Het zit toch ook toegevoegd aan flesvoeding? En hij krijgt fruit en groenten binnen. Ik denk dat je je niet al te druk hoeft te maken om de hoeveelheid vit.C die hij binnenkrijgt hoor. Kinderen worden gewoon veel ziek omdat hun immuunsysteem zich nog aan het ontwikkelen is, in de winter is de weerstand lager en worden we met z'n allen ziek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.
Welk merk heeft deze dan?
Mart is niet z'n hele goede eters meer sinds een paar weken. Eet ongeveer een half stuk fruit. Soms een heel fruit. Avond eten qua hoeveelheid half potje 8+. Kwark gaat er dan wel met heel veel smaak in. Voeg hier nog wel eens fruit aan toe.
en vergeet ik eenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.
Welk merk heeft deze dan?
Mart is niet z'n hele goede eters meer sinds een paar weken. Eet ongeveer een half stuk fruit. Soms een heel fruit. Avond eten qua hoeveelheid half potje 8+. Kwark gaat er dan wel met heel veel smaak in. Voeg hier nog wel eens fruit aan toe.
wees blij dattie niet 2 isquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:37 schreef ymme het volgende:
OhGa alleen in de wintermaanden dan nog meer op fruit letten.
Bedankt damesDit is de eerste keer dat Mart echt ziek is, dus beetje ongerust zijn hoort erbij. Maar het valt wel mee.
Alleen alles zit onder de snot. Z'n pyjama, slaapzak, bed, de vloer hier beneden, spuugdoeken waarmee ik zijn neus afveeg/dep. Haha dus vanavond maar weer eens de wasmachine aan en de vloer dweilen.Het houdt je bezig he.
Ze is in elk geval niet meer aan het overgeven (was kennelijk een eenmalig grapje van der)... dus gelukkig helemaal prima. Alleen nog schimmeltje tussen de benen (waarschijnlijk) dus R is nu zalfje wezen halen en hopelijk doet die zijn werk!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:12 schreef Saffier het volgende:
Lijnloos is Minke weer beter? Of loop ik hopeloos achter nu?
Reken er niet teveel op. FLorian is gisteren wakker geweest van 9:00 tot 18:15. Als ze ziek zijn kan dat ineens prima.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:29 schreef ymme het volgende:
Zodra Mart zijn bed ziet is het al schreeuwen.
Nu zit hij weer voor de tv en is het goed. Maar voor hoelang.
Hij zal toch een keertje moeten slapen. (ook voor mijn rust)
Misschien is dit dan ook nog wel even interessant om te lezen:quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, Groofsken, wat schrik ik van je bericht! En wat heb je het kordaat opgelost.Ik vind het trouwens heel fijn dat je het zo opschrijft, want ik weet zeker dat ik hierdoor pseudokroep beter herken als er eens sprake van zou zijn.
Heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb toch maar weer even gebeld, want hij is net weer benauwd wakker geworden en hij zou er overdag verder eigenlijk geen last van mogen hebben. Nou moet ik een uur aankijken wat de puffer doet en anders naar het ziekenhuis om te vernevelen.
Mwehquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou, ik heb toch maar weer even gebeld, want hij is net weer benauwd wakker geworden en hij zou er overdag verder eigenlijk geen last van mogen hebben. Nou moet ik een uur aankijken wat de puffer doet en anders naar het ziekenhuis om te vernevelen.
sterktequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |