is nog erg ver weg natuurlijk. Beetje onverstandig van Piet om dat nu al te noemen.
ja, maar als je te vaak loos alarm hebt neemt uiteindelijk niemand je meer serieus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, maar als hij gelijk krijgt is hij natuurlijk wel de eerste die hem heeft genoemd.
Dat was een drama dagquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Againzender het volgende:
precies 5 jaar geleden was het trouwens een stuk spectaculairder weer dan dat het vandaag is
De atmosfeer staat op ontploffen #127
ja, in het noorden was er weinig aan de hand toen. Hele rare situatiequote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat was een drama dag![]()
Trouwens bedank voor de link ik zal die banner effe wijzigen van de OP.
Lol, toen woonde ik nog in Eindhoven. Mooi weer toen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat was een drama dag![]()
Trouwens bedank voor de link ik zal die banner effe wijzigen van de OP.
dat is niet zo raar, dan zitten we er allemaal warmpjes bij, heerlijk avondje is gekomen, lalalalalalaaa en dus dooit alles weg door onze warmtequote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Burnie88 het volgende:
Op weerplaza worden de verwachtingen getempert. Vanaf 5 dec. een flinke dooiaanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |