Stuur mij es één dan? Hoe ziet zoiets er uit? En waarom in vredesnaam een Pm én een Dm?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:56 schreef freecell het volgende:
Die DM is nog even wennenIk kreeg er ook ineens één
Ik ben er hier weer mee, hé (jullie denken waarschijnlijk dat ik aandelen heb ofzo) maar de inotyol is hier echt het enige middel dat echt goed werkt. Meestal is 1 keer smeren al voldoende om het meest rode al weg te krijgen en is er een dag later niets meer te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef Poppejans het volgende:
De zalf lijkt hier helemaal niks te doen, was ook een zalf die gewoon vrij verkrijgbaar is wat hij had voorgeschreven gekregen.
Heb nu toch weer een andere zalf gekocht, een zinkspray
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef leonieke het volgende:
Zoveel zieke kindjes. Voor jullie en jullie mama en papa allemaal een dikke
[..]
Ik ben er hier weer mee, hé (jullie denken waarschijnlijk dat ik aandelen heb ofzo) maar de inotyol is hier echt het enige middel dat echt goed werkt. Meestal is 1 keer smeren al voldoende om het meest rode al weg te krijgen en is er een dag later niets meer te zien.
Dat is in Nederland niet verkrijgbaar helaasquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef leonieke het volgende:
Zoveel zieke kindjes. Voor jullie en jullie mama en papa allemaal een dikke
[..]
Ik ben er hier weer mee, hé (jullie denken waarschijnlijk dat ik aandelen heb ofzo) maar de inotyol is hier echt het enige middel dat echt goed werkt. Meestal is 1 keer smeren al voldoende om het meest rode al weg te krijgen en is er een dag later niets meer te zien.
Harry is niet ziekquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Is er hier iemand die een gezond kindje heeft momenteel? 'k begin zelf bijna depressief te worden van al die ziekige schatjes hier...
minidraak is ook niet ziekquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Is er hier iemand die een gezond kindje heeft momenteel? 'k begin zelf bijna depressief te worden van al die ziekige schatjes hier...
Met die kleine van mij gaat het nog niets beter... 't is één hoopje ellende... 39,9 hebben we inmiddels op de thermometer gehad. Ik heb bijna de neiging om met 'm mee te huilen... zou zo graag die koorts overnemen ofzo...
Gelukkig heb je 'onbeperkt' etenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef draculettetje het volgende:
ben benieuwd hoe de nacht hier zal gaan, het is nogal wisselend de laatste tijd
maar vanavond was ze zo moe dat ze met moeite wat dronk, dus ik verwacht haar vannacht nog wel een keer...
hebben jullie zo'n loopstoel? Zo ja vanaf wanneer gebruik je die?
Gewoon zelf laten rondscharrelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef draculettetje het volgende:
hihi ja
nou ja ik twijfel ook nog daarom dacht ik hier eens vragen
ha ha ja da's ook zo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Gewoon zelf laten rondscharrelen
Ze gaat vanzelf wel lopen. Tot die tijd heb je het nog lekker rustig
ha ha grapjurk!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef leonieke het volgende:
Dat is zo'n plaats met veel bomen en aarde en kastanjes enzo![]()
Nee, zijn box dus(sorry, Vlaamsch
)
eentje: ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Met die kleine van mij gaat het nog niets beter... 't is één hoopje ellende... 39,9 hebben we inmiddels op de thermometer gehad. Ik heb bijna de neiging om met 'm mee te huilen... zou zo graag die koorts overnemen ofzo...
selene had zo'n loopstoelding. ze vond het helemaal de bom! maar je moet wel onwijs uitkijken met die dingen. zo af en toe een kwartiertje kan geen kwaad, maar zeker geen uur achter elkaar erin! je moet die dingen gewoon echt als speelgoed blijven zien. het is zeker geen hulpmiddel om te leren lopen, eerder een hindernis. we lieten selene er dus nu en dan in spelen en strakkies mag ravi dat ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef draculettetje het volgende:
hihi ja
nou ja ik twijfel ook nog daarom dacht ik hier eens vragen
Hij loopt heel de tijd in cirkeltjes langs de rand van zijn box. Grappig om te zien eigenlijk (lijkt me persoonlijk heel erg saaiquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha grapjurk!![]()
nou had ik dat wel gedacht, maar daar kan je toch ook niet echt in lopen/kruipen
of hebben jullie daar in belgie zulke grote boxen?
Hopelijk loopt ie ook af en toe de andere kant rond.. anders wordt hij zo duizeligquote:Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij loopt heel de tijd in cirkeltjes langs de rand van zijn box. Grappig om te zien eigenlijk (lijkt me persoonlijk heel erg saai)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |