hoi hoi, ik loop hier weer vreselijk achter

beetje drukte hier. Maar alles gaat super.
Even beterschap voor de zieke kindjes. Rienk, bronchitis klinkt zeker niet fijn, hopenlijk ben je snel opgeknapt. Minke, dat klinkt ook niet fijn, zo spugen. Hopen maar dat die tandjes de boosdoeners zijn.
Asy, dat ziet er super uit zeg Parijs! Harry ook zo lekker aan het smikkelen. Schattig filmpje dat kusjes geven. Daan doet dat inderdaad ook sinds een tijdje. Te poepig!
Noortje, wat ben je snel! Heel herkenbaar ook. Ik nog denken dat dat nooit lukt met zo'n slaapzak, maar dat hindert ze niks.
Poppejans, luieruitslag is echt sneu. Daan had 't vorige week ook voor 't eerst. Hopenlijk werkt het zalfje dat je hebt gekregen snel en is het ergste snel voorbij.
Draak, beterschap! Fijn dat het voeden van mini-draak weer goed gaat en je zelf ook weer meer binnen houdt. Sterkte!
Zoals gezegd gaat het hier prima! Daan heeft zaterdag zijn Guppy 1 zwemdiploma gehaald. Het is een echte waterrat. Duikt zo zittend van de hoge kant en onderwater vind hij helemaal niet eng. Was echt leuk om te doen met 'm.
Oh en Daan kan ook zwaaien! Hij vindt het helemaal prachtig dus iedereen krijgt een zwaai. En verder is hij druk met lopen achter de loopkar, alleen is hij nog wat te druistig, maar het gaat steeds beter. Nu nog leren de hoek om te gaan met dat ding

Anyway, ik ben super trots op ons ventje