abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89332436
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:22 schreef ymme het volgende:

[..]

Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.
Welk merk heeft deze dan?

Mart is niet z'n hele goede eters meer sinds een paar weken. Eet ongeveer een half stuk fruit. Soms een heel fruit. Avond eten qua hoeveelheid half potje 8+. Kwark gaat er dan wel met heel veel smaak in. Voeg hier nog wel eens fruit aan toe.
Het zit toch ook toegevoegd aan flesvoeding? En hij krijgt fruit en groenten binnen. Ik denk dat je je niet al te druk hoeft te maken om de hoeveelheid vit.C die hij binnenkrijgt hoor. Kinderen worden gewoon veel ziek omdat hun immuunsysteem zich nog aan het ontwikkelen is, in de winter is de weerstand lager en worden we met z'n allen ziek.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89332454
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:22 schreef ymme het volgende:

[..]

Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.
Welk merk heeft deze dan?

Mart is niet z'n hele goede eters meer sinds een paar weken. Eet ongeveer een half stuk fruit. Soms een heel fruit. Avond eten qua hoeveelheid half potje 8+. Kwark gaat er dan wel met heel veel smaak in. Voeg hier nog wel eens fruit aan toe.
en vergeet ik een :* voor jou!
het komt heus goed dames!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89332527
Oh :) Ga alleen in de wintermaanden dan nog meer op fruit letten.

Bedankt dames :* Dit is de eerste keer dat Mart echt ziek is, dus beetje ongerust zijn hoort erbij. Maar het valt wel mee.

Alleen alles zit onder de snot. Z'n pyjama, slaapzak, bed, de vloer hier beneden, spuugdoeken waarmee ik zijn neus afveeg/dep. Haha dus vanavond maar weer eens de wasmachine aan en de vloer dweilen. :D Het houdt je bezig he.
pi_89332567
Groof, wat eng zeg zo'n pseudokroep aanval. Gelukkig merkte je het. Hopelijk gebeurd het niet meer en helpen de puffers. Knuffel voor R en S (die zal ook wel geschrokken zijn).

Ymme, beterschap voor Mart :*
pi_89332581
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:37 schreef ymme het volgende:
Oh :) Ga alleen in de wintermaanden dan nog meer op fruit letten.

Bedankt dames :* Dit is de eerste keer dat Mart echt ziek is, dus beetje ongerust zijn hoort erbij. Maar het valt wel mee.

Alleen alles zit onder de snot. Z'n pyjama, slaapzak, bed, de vloer hier beneden, spuugdoeken waarmee ik zijn neus afveeg/dep. Haha dus vanavond maar weer eens de wasmachine aan en de vloer dweilen. :D Het houdt je bezig he.
wees blij dattie niet 2 is :P ik sjouw de godgandse dag met doekjes, stukjes toast en klakkel (crackers), lijntjes (manderijntjes), sap (tuitbeker mama ;( ) en weer ondertussen het gepiep om ziezie (3 x raden) af terwijl ze een ander kussentje/dekentje/mimi(der knuf, ook wel bekend als professor papjes)/doekje wil

:{
pi_89332627
Het is gewoon een snotperiode nu. Bij Dyon op het kdv zijn echt alle baby's snotterig.
Dyon dus ook en last van zn keel. We hebben echt vreselijke nachten gehad de afgelopen twee weken, maar vannacht zijn we maar een paar keer eruit geweest! Het lijkt dus weer beter te gaan.
Volgens mij is er ook wel een hoektand aan het doorkomen, verklaart de koorts weer die hij af en toe heeft. Vanmorgen moest ik hm tegen 8 uur wakker maken, dat gebeurd echt zelden.
pi_89333021
Het is inderdaad gewoon snotweer! Ik zie het ook gewoon op het werk, niet alleen de baby's hebben er last van, iedereen is nog aan het wennen aan het winterse weer denk ik. Maar de kleintjes hebben er natuurlijk wel meer of sneller last van...
Even een algemene :* ! Iederen kan het wel gebruiken denk ik... Is het al lente???

Oh BJ, nog een paar dagen en dan is je kleine meid een grote meid! (nou ja, dat was ze al, maar dan ook officiele dreumes natuurlijk). *O* Is R. voor of na Evie? Net iets voor Wolf toch?
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:04:10 #208
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89333073
Groof wat eng!! :o En wat vind ik het knap dat je het zo zonder partner allemaal weet te redden en je lijkt me zo'n top mama!! O+

Ymme Mart ook al ziek! :{ Beterschap!

En nog meer zieke kindjes of mama's :*

Tessa slaapt opeens veel beter :D In plaats van een keer of 20 wakker te worden slaapt ze nu van 19:00 tot 06:00 door en dan mag ze nog even bij ons komen liggen O+ Vanmorgen lag ze dus om 06:00 bij ons in bed, hebben we gewoon geslapen tot 09:15 :D *O*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89333234
Wat fijn dat het nu zo goed gaat met Tessa :)

Ik ga weer naar het luchtalarm toe.
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:12:43 #210
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89333285
Lijnloos is Minke weer beter? Of loop ik hopeloos achter nu? :')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89333692
Zodra Mart zijn bed ziet is het al schreeuwen.
Nu zit hij weer voor de tv en is het goed. Maar voor hoelang.
Hij zal toch een keertje moeten slapen. (ook voor mijn rust ;) )
pi_89334194
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:12 schreef Saffier het volgende:
Lijnloos is Minke weer beter? Of loop ik hopeloos achter nu? :')
Ze is in elk geval niet meer aan het overgeven (was kennelijk een eenmalig grapje van der)... dus gelukkig helemaal prima. Alleen nog schimmeltje tussen de benen (waarschijnlijk) dus R is nu zalfje wezen halen en hopelijk doet die zijn werk! *O*
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:52:53 #213
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89334427
Goedemorgen!
Pfffffffff, als ik die verhalen hier allemaal lees, gaat het bijna overal bagger!
Maarrrrr ik zie daar ook dat Tessa het doorslapen heeft ontdekt! *O* Woehoew!
:* voor alle zieke/slechtslapende/snotterende kindjes en ouders.
Hier is het de laatste dagen ook feest. -O-
Vorige week een lekker weekendje Landal gehad, Tirza heerlijk geslapen, veel gezwommen en gespetterd, goed gegeten en leuk gespeeld. Vanaf maandag was ik ziek voorhoofdholteontsteking ;( en de dagen erna is Tirza een beetje 'raar' gaan doen.
Vrijdagavond nog even bij <O) langsgeweest, ging allemaal prima. Alleen sinds vorige week wordt ze dus steeds vaker wakker 's nachts. Voorheen sliep ze altijd wel door van +- 19.00uur tot een uur of 6 en nu wordt ze dus regelmatig wakker en dan huilt ze niet gewoon, nee ze zet het dan gelijk op een schreeuwen. Afgelopen nacht is ze van 0.00 uur tot ongeveer half 4 wakker geweest. Bij D. op schoot was ze stil, zodra ze weer in bed werd gelegd begon ze weer te schreeuwen. Ff bij ons in bed, ook geen succes. Toen is D. maar even met haar beneden gaan spelen. :') Ze viel gewoon om van de slaap, boem, au, schreeuwen. Dus samen op de bank hangen Babytv kijken oO<
Als we nu wisten wat er was, dan konden we er iig iets aan doen!
Ik ga vanmiddag nog maar even een tukkie doen denk ik :Z
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_89334714
noortje! wat sta jij daar al goed zeg!

harry kusjes geven O+

:W Daan lekker ook aan het zwaaien, jammer van de druk maar wel fijn dat verder alles super gaat!

minke uiteindelijk lekker gaan slapen, hopen dat het zalfje gaat helpen

groof :* wat een schrik! hoe gaat het nu? ah goed geslapen dus! da's al wel fijn

shandaly ook weer bij jullile ineens koorts?

ymme en mart hopelijk slapen jullie vandaag nog een beetje bij :*

simmu klinkt ook alsof je enorm in de weer bent zo :*

tessa die dan ineens goed slaapt *G*

totzover...
ik heb ook een eigenwijsje dat wel moe is maar niet gaat slapen
pi_89334854
Oh Marlinde, ik had even over het hoofd gezien dat Tessa weer lekker slaapt! Wat goed! Wat heeft nou geholpen voor je gevoel? Fijn dat het in elk geval gewerkt heeft... :*

Elmo, dat klinkt ook niet gezellig... Een :* voor Tirza ook dan en hopelijk is het gespook snel over...
pi_89335948
Ik heb Mart zojuist lekker in bad gedaan en de hete kraan open, zodat de hele badkamer gevuld was met stoom.
*zoek smiley die zweet van voorhoofd veegt*
Daarna heeft Mart lekker een flesje van 200cc gedronken. En is nu al 5 min stil.
(Hopelijk geen fok!wet nu).

Dus duimen jullie mee dat even een lange ruk maakt met het slapen. :Z Dat heeft ie echt nodig!
pi_89336496
Oh godver Groof! Ik was daar dus ook zo bang voor dat Rienk dát had! Wat zul je geschrokken zijn!
Hoe is het nu met R? :*

Mart ziek ;( Wat sneu Ymme
Tessa slaapt weer beter! *O*

Met Rienk gaat het maar matig :{ Hij is vaak benauwd en dan kan hij niet eens huilen, maar alleen zielig piepen. De nacht ging wel redelijk, maar hij werd weer wakker als een rochelend hondje -O- De ventolin werkt gelukkig goed na een half uur en toen was hij weer een stuk vrolijker. Hij is ook verder niet ziek, alleen nu zo enorm beperkt door zijn benauwdheid dat ik er naar van ben ;( Hij heeft ook neusspray voor zn verstopte neus en Amixilline (oid) voor de bronchitis. Dat geven we via een spuitje, want via een lepel wil hij het niet hebben. :N
Vanmiddag hebben we een afspraak bij het CB, we gaan maar wel, maar die prikjes stellen maar even een week of wat uit.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89336601
Ah gossie Rienk :*
Ook jij snel beter worden hoor!

(ik wil een bestelling bij de H&M doen, maar nu ben ik de kortingscode kwijt, iemand?)
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:48:27 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89336614
He Groof, je mag mij ook uit bed bellen hoor!
Naar welk zkh ben je geweest? Gelukkig gaat het nu beter. Ik geloof wel dat je enorm geschrokken bent.

Nou, Ymme, hopelijk slaapt Mart nu eventjes, kun jij ook even met de beentjes omhoog :)

Even een vraag. Fabian wil absoluut niet zelf uit de fles drinken. ALs ik de fles naast hem neer zet, dan begint hij te gillen, of gewoon zn mond open, net zolang tot rob of ik hem voedt. Ik dacht dat je dat met bijna 1 jr al wel zelf zou moeten kunnen?
Eten kan hij namelijk ook best wel zelf. Pakt ook de lepel uit mn handen...

De kids zijn nu even naar opa en oma. Ik moet zo naar fysio, daaran gesprek bij de bank en daarna poetsen want morgen komt er iemand kijken naar ons huis. Ben zó blij. Met een beetje geluk is het voor het einde van het jaar misschien wel verkocht!

Oh en snowboots scoren voor Eva. Had bij gebrek aan beters dr nieuwe laarzen aan gedaan, maar daar zit nu al schaaf op bij de neuzen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:49:35 #220
300054 Marlinde
pi_89336658
Lijnloos: Wij hadden de wijkverpleegkundige op bezoek gehad en die vertelde dat we de 5-10-15 minuten methode het beste konden toepassen bij Tessa omdat ze gewoon onze aanwezigheid in de nacht wilt. Ik stond er niet helemaal achter, maar wilde het toch proberen...
De eerste nacht was meteen goed, maar zonder de 5-10-15 minuten methode toe te passen :D Ze lag een klein beetje te piepen in dr bedje, terwijl ze normaal altijd direct keihard gaat huilen en gillen en zo over dr toeren raakt dat ze gaat spugen... we hebben haar een minuutje laten miepen en daarna speentje in gedaan en sindsdien gaat het GOED! O+ Geen idee wat het nou is, ik denk dat ze heeft gehoord dat het zo niet kan van de WVK :P
Ze is nu ook overdag ook een stuk liever en rustiger, niet meer zoveel gillen/bijten/slaan enzo. Vond dat zo erg! Nu kan ze heel goed alleen spelen en knuffels geven en als ze wilt worden opgepakt laat ze dat merken door dr handjes in de lucht te doen ipv te gillen.
IK HEB EEN LEUK KIND!!!!! O+ O+ O+ O+
zo dat moest even gezegd worden :D

Ymme succes, ik duim met je mee ;)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89336663
Dankjewel allemaal voor het medeleven :* .

Met de kinderen is verder alles goed, alleen een beetje moe van ons nachtelijk uitstapje. Ik merk echt helemaal niks aan R verder. :o

De tip was inderdaad om na het puffen in de badkamer gaan zitten stomen. Rechtop in slaap laten vallen en dan pas weer in bed leggen. Maar R viel na de puffer meteen al in slaap, dus ik ben verder niet meer gaan stomen. :)
pi_89336698
Lief Amaranta :* .

En wat spannend van je huis. ^O^
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:51:28 #223
300054 Marlinde
pi_89336724
Ach Rienkje! Snel beter worden hoor knulletje! :*

Amaranta: Mocht je een tip krijgen die werkt, zou ik ook graag willen weten dan :D Tessa doet precies hetzelfde met haar mondje open te houden tot ze word gevoerd :D

Groof fijn dat verder alles nu goed gaat, doe rustig aan he :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89336730
Haha Marlinde, dat is mazzel :D
Goede timing ook!
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
Zodra Mart zijn bed ziet is het al schreeuwen.
Nu zit hij weer voor de tv en is het goed. Maar voor hoelang.
Hij zal toch een keertje moeten slapen. (ook voor mijn rust ;) )
Reken er niet teveel op. FLorian is gisteren wakker geweest van 9:00 tot 18:15. Als ze ziek zijn kan dat ineens prima.

En inderdaad, dan heb je geen rust ;)
pi_89336740
Arme Rienk, hummeltje. Benauwd zijn is zo vervelend!
pi_89336765
Oh en Marline, wat heerlijk!

R drinkt aan tafel zelf uit de fles/tuitbeker. Maar de pap 's ochtends krijgt hij nog bij mij op schoot, en daar geeft hij zich dan heerlijk en languit aan over..
pi_89336803
Arme Rienk. :*
pi_89336843
amaranta spannend hoor! succes!

marlinde dat klinkt gewoon echt heel fijn zo!
pi_89337643
En weer wakker.
Nou ja heeft ie toch weer 30 min slaap erop zitten.
pi_89337804
Jemig, Groofsken, wat schrik ik van je bericht! En wat heb je het kordaat opgelost. :* Ik vind het trouwens heel fijn dat je het zo opschrijft, want ik weet zeker dat ik hierdoor pseudokroep beter herken als er eens sprake van zou zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89337970
Amarante, Minke wil ook altijd "gevoerd" worden hoor, maar het laatste stukje van de fles vind ze wel ok om zelf te doen... Van een lepel eten is hier nog geen succes, ik ben nu wel aan het proberen met haar, maar zondag zat de yoghurt ook al in haar ogen of de lepel veel te ver achterin haar keel. Met een vorkje gaat het wonderbaarlijk wel goed. Die pakt ze goed aan, stopt hem netjes in haar mond en geeft de vork dan ook weer terug aan mij.

Ik heb gisteren nog een tuit/antilek beker gekocht voor haar, dezelfde als die ze steeds van de dochter van vrienden van ons afpakt. Die snapt ze dus wel en daar drinkt ze ook zelf uit.

Marlinde, wat super dat het zo is gelukt, scheelt jullie ook weer stress met die regel (hoewel wij hem ook hebben toegepast in het begin, gelukkig maar 1 dagje nodig geweest...).
pi_89338681
Mart drinkt heel soms een paar slokjes uit een tuitbeker. Maar dan moet ik deze vasthouden, anders gaat de beker met een boog de kamer door. Uit een gewone beker kan hij ook een paar slokjes drinken, ook weer dat ik hem vast houd. Verder drinkt hij zijn flesvoeding en sap uit een flesje.

Hij was dus weer wakker, huilen huilen. Ik hem de ochtendjas weer aan, sokken aan en wilde naar beneden. Hoor ik heel veel slijm bij hem en zo ineens, boogje kots. Ieeuuwww stinken, zuur.
Hij is dus wel goed ziek. Maar gelukkig geen koorts. Heeft nu ook een halve soepstengel gegeten.
pi_89338806
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, Groofsken, wat schrik ik van je bericht! En wat heb je het kordaat opgelost. :* Ik vind het trouwens heel fijn dat je het zo opschrijft, want ik weet zeker dat ik hierdoor pseudokroep beter herken als er eens sprake van zou zijn.
Misschien is dit dan ook nog wel even interessant om te lezen:

De ziekte komt erg veel voor met name in de herfst en de winter, en bij kinderen vanaf ongeveer 1 tot 3 jaar. De incidentie is ongeveer 30 per 1000 kinderen per jaar, met een piekincidentie in het tweede en derde levensjaar. Meestal treden de eerste symptomen van de ziekte 's avonds of 's nachts op.
[bewerken] Symptomen

Door de ontsteking zwellen de slijmvliezen rondom de stembanden op. Daardoor wordt het inademen moeilijker en kan benauwdheid optreden. Het ademen gaat vaak gepaard met een gierend geluid (= inspiratoire stridor). Het stemgeluid is meestal hees. Ook kan een stevige blafhoest voorkomen. De lichaamstemperatuur is normaal, of hooguit 38 graden.

De ziekte kan wel twee weken aanhouden, vaak is het kind echter na 2 tot 3 dagen weer geheel de oude. De voor de ouders zo beangstigende gierende ademhaling is vaak binnen enkele uren alweer verdwenen. Een aanval van pseudokroep kan één keer voorkomen, of een aantal avonden achter elkaar.

De symptomen lijken op die van epiglottitis, hierbij treden echter doorgaans ook hoge koorts en kwijlen op. Bij het stellen van een diagnose zal een arts meestal epiglottitis willen uitsluiten, aangezien dit wél onmiddellijk ingrijpen vereist.
[bewerken] Verwante aandoeningen

Een verwante maar ernstiger aandoening is laryngotracheobronchitis, waarvan men spreekt wanneer naast de larynx ook het slijmvlies van de trachea en bronchiën is aangedaan.
[bewerken] Behandeling

De beste behandeling is rustig afwachten en niets doen. Opwinding en huilen verergeren de ademhalingsmoeilijkheden. Eventueel kan iets te drinken worden gegeven dat de keel verzacht, bijvoorbeeld thee met honing (voor kinderen ouder dan een jaar). Warme, heldere dranken kunnen het slijm in de luchtwegen wat oplossen, wat de klachten enigszins verlicht. Ook wordt wel aangeraden te stomen, bijvoorbeeld door met het kind in de badkamer te gaan zitten en de hete douche te laten stromen. Het idee dat de zwelling in de keel wordt verminderd door vochtige lucht is door recent onderzoek niet bevestigd, de vochtige lucht kan echter wel de hoestprikkel verminderen. In ernstige gevallen kan een arts een steroïde geven, via een vernevelingsapparaat. Dit medicijn doet de zwelling van de larynx (het deel van de keel dat opgezwollen is) verminderen en zorgt er zo voor dat de luchtwegen wat meer openstaan. Bij levensbedreigende ademnood kan intubatie cq tracheotomie noodzakelijk zijn.
pi_89339820
dames met eetprobleempjes bij de kleintjes: ik heb eigenlijk maar een raad: niet dwingen. dwang werkt toch niet. gewoon helemaal niet. :N

broertje wilde vanaf 8 maanden enkel zelf eten (helemaal zelf, je mocht nog niet een stuk boterham aangeven). die presteerde het om 2 weken niet te eten, zat tegen opname in het zh aan toen we het niet doorhadden (toen was enkel voeren in zwang, wisten wij veel van rapley). selene ging voor de mix&match qua methode. ze wilde tot en met het jaar nog lekker tegen je aan met flesje drinken (niks te zelf fles drinken dus!), maar vast voedsel deed (en doet) ze liever zelf. ravi weigert elke vorm van vast voedsel wat niet eerst door de staafmixer is gegaan en wil gevoerd worden. flesje wil hij graag zelf, maar het lukt nog niet. ravi en rapley faalt zo spectaculair he }:| vanochtend nog geprobeerd om selene hem een manderijnpartje (vast wat voorgekauwd :X ) te laten geven. hij pakt het aan en dan... niks. hij kijtk er zo eens naar, pakt hem eventueel in het andere handje, maar vertikt het gewoon om het in zn mondje te stoppen.
pi_89344191
Nou, ik heb toch maar weer even gebeld, want hij is net weer benauwd wakker geworden en hij zou er overdag verder eigenlijk geen last van mogen hebben. Nou moet ik een uur aankijken wat de puffer doet en anders naar het ziekenhuis om te vernevelen. -O-
pi_89344248
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb toch maar weer even gebeld, want hij is net weer benauwd wakker geworden en hij zou er overdag verder eigenlijk geen last van mogen hebben. Nou moet ik een uur aankijken wat de puffer doet en anders naar het ziekenhuis om te vernevelen. -O-
Heel veel sterkte! :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89344265
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mweh -O-
Onzekere toestanden zijn dat hè? :*
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:03:24 #238
300054 Marlinde
pi_89344296
He bah groof -O- Sterkte met je kleine manneke! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:15:54 #239
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89344720
He jakkes, vervelend zeg! -O-
Sterkte met je mannetje groofsken! :*
pi_89344795
En dat terwijl het goed leek te gaan. :* Voor jullie Groofsken!
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:20:20 #241
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89344886
Hoe is het intussen met Mart Ymme?! Al wat beter?!

Ik ga zometeen m'n meisje halen bij de gastouder. Hopelijk heeft ze daar wat slaap ingehaald.........
pi_89344945
Wat naar, Groofsken. Maar klooi alsjeblieft niet te lang zelf aan, he? Gewoon naar dat ziekenhuis gaan als je er onzeker over bent of het vernevelen goed gaat! En sterkte. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89345233
Groof, succes/sterkte met kleine R.... hopelijk knapt hij snel op van de pufjes!
pi_89345239
quote:
sterkte :*
pi_89345250
Elmo, Mart ligt nu alweer 20 min te slapen. Hij viel gewoon letterlijk om van vermoeidheid. Maar zodra hij het bed zag, krijsen en huilen. Ik heb hem toen gewoon 10 min gerustgesteld, over z'n bolleke 'aaien' kusjes etc. En toen is hij gaan slapen.

En net nu ik dit typ hoor ik hem alweer kreunen, wat dus zo over gaat op huilen.

(fokwet :?)
pi_89347263
Nou, hij reageert gelukkig goed op de twijfelachtige puf :Y . Vanavond komt een buurvrouw (verpleegkundige) even helpen met het geven van de puf, dus dan zal het wel goedkomen.
pi_89347391
'k hoor net dat bij Larsje de koorts ook nog niet minder wordt met paracetamol.. integendeel.. we zitten intussen op 39,5... arm ventje
Er is niet veel meer dat ik kan doen voor hem he?

Arme Mart... doodmoe zijn maar niet slapen... daar word je alleen nog maar vermoeider van kereltje! Doe nu maar een lekker dutje, dan kan je mama ook even bijkomen en voel je je straksjes vast een stuk beter!

En Groofsken, succes met de puf! Fijn om een verpleegkundige zo dichtbij te hebben :)
pi_89347451
Ach wat sneu. :*
pi_89347676
Groofsken, de dm nog gezien??
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89347795
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:34 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, de dm nog gezien??
Oh, ik ga kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo