Haha Konings!quote:
Nee... Dit is beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef bularax het volgende:
Is dit de nieuwe postalgold man of jokertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ziet er cool uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ziet er cool uithttp://www.glitterfoto.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
Whaha, serieus? Ik dacht echt dat je daar veel werk op had gedaan met allerlei programma's enzoquote:
Ik was te lui om met photoshop aan de slag te gaan... mits wat googlen, kwam ik op die site uit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha, serieus? Ik dacht echt dat je daar veel werk op had gedaan met allerlei programma's enzoFaalNijntje is weer bezig
Die onderste, hoe heet die Turk oorspronkelijk ook alweer? Zag em laatst in de trein in Groningen zitten naast een zwakzinnig wijf. Volgens mij is die gast (serieus) niet helemaal honderd procent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |