SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe verzin je hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
OJ Simpson - dus ik ben geen jonge fokster.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik vraag me af of onze jongere fokkers wel weten wie deze beste man is.
OJ Simpsonquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Desunoto het volgende:
Psshht, meisje... hey!... meisje... HOER
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef wuuht het volgende:
Dat ene plaatje met die neger vond ik het grappigst
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:50 schreef tmje het volgende:
[img]http://img818.imageshack.us/img818/2574/bevalling722771b.jpg
Lolzeinz!!quote:
Had je dan ook beter kunnen topicreporten denk ik...nu staat deze post van jou er ook bijquote:Op donderdag 25 november 2010 08:31 schreef Zwappel het volgende:
Beter pleurt een mod al die nietszeggende reacties er tussenuit, dan is het 1 grote gecheatte combo
Boeiend, die mag ook wegquote:Op donderdag 25 november 2010 08:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had je dan ook beter kunnen topicreporten denk ik...nu staat deze post van jou er ook bij
Fucking hilarischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Wees er blij mee, hij word leuk gevondenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
een beetje mijn creatie jatten...![]()
Nee, jij zag mijn UI gewoonquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef antidood1 het volgende:
Ik ruik een nieuwe hype op FOK...
quote:Op donderdag 25 november 2010 20:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Een rijmend sealtje voor dit topic.
Ontopic blijven en painten!
100% eenschzquote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Props naar JanPiraat die OJ voor het eerst postte hier.
En niet voor degene die een sealtje heeft gevraagd?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef JanPiraat het volgende:
props voor de rest die helemaal los gingen met OJ![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En niet voor degene die een sealtje heeft gevraagd?
kinderen die vragen worden....quote:Op donderdag 25 november 2010 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En niet voor degene die een sealtje heeft gevraagd?
Kapot geslagen.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kinderen die vragen worden....
[ Bericht 22% gewijzigd door vlaamsche_deerne op 25-11-2010 23:51:32 ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
omg, wat is dit slecht![]()
De uitdrukking op zijn gezicht er ook bijquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
echt de perfect matchquote:Op donderdag 25 november 2010 22:51 schreef deepart het volgende:
[..]
De uitdrukking op zijn gezicht er ook bij_!
Zelfs na 10x is hij nog leukquote:
Die had je toch geopendquote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zet dat op zijn minst even in een spoiler, damn...
euh wat wil dat zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
[..]
euh wat wil dat zeggenik heb hem wel een beetje proberen te verbeteren maar wat je bedoelt met in een spoiler zetten geen idee hoor
![]()
Niet tegen een plaatje van een piemel kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hoe lief, zo'n nieuwequote:Op donderdag 25 november 2010 23:25 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
[..]
euh wat wil dat zeggenik heb hem wel een beetje proberen te verbeteren maar wat je bedoelt met in een spoiler zetten geen idee hoor
![]()
Deel 2 is in de maak, toestemming van Remlof Ludo en Yvonne gekregen.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
beter lopen die newbies niet dit topic te vernaggelen
oke gelukkig want anders ik zweerquote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Deel 2 is in de maak, toestemming van Remlof Ludo en Yvonne gekregen.
Noem je hem dan: 'Roep die OJ is'quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Deel 2 is in de maak, toestemming van Remlof Ludo en Yvonne gekregen.
Megaheldquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als jij datr fijn vindtquote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Noem je hem dan: 'Roep die OJ is'
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet tegen een plaatje van een piemel kunnen.
Dat vind ik fijn. Ik vind het nog fijner als je het; 'Hé Marie roep die OJ is' noemt...quote:
Ik noteer het in mijn fok-schriftquote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn. Ik vind het nog fijner als je het; 'Hé Marie roep die OJ is' noemt...
Los van het feit dat ik een hekel heb aan mensen die is ipv eens schrijven![]()
FOKking great!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik noteer het in mijn fok-schrift
En we hebben een winnaarquote:Op donderdag 25 november 2010 22:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ik word gek kameraad!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef Zwappel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mijne is beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:16 schreef Zwappel het volgende:
Haha Konings!quote:
Nee... Dit is beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef bularax het volgende:
Is dit de nieuwe postalgold man of jokertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ziet er cool uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ziet er cool uithttp://www.glitterfoto.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Whaha, serieus? Ik dacht echt dat je daar veel werk op had gedaan met allerlei programma's enzoquote:
Ik was te lui om met photoshop aan de slag te gaan... mits wat googlen, kwam ik op die site uit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha, serieus? Ik dacht echt dat je daar veel werk op had gedaan met allerlei programma's enzoFaalNijntje is weer bezig
Die onderste, hoe heet die Turk oorspronkelijk ook alweer? Zag em laatst in de trein in Groningen zitten naast een zwakzinnig wijf. Volgens mij is die gast (serieus) niet helemaal honderd procent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |