abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89347961
Huh, ik kan niks vinden, althans niet van jou??? Ik dacht dat je pm bedolede, maar daar staat geen berichtje van jou. Wat is dm en waar kan ik dat vinden dan?
pi_89347984
dm is nieuw en komt naast je fok scherm, rechts in beeld...maar ik stuur wel even pm!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89348018
Oh dat is goed, want ik zie rechts niks in beeld.
pi_89348560
Die DM is nog even wennen :D Ik kreeg er ook ineens één :P
pi_89348855
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:56 schreef freecell het volgende:
Die DM is nog even wennen :D Ik kreeg er ook ineens één :P
Stuur mij es één dan? Hoe ziet zoiets er uit? En waarom in vredesnaam een Pm én een Dm? :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89349275
Ik ben met Rienk naar het CB geweest. De prikjes doen we over een week of 2 wel, dit moet eerst maar eens beter gaan. Verder dikke prima. Het gaat niet snel, maar dat geeft niet, hij loopt O+

dinsdag 30 november 2010 @ 17:22:43 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89349595
ik vind dat aflezen altijd zo moeilijk; wat zijn zijn lengte en gewicht Vlindur?? en arm mannetje, zo ziek...
:*

Groofs mannetje ook een dikke :* , snel opknappen hoor!

en jeempie Minke ook al ziek! :*

druk druk druk hier, kan het echt ff niet bijhouden allemaal. Maar hier alles goed hoor. Evie r verjaardag is in voorbereiding, net online de taart besteld. Morgen op zoek naar traktaties voor de kinderopvang. Cadeau's nog inpakken en natuurlijk zaterdagavond ( na het sinterklaasvieren bij mijn zus) de kamer versieren..
w/ jeempie mijn meissie is gewoon bijna jarig!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89350194
Oh Groofsken wat verschrikkelijk eng :o :'( pff de paniek die je moet hebben gevoelt.. maar knap dat je zo koelbloedig meteen gehandeld hebt.
Wat zielig dat hij ook vandaag nog weer benauwd is, fijn dat je wel meteen merkt dat de puf direct werkt.
Hoe reageerde S.? Vond ze het niet gek dat ze 's nachts wakker gemaakt werd enzo?

aah Rienk, kleine man :D O+ wat weegt hij ook weinig
Volgens mij als je Wolf ernaast zit is dat echt een enorme bolle gijs dan, en dat terwijl ze maar 1 week verschillen.

Minke ook al billen-pijn, zoo zielig is dat toch

De zalf lijkt hier helemaal niks te doen, was ook een zalf die gewoon vrij verkrijgbaar is wat hij had voorgeschreven gekregen.
Heb nu toch weer een andere zalf gekocht, een zinkspray
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89350556
Arme R, weer benauwd :'(

Heb jij nog de oude layout van Fok! Groofsken? Misschien dat je daarom de DM niet ziet?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89355064
Zoveel zieke kindjes. Voor jullie en jullie mama en papa allemaal een dikke :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:41 schreef Poppejans het volgende:
De zalf lijkt hier helemaal niks te doen, was ook een zalf die gewoon vrij verkrijgbaar is wat hij had voorgeschreven gekregen.
Heb nu toch weer een andere zalf gekocht, een zinkspray
Ik ben er hier weer mee, hé (jullie denken waarschijnlijk dat ik aandelen heb ofzo) maar de inotyol is hier echt het enige middel dat echt goed werkt. Meestal is 1 keer smeren al voldoende om het meest rode al weg te krijgen en is er een dag later niets meer te zien.
pi_89356277
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben er hier weer mee, hé (jullie denken waarschijnlijk dat ik aandelen heb ofzo) maar de inotyol is hier echt het enige middel dat echt goed werkt. Meestal is 1 keer smeren al voldoende om het meest rode al weg te krijgen en is er een dag later niets meer te zien.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat is in Nederland niet verkrijgbaar helaas

Pff het is zo sneu! Echt zielig huilen bij het verschonen steeds.
Zn voorkant is echt vuurrood, het ligt gelukkig niet open.
Bij geen verbetering ga ik gewoon deze week weer terug naar de arts hoor, ze schrijft maar mooi iets echts voor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89356550
Hmz, raar, want mijn onthaalmoeder laat het vaak in Nederland kopen via een kennis van haar omdat het bij jullie goedkoper is (zo zei ze me toch).

Ben je al bij een dermatoloog geweest? Ik heb zelf vaak zalfjes nodig en heb de indruk dat een huisarts maar probeert. Die ene keer dat ik bij een dermatoloog was geweest, had ik direct de juiste zalf die goed werkt (in tegenstelling tot de 6 andere tubes/potjes die ik in mijn kast had staan maar niets uithaalden).
pi_89358640
Rienk wil weer niet slapen. Zal wel verwend zijn na 2 nachten er steeds uit mogen omdat hij het benauwd had }:| De medicijnen werken goed. Hij kan eigenlijk wel gewoon in bed, maar hij lijkt niet moe. Nou vooruit. nog één nachtje opblijven dan O+

We hadden hem al in bed, maar hij wilde niet slapen. Nou die sirene boven werd best vervelend, dus dan er nog maar even uit :Y

Oh Wolf wat vervelend! Sterkte Poppejans :*
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:17:34 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89359815
Ow, al die zieke kindertjes! Heel veel beterschap en succes voor ouders! :*

Rienk, wat ga je goed joh! :Y

Ow en Harry slaapt nu al 3 weken bij mijn schoonouders de hele dag niet (dat zijn dus 2 dagen per week). En sinds we terug zijn uit Parijs wordt hij 's avonds en 's nachts ook huilend/overstuur 'wakker'. Van zondag op maandag heeft hij de hele nacht bij mij in bed geslapen (1e keer in zijn leventje) en vannacht heeft hij vanaf 5 uur bij mij geslapen. Terug in zijn eigen bed leggen was huilen, bij mij was het oke. Hopelijk gaat het komende nacht wat beter...
pi_89360840
Is er hier iemand die een gezond kindje heeft momenteel? 'k begin zelf bijna depressief te worden van al die ziekige schatjes hier...

Met die kleine van mij gaat het nog niets beter... 't is één hoopje ellende... 39,9 hebben we inmiddels op de thermometer gehad. Ik heb bijna de neiging om met 'm mee te huilen... zou zo graag die koorts overnemen ofzo...
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:43:45 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89361211
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Is er hier iemand die een gezond kindje heeft momenteel? 'k begin zelf bijna depressief te worden van al die ziekige schatjes hier...
Harry is niet ziek ;)
pi_89361390
Thomas is ook niet ziek ;) al hebben we hem wel al 2 keer in bad mogen steken vandaag omdat hij een ontploffing had in zijn luier (en erbuiten :') ). Maar voor de rest is er niets aan te zien.

Vandaag durfde de bankdirecteur wel niet te zeggen op wie hij leek :D Ze vond het zo sneu voor mij om te zeggen dat hij eigenlijk helemaal niet op mij lijkt _O-
pi_89361559
ow groof toch, vanmiddag weer zo benauwd :*
en bij rienk wil het ook al niet opschieten :* gelukkig toch wel! en even nog een avondje opblijven hihi
lars zn temp ook niet omlaag, hoe gaat het nu?
wat naar toch die zieke kindjes! beterschap en succes voor de ouders

rienk het gaat niet hard maar je gaat wel omhoog! en die prikjes kunnen idd best even wachten

jeempie evie bijna 1 jaar! leuk al die voorbereiding voor een feestje!

ach gossie wolf :* ik hoop echt dat het zalfje nu wel gaat werken

Harry ga je vannacht gewoon weer lekker slapen? :*

ben benieuwd hoe de nacht hier zal gaan, het is nogal wisselend de laatste tijd
maar vanavond was ze zo moe dat ze met moeite wat dronk, dus ik verwacht haar vannacht nog wel een keer...

hebben jullie zo'n loopstoel? Zo ja vanaf wanneer gebruik je die?
pi_89361602
Hoera voor Harry en Thomas!
Vrolijke verhalen zoek ik!

't is toch al zo'n depressieve dag vandaag... M'n schoonvader zou jarig zijn geweest vandaag, en stiekum zit ik daar toch meer mee dan ik dacht. En vanmiddag op m'n werk werd een collega naar huis geroepen omdat haar schoonvader vanochtend overleden was... En dan dat vieze weer met al die overlast... bah!
pi_89361603
quote:

Met die kleine van mij gaat het nog niets beter... 't is één hoopje ellende... 39,9 hebben we inmiddels op de thermometer gehad. Ik heb bijna de neiging om met 'm mee te huilen... zou zo graag die koorts overnemen ofzo...
minidraak is ook niet ziek

(gelukkig hebben we haar niet aangestoken)
pi_89361852
Wie wel ziek aan het worden is, hier, is la mama (maar dat is ook normaal want het is vakantie :') ).
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:57:43 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89362024
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef draculettetje het volgende:
ben benieuwd hoe de nacht hier zal gaan, het is nogal wisselend de laatste tijd
maar vanavond was ze zo moe dat ze met moeite wat dronk, dus ik verwacht haar vannacht nog wel een keer...

hebben jullie zo'n loopstoel? Zo ja vanaf wanneer gebruik je die?
Gelukkig heb je 'onbeperkt' eten ;)
Wij hebben geen loopstoel. Wij zijn ook nooit van plan geweest om er eentje aan te schaffen. Lijkt me persoonlijk ook niks...
pi_89362136
hihi ja
nou ja ik twijfel ook nog daarom dacht ik hier eens vragen
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:01:22 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89362254
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef draculettetje het volgende:
hihi ja

Gewoon zelf laten rondscharrelen ;)
Ze gaat vanzelf wel lopen. Tot die tijd heb je het nog lekker rustig :D
pi_89362270
We hebben dat eigenlijk ook (nog) niet. Ik vind het wel schattig om een kindje te zien wandelen achter een loopstoel, maar heb er al zoveel over gelezen dat ik twijfel om er één te kopen. Ik lees namelijk vaak dat het niet goed zou zijn voor de ontwikkeling van een baby.
pi_89362511
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Gewoon zelf laten rondscharrelen ;)
Ze gaat vanzelf wel lopen. Tot die tijd heb je het nog lekker rustig :D
ha ha ja da's ook zo!
hoe langer het duurt voor ze kan lopen / kruipen hoe meer ik kan bedenken hoe ik achter haar aanga
owho
pi_89362668
Ik moet toegeven dat ik het nog best vind dat Thomas momenteel enkel nog maar loopt in zijn park en in de zetel, maar hij begint zich mateloos te ergeren aan het feit dat hij ergens anders niet vooruit geraakt, vrees ik :D
En show verkopen door zich met één hand vast te houden en dan die smile erbij: schitterend om te zien :Y

Kruipen lukt echt nog helemaal niet :N Hij zit vaak op zijn knietjes in zijn park, maar weet, denk ik, niet hoe hij vooruit moet komen.
pi_89362960
leonieke wat is zijn park?
pi_89363034
Dat is zo'n plaats met veel bomen en aarde en kastanjes enzo :Y

Nee, zijn box dus ;) (sorry, Vlaamsch :@ )
pi_89363065
En daarom kan ik dus nooit gaan klonen _O- :D
pi_89363314
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:14 schreef leonieke het volgende:
Dat is zo'n plaats met veel bomen en aarde en kastanjes enzo :Y

Nee, zijn box dus ;) (sorry, Vlaamsch :@ )
ha ha grapjurk! :D

nou had ik dat wel gedacht, maar daar kan je toch ook niet echt in lopen/kruipen
of hebben jullie daar in belgie zulke grote boxen? :P
pi_89363374
haha.. ik vind het juist zo leuk... dat Belgische.
Ik woon zelf in Eindhoven, en heb behoorlijk wat Belgische collega's... en door de posts van Leonieke leer ik een hoop woorden en begrijp ik hen soms een stuk beter ;)

Lars probeert ook al een beetje te kruipen.. dan gaat dat kontje de lucht in, op z'n knietjes, en dan weet ie niet wat ie met z'n armpjes moet doen, dus kiept-ie om :D
pi_89366328
quote:

eentje: ja.
twee: nee. het probleem hier is die andere waar ik ook al de hele avond mee bezig ben
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89366791
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef draculettetje het volgende:
hihi ja

selene had zo'n loopstoelding. ze vond het helemaal de bom! maar je moet wel onwijs uitkijken met die dingen. zo af en toe een kwartiertje kan geen kwaad, maar zeker geen uur achter elkaar erin! je moet die dingen gewoon echt als speelgoed blijven zien. het is zeker geen hulpmiddel om te leren lopen, eerder een hindernis. we lieten selene er dus nu en dan in spelen en strakkies mag ravi dat ook ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89372747
Die loopstoeldingen schijnen niet goed te zijn voor rug en alles daaronder :) Ze leren de houding en beweging verkeerd aan :)

Een loopkarretje is wel weer tof O+
pi_89372859
Loopkarretjes zijn heel tof... ik moet me echt inhouden om er niet een te halen, want Minke vind het helemaal te gek (als we bij anderen zijn die er een hebben staan) maar ze krijgt zaterdag van de Sint (mijn vader) zo'n ding. En ik geloof dat er ook nog een wheelybug aan zit te komen, althans een van de grootouders heeft die van het verlanglijstje gestreept... maar wellicht is die voor haar verjaardag... over 3! weken alweer :o

Oh en even een ontzettende *smelt-post... Minke heeft haar eerst woordje geleerd. Toen ik gisteravond thuis kwam keek ze me aan, gingen de handjes de lucht in en zei ze Mama! O+ Ik heb echt gewoon 10 minuten dat kind tegen me aan plat geknuffeld... Wat trots!
pi_89372931
Lijnloos, wat heerlijk!

Wij zijn de nacht perfect doorgekomen. Ik denk dat we de pseudokroep doorstaan en gehad hebben. *O* Dat wilde ik even zeggen. :+
pi_89372934
Goede morgen :O

Mart heeft redelijk goed geslapen. Maar nu kon in de slaap niet vatten :(
Om 22u00 een keer flink troosten, toen om 01u00 weer. 06u00 schone luier en toen weer tot 07u15. En ik lag er gisteravond om 22u15 in en heb tot 01u00 als een blok geslapen. Daarna niet meer gewoon... ;( Morgen mag ik uitslapen (Mart naar opa en oma en ik laat beginnen met werken).
pi_89372961
Ymme, je hebt het zwaar volgens mij. Nog even doorbijten en dan lekker uitslapen en bijslapen. :*
pi_89373059
Minke zegt 'mama'! Wat goed! Hier komt er soms wel een geluidje uit wat sommigen interpreteren als 'mama', maar dat is absoluut niet bewust. 't moet echt een heerlijk geluid zijn als ze je bewust mama noemen... :)

Wat fijn dat het beter gaat Groofsken. Wat een opluchting (leuke woordspeling ;) )

Jammer dat je zelf niet goed geslapen hebt Ymme. Irritant is dat he? Dan ligt het eens niet aan je kind, maar doet je eigen lijf niet mee. Net als dat je altijd in het weekend uit jezelf ineens vroeg wakker bent...

Bij ons zijn we nog niet van de koorts af, maar het lijkt iets beter te worden. 38.7 was de score vanochtend, maar het fijnste was dat Lars weer iets meer interesse in het wereldje om hem heen had. Gisteravond, bij 39.9, hing hij alleen maar een beetje apathisch op m'n arm, nergens interesse voor, zelfs z'n spiegelbeeld vond ie maar niets. Vandaag blijft hij lekker een dagje thuis met papa (die kan thuis werken, ik zou een dag vrij moeten pakken). Hopelijk houdt-ie me wel op de hoogte via MSN/sms of whatever ;)
pi_89373111
Ymme, wat rottig zo'n nacht... Hopelijk werkt Mart een beetje mee vandaag en kkun je misschien zelf ook ngo een uurtje meepakken. Wat groof zegt, even doorbijten en hopelijk kun je snel ook eventjes een paar uurtjes in bed extra pakken om bij te tanken! :*

Shandaly, fijn dat de koorts iets gezakt is en Lars weer een beetje "wakker" wordt. Fijn dat je man thuis kan werken!

Groof, lekker dat de kroep uit het zicht lijkt! :* voor jullie, lijkt me zware/enge nachten die jullie hebben gehad. Is S. ook een beetje op de hoogte van wat er nou was met haar broertje? Of is het verder dan het bezoek bij de HAP langs haar heen gegaan?
pi_89373543
:* Bedankt. Maar zo heel veel medelijden hoeft niet hoor.
We hebben nooit van zulke nachten! En daar mogen we om in onze handen klappen.

Ook vond ik het vanacht wel mee vallen hoor. Alleen dat ik niet kon slapen was iets minder ;)

Minke die MAMA zeg *O*
pi_89373564
Shandaly, hopelijk is jouw 'grote' baby ook snel weer aan de betere hand!

En Groof, wat ongelofelijk fijn dat het verdwenen lijkt te zijn. Ben je weer een beetje bekomen van alle schrik?
pi_89374587
Vanmiddag (rond 17u00) gaan we toch even een klein rondje met de slee doen met z'n 3-en.
Anders heeft hij nog niet op z'n nieuwe slee gezeten. Zou ook jammer zijn. :)

Van mij mag er nog veel sneeuw vallen dit jaar. Vind het heerlijk en vooral leuk. Maar dan niet op de dagen dat Mart ziek is aub :D
pi_89375300
Groofsken, ik lees nu pas dat R een aanval van pseudokroep heeft gehad. Wat akelig lijkt me dat :o Gelukkig gaat het nu beter.

Rienk en Lars geloof ik ook ziek? Poeh, echt een ziekenboeg. Beterschap voor de zieke mini's :*

Minke zegt mama O+ wat goed!

Ymme een klote nacht gehad. Zit het in de lucht ofzo? Hier was Hannah ook 4 keer gillend wakker vannacht en ze heeft om 4 uur eventjes bij ons in bed gelegen. Toen ze weer lekker lag te slapen heb ik haar weer in haar eigen bedje gelegd, was ze meteen weer klaarwakker :X Om 6 uur werd ze wakker en heb ik haar een fles gegeven en is ze in mijn armen in slaap gevallen ( O+ ) tot 9 uur :o In de tijden dat zij vannacht wel lag te slapen in haar bedje heb ik wakker gelegen van het hoesten.

Geen idee waar het aan ligt. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze misschien wat last van haar darmpjes had, omdat ze ook niet gepoept heeft. Maar ze zit 'as we speak' haar luier vol te werken in de kinderstoel (dat is het lekkerste poepplekje voor haar :') )
pi_89375392
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:19 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha grapjurk! :D

nou had ik dat wel gedacht, maar daar kan je toch ook niet echt in lopen/kruipen
of hebben jullie daar in belgie zulke grote boxen? :P
Hij loopt heel de tijd in cirkeltjes langs de rand van zijn box. Grappig om te zien eigenlijk (lijkt me persoonlijk heel erg saai :+ )
pi_89375426
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:08 schreef leonieke het volgende:

[..]

Hij loopt heel de tijd in cirkeltjes langs de rand van zijn box. Grappig om te zien eigenlijk (lijkt me persoonlijk heel erg saai :+ )
Hopelijk loopt ie ook af en toe de andere kant rond.. anders wordt hij zo duizelig ;)
pi_89376222
Minke die mama zegt, wat schattig klinkt dat he O+

Veel kindjes dus weer slecht geslapen door het vervelende ziek zijn :{

Zal ik maar heel voorzichtig melden dat we eindelijk weer eens een goede nacht gehad hebben. Dyon werd pas om 5 uur vannacht wakker en na een flesje moest ik hm tegen 8 uur wakker maken aangezien zn broer naar school moest.
Wel heel zielig was dat hij het buiten vreselijk vond. Het is 8 minuutjes lopen naar school, maar ik had die wind niet echt verwacht. Hij trok zn wantjes steeds uit en had dus echt ijskoude handjes. Gelukkig kwam hij na een kwartier huilen weer bij. Ik pak zo de auto maar.
pi_89378892
groof wat fijn dat het vannacht weer helemaal goed is gegaan, wat een opluchting ook voor je!

Ymme :* gewoon omdat het kan

*G* minke, wat fantastisch, je kan mama zeggen! O+

Shandaly, fijn dat de koorts in iedergeval minder wordt :Y

Hannah wat doe jij nu :? hopelijk vannacht geen herhaling en waren het toch die vervelende krampjes

Leonieke, ach so lekker in de rondte stappen! :D

Meimeltje gelukkig juist weer eens een goede nacht *G*

en daar mag ik me bij aansluiten!
Het lijkt wel of minidraak het slapen heeft hervonden, sliep ze vanaf een week of 4 tot aan 3,5 mnd goed door, was het de laatste tijd echt knudde (lees zo goed als elk uur wakker of om de 2 uur, maar de laatste tijd hebben we meer goede dan knudde nachten!
ze ligt ook zeker een uur eerder op bed en kwam gister bijvn alleen nog maar voor een nachtvoeding! om half 4, daarna bleef ze wat onrustig maar geen gejengel en heeft ze tot half 8 doorgeslapen!

en nu ligt ze ook alweer even op bed, kreeg haar moeilijk in slaap en weggelegd, dus even wat langer bij mij, na 2 eerdere pogingen wilde mw bij nr 3 ook gaan protesteren, maar ik viel praktisch over haar heen in bed waardoor ze het idee had dat ik haar nog vast had en ik kon weer gaan!
ik ben gewoon even helemaal blij en trots!
pi_89380168
Het blijft geëmmer hè? Ouders en nachtrust...

En als ze 18 zijn liggen we ook nog wakker 'want ze hadden al terug moeten zijn' _O-
Het zit ons niet mee ;)

Volgens mij heeft Florian zich in het praten gestort :o Sinds vanmorgen ben ik mèmè! en zegt hij 'haaaai!' als je zijn blikveld inloopt :D Zo schattig.

En rond 16:30 belt de kinderarts over de bloeduitslagen. Kan ik meteen even vragen of ik nu met tussentijdse oorontstekingen wel of niet naar de HA moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')