abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89287548
Florian, jij bent nog heel klein :o ga es gauw liggen! :D

aah Vlindur wat vreselijk zielig zeg! Fijn dat de eigen arts even kan luisteren vandaag

Wat sneu v Minke, maar gelukkig dat het een incident betrof en dat ze niet ziek lijkt

Ik ga zo met Wolf richting huisarts, heeft al een week echt extreme luieruitslag aan zn voorkantje, zo sneu! Keihard huilen als ik hem verschonen moet natuurlijk :'(
Ik vermoed een schimmeltje, smeersels die ik heb doen totaal niks en dat ken ik helemaal niet.
Ik ben dan zo'n twijfelkont of ik moet gaan bellen hiervoor he... het was blijkbaar spoed genoeg want ik kreeg een spoedplekje.(Alles was eigenlijk vol,zoals altijd)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89287598
Poppejans, heel herkenbaar... ik ben ook zo'n held met bellen, ook omdat ik dan zo bang ben dat als ik kom het al over is en je er voor jan * staat... Maar fijn dat je wel kunt komen! Zo extreem is niet leuk meer inderdaad.

Ik gok trouwens echt dat het bij Minke toch iets van een tand of kies is... las in mijn babyboek dit weekend dat ik ook aan het overgeven ben geweest toen ik mijn volgende tandjes en kiezen kreeg, en Minke heeft ook ontzettende schrale lippen (aan de onderkant zeg maar, niet bij der mond) dus ik wantrouw die boosdoeners...
pi_89287751
Ik ben foto's aan het verkleinen en uploaden. Kunnen ze dadelijk in het feestdagenfoto topic :)
pi_89287810
En we zijn weer terug van de huisarts. De nacht ging niet veel beter, om 05;00 hebben we weer ventolin gegeven en in de ochtend was het nog steeds niet over. Dus de dokter luisteren; bronchitis.. Kan er ook nog wel bij.
Hij krijgt nu een kuur er bij en als het niet beter gaat of als we bezorgd zijn gewoon weer bellen. Hij is zo zielig, hij huilt niet eens maar piept alleen maar sneu :'( Hij ligt er nu weer in. Even hopen dat hij goed wil slapen.

Minke in haar eigen spuug -O- Sneu hoor. Hopen dat de tandjes gauw doorkomen!
Poppejans, goed dat je hebt gebeld. Hopelijk krijgt hij net zulke wonderzalf als dat Rienk kreeg!
Florian! Wat goed! O+

Sterkte allemaal en ook iedereen een fijne dag gewenst. Ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89287844
Draculetje, beterschap meid. Goed uitzieken.

Minke aan het spugen, hopelijk niks onder de leden en gewoon even een vol maagje gehad.

Vlindur, schrikken he dat hele benauwde. Ik weet er helaas alles van, alle drie mijn kinderen hebben het (astma). De oudste gelukkig in mindere mate, de middelste heeft het best erg en zelfs de kleinste zit al aan de ventolin. Niet zo gek met een moeder die astma heeft natuurlijk maar leuk is anders.

Leonieke, nog altijd aan het genieten van je vrije dagen?

Asy heerlijk hoor even er tussen uit naar Parijs. Handig dat hij in de draagdoek zat, ik ben geweest toen de oudste 2 jaar was en de buggy steeds de trappen van de metro op en af tillen was geen succes.

Meimeltje, even quality time voor jullie beiden en de jongens bij opa en oma. Wij hebben een nachtje weg gepland staan op 2 april 2011 pas maar dan durf ik vast wel de kleinste een nachtje achter te laten bij opa en oma.

Poppejans, pijn aan je plasser is echt wel spoed. Zelf lijkt het me nou niet bepaald een pretje dus verwacht dat de assistente het ook zo wel in schat. He jakkes wat sneu toch. Hopelijk heeft de dokter een daktarin zalfje of iets dergelijks dat goed aan zal slaan.

En Florian, staat, zwaait en zegt dag ^O^
pi_89287957
quote:
13s.gif Op maandag 29 november 2010 09:45 schreef Vlindur het volgende:
En we zijn weer terug van de huisarts. De nacht ging niet veel beter, om 05;00 hebben we weer ventolin gegeven en in de ochtend was het nog steeds niet over. Dus de dokter luisteren; bronchitis.. Kan er ook nog wel bij.
Hij krijgt nu een kuur er bij en als het niet beter gaat of als we bezorgd zijn gewoon weer bellen. Hij is zo zielig, hij huilt niet eens maar piept alleen maar sneu :'( Hij ligt er nu weer in. Even hopen dat hij goed wil slapen.

Probeer het matrasje iets om hoog te krijgen zodat hij iets vrijer kan ademen. Gooi desnoods een stapel pamper onder het matrasje maar als ze ook nog eens vol zitten met snot dan loopt dat het keeltje in en gaan ze nog meer hoesten
pi_89288650
Och, arme Rienk, bronchitis is ook gewoon vervelend!
  maandag 29 november 2010 @ 10:23:25 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89288792
Och arm Rienkje en ook arme Minke :{

Florian, wat doe je! :o *O*

Harry in Parijs was ook heel erg leuk. Hij is op het plein voor de Sacre Coeur voor het eerst op de caroussel geweest O+
Zal even foto's opsnorren...
pi_89288993
JAAAA, harry in parijs fotos!

Rienk Bronchitus dus... Bah! ;(
  maandag 29 november 2010 @ 10:35:32 #160
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89289084
Bij Sacre Coeur

Op de caroussel voor de Sacre Coeur met papa

Venus van Milo in het Louvre
pi_89289148
Asy wat gaaf!!! Ik vroeg me al af waar je was ;)
Wat een mooie foto's en wat super fijn dat hij weer gewoon bij je drinkt overdag! O+ *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89290951
potverdrie dubbeltjes
had ik een hele post ingetypt en zomaar foetsie!

en ik weet natuurlijk niet meer wat ik allemaal getypt had?!
ja over poepexplosies en tandjes en zieke kindjes :*

maaar ook lopende of gaan staan kindjes *G*

mooie foto's uit parijs en een harry die uit de borst weer drinkt! *G*

helaas een niet zo'n goede nacht voor Rienk :*
ook nog bronchitus, bah, hoop dat jullie nog wat kunnen slapen en rienk snel minder benauwd is!

Leonieke met vakantie, hoop dat je ook even kan genieten en uitrusten

vandaag heeft minidraak goed bij me gedronken! heb nog niet wat bij hoeven geven!
kan ook weer wat binnenhouden dus hoop echt dat de produktie nu weer goed op gang komt!
  maandag 29 november 2010 @ 11:36:50 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89291045
Betreschap voor Rienk.
pi_89291638
Minidraakje, goedzo! Lekker drinken jij!

Asy gaaaaf! Leuke foto's!
pi_89293436
Harryl, wat gaaf in Parijs. die laatste foto is echt cute! O+

Wat zielig voor Rienk, bronchitis is echt naar, heeft mijn zusje als baby ook erg last van gehad

Draculettje, beterschap

Wolf heeft inderdaad een zalfje gekregen tegen schimmel, hopelijk werkt het gauw
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89293895
bronchitus is zo naar :(
beterschap!

voor alle zieken :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 29 november 2010 @ 13:14:07 #167
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89294410
Och arme Rienk, jeetje Vlindur, daar zit je wel effe mee in de rats zeg. Hij heeft nu dus babyastma EN bronchitis?

Asy, mooie foto's uit Paris Paris!

Lijnloos, klinkt alsof er wat dwars zat. Vervelend, arme Minke ook, is echt niet fijn, overgeven.

Freecell, leuk zeg die Florian! Vind dat ie op de foto wel op Leander lijkt. Voor zover ik dat kan herleiden uit foto's uit het verleden.

En minidraakje dat weer goed drinkt! Gelukkig.

Hier alles z'n gangetje, Noortje gaat als een speer, wil overal aan staan, kleddert nog wel eens achterover en dan is het brullen. Bedje is nu helemaal naar beneden en ze heeft bedacht dat ze daarin kan staan en langs de rand kan wandelen (wanneer ze geen slaapzakje aan heeft).
Zo trof ik madam van de week aan:

Zitten wil nog niet helemaal maar wel een beetje:
pi_89294933
Noh Noortje O+
Die onderste foto is te schattig :D

Hier een Florian die probeert uit te vinden hoe hij een korstje brood kan eten met een speen in :+ Houdt hem wel bezig (normaal heeft hij nooit een speen beneden, maar nu koorts en snot en zielig en hij hield zo wanhopig zijn speen vast dat het mocht :D )
  maandag 29 november 2010 @ 13:49:00 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89295674
Noortje, snellerd! :D

Dank jullie wel voor de leuke reacties! We hebben nog wel meer foto's maar die zijn of binnen gemaakt (en dan kan het natuurlijk overal zijn ;) ) Of je ziet niet dat Harry erbij is (wegens verstopt in jas en Bondolino).
En we hebben zo'n tof filmpje gemaakt van hem, maar dat is zó ongeschikt voor internet. Maar we hebben ons kapot gelachen. HIj is dan aan het spelen met mijn tepel en dan pakt hij opeens met volle hand de tepelhof en propt hem zo in zijn mond om dan tevreden te gaan liggen drinken _O-
pi_89295774
Rofl Asy! Kan me wel voorstellen dat het heel schattig was inderdaad!
  maandag 29 november 2010 @ 14:02:50 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89296210
Nog 2 foto's en een filmpje om het af te leren...

Koffie drinken bij de Sacre Coeur. Harry eet zo'n (mierzoet) rolletje wat je normaal bij ijs krijgt.

verhaal erachter: ik wilde Harry verschonen maar dat ging niet op het toilet. Word ik door de eigenaar dwars door de keuken (vaatwasser wordt dichtgesmeten, ovendeur, langs vleesbakkende kok en er wordt iets naar achteren geschreeuwd wat ik niet begrijp en dit alles door een keuken die zo smal is dat je maar net elkaar kan passeren :o ) geloodst naar een ruimte achteraf alwaar baguettes aan de kant geschoven worden zodat ik Harry kan verschonen :D
En toen kreeg Harry van een van de koks dit rolletje. En vreetzakje smijt alles op de grond maar dit dus mooi niet, dit is in zijn buikje verdwenen :Y)

Typisch Harry: gek doen met papa bedenk hierbij het heel hoog 'hiiiiiiiiii' geluid

Kijk eens wat hij kan!

[ Bericht 12% gewijzigd door Asyniur op 29-11-2010 14:15:13 ]
pi_89296728
Noortje! Knapperd! O+

Harry, leuke grappemaker! O+ Nu ben ik wel heul benieuwd naar dat filmpje hoor ;)

Arme Rienk, wat schrikken Vlindur! :o Beterschap :*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89314353
hoi hoi, ik loop hier weer vreselijk achter :@ beetje drukte hier. Maar alles gaat super.

Even beterschap voor de zieke kindjes. Rienk, bronchitis klinkt zeker niet fijn, hopenlijk ben je snel opgeknapt. Minke, dat klinkt ook niet fijn, zo spugen. Hopen maar dat die tandjes de boosdoeners zijn.

Asy, dat ziet er super uit zeg Parijs! Harry ook zo lekker aan het smikkelen. Schattig filmpje dat kusjes geven. Daan doet dat inderdaad ook sinds een tijdje. Te poepig!

Noortje, wat ben je snel! Heel herkenbaar ook. Ik nog denken dat dat nooit lukt met zo'n slaapzak, maar dat hindert ze niks.

Poppejans, luieruitslag is echt sneu. Daan had 't vorige week ook voor 't eerst. Hopenlijk werkt het zalfje dat je hebt gekregen snel en is het ergste snel voorbij.

Draak, beterschap! Fijn dat het voeden van mini-draak weer goed gaat en je zelf ook weer meer binnen houdt. Sterkte!

Zoals gezegd gaat het hier prima! Daan heeft zaterdag zijn Guppy 1 zwemdiploma gehaald. Het is een echte waterrat. Duikt zo zittend van de hoge kant en onderwater vind hij helemaal niet eng. Was echt leuk om te doen met 'm.

Oh en Daan kan ook zwaaien! Hij vindt het helemaal prachtig dus iedereen krijgt een zwaai. En verder is hij druk met lopen achter de loopkar, alleen is hij nog wat te druistig, maar het gaat steeds beter. Nu nog leren de hoek om te gaan met dat ding :D

Anyway, ik ben super trots op ons ventje O+
pi_89322668
Bluh, hier waarschijnlijk ook zo'n schimmeltje te pakken... morgen gaat manlief huisarts effe bellen, hopelijk krijgen we dan ook zo'n zalfje... ik heb ook het idee dat het haar jeukt namelijk en sudo helpt voor geen meter meer...
Oh en naar bed gaan vannavond was ook drama... wilde geen fles, speen tot 3x toe kwijt, en om de ramp te verergeren had ik uiteraard vanochtend na het spugen haar slaapzak en knuffel in de was gedaan... de pop was wel droog genoeg, maar de slaapzak niet en de andere die we hadden zat ook in die was. Die wel meteen bij thuiskomst in de droger gedaan maar niet op tijd klaar... Dan maar een grotere pyjama die we nog hadden liggen aan gedaan, maar ook dat was niet handig, ze kwam de hele tijd klem met haar beentjes bij elkaar in 1 pijp... dan maar andere pyjama aan, wilde ook niet, schone luier ook geen succes, nog steeds geen fles willen... uiteindelijk was om 20.45 uur de droger als nog klaar en meteen maar de slaapzak gepakt.... SUCCES! *O* inmiddels ligt ze heerlijk te slapen, hopelijk de nacht door!
pi_89328837
Nou, ik kom net terug van het ziekenhuis (HAP). Mijn zoon heeft psuedokroep. Wat is dat eng zeg.
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:13:46 #176
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89329097
he jakkes groofsken. :{ gaat 't nu alweer iets beter met 'm? sterkte ermee, ik hoop dat hij snel opknapt! :* ik heb wel eens vaker gehoord hoe ontzettend akelig dat is, die benauwdheid.
in de haak.
pi_89329197
Trui, wat fijn dat er nog iemand op is. Ik vond het verschrikkelijk. Ik dacht echt dat hij dood ging. Maar toen ik hem uit bed haalde en hij wat tot rust kwam kreeg hij weer adem waardoor ik de rust voelde om niet 112 maar gewoon de hap te bellen.

Toen moest ik meteen komen. Ik zei dat het een drie kwartier zou kunnen duren omdat ik iemand voor mijn dcohter moest regeln, maar toen kreeg ik de strenge opmerking dat ik haar mee moest nemen en nu moest komen.

Dus ben ik met twee kinderen door de sneeuw die kant op gereden. En dan ondertussen de rust zelve zijn voor je kinderen. Pffff...
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:22:24 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89329231
oh vreselijk zeg! dapper dat je dat aandurfde, al moest 't misschien gewoon wel, maar toch. _O_ hebben ze iets kunnen doen om z'n luchtwegen meer 'open' te krijgen? iets pufferigs ofzo?

(ik ga nu wel slapen, hopelijk lukt dat bij jullie ook! :* )
in de haak.
pi_89329258
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:22 schreef trui het volgende:
oh vreselijk zeg! dapper dat je dat aandurfde, al moest 't misschien gewoon wel, maar toch. _O_ hebben ze iets kunnen doen om z'n luchtwegen meer 'open' te krijgen? iets pufferigs ofzo?
Ja, we kregen een puffer met een megamondstuk mee, maar meneer heeft zich er flink tegen verzet. Hij is net rechtop zittend in slaap gevallen en toen kon ik hem wegleggen. We zullen zien. de arts zei dat het twee kanten op kon gaan. Ofwel hij valt inslaap en je merkt er niks meer van. Ofwel ik zit de hele nacht met een kind op schoot omdat het met liggen erger is. Morgen moet ik thuisblijven met hem, dus ik ga mijn werk nog even mailen alvast

Ik heb nu toch teveel adrenaline in mijn lijf nu om te slapen.
pi_89329263
Truste! Je bent lief! :*
pi_89330600
He bah Groofsken... dat klinkt naar allemaal. Hoe is de nacht gegaan?

Mijn kleine mannetje heeft zomaar ineens 39 graden koorts. Van de waterpokken kan het niet meer zijn, die zijn nu toch wel echt weg. Meteen een nieuwe ziekte erachteraan? :'(
pi_89330880
Groofsken, dat is inderdaad schrikken :X En dan met twee kinderen erheen ook nog -O- Wat een akelig geluid is pseudo-kroep hè?

Wat een zieke kinders hier trouwens ineens! Beterschap gij allen!

Shandaly:heeft hij er ook last van? Of alleen warm? Baby's koortsen snel hè? :)
pi_89330966
Groof :o Pseudokroep... dat lijkt me echt heel eng! Ik hoop dat je nacht volgens scenario 1 is gegaan en dat R. lekker heeft kunnen slapen. Maar man, scary!

Shandaly ook al een koortsig manneke... :* voor jullie! Hopelijk blijft het bij een beetje koorts en is ie er snel bovenop!
pi_89330980
Oh Groofsken. :{ Dat zou inderdaad schrikken geweest zijn. Bah. Hopelijk is de nacht goed gegaan?

Ook wij moeten eraan geloven horen. :O De hele nacht, huilen huilen.
Vol met snot. Rode ogen. Zo zielig. Niets was goed. In bed niet, beneden voor de tv niet, bij papa en mama in bed niet. Om 03u30 heeft hij nog tot 06u15 geslapen. En nu heb ik hem 10 min geleden een pijnstiller gegeven en hij slaapt nu.

Ik ben :O maar naar bed gaan kan ik toch niet. Slaap dan niet genoeg waardoor ik niet 'vrolijker' wordt zeg maar.

En als klap op de vuurpijl, viel Mart gisteravond voor het slapen gaan ook nog met zijn mond op de rand van de tafel. Met als gevolg veel bloed. Tand door de lip.
pi_89331308
Goedemorgen. Het spul slaapt nog en R heeft sinds de puffen inderdaad volgens scenario 1 gewoon de hele nacht verder geslapen. Dus dat is goe ^O^

Ik ben dan altijd zo blij dat mijn ouders het vijf uur vroeger hebben :o . Die heb ik daar de hele tijd aan de lijn gehad en ik heb ze niet uit bed hoeven bellen. :P
pi_89331347
En hij is alweer wakker ;( Huilend.
pi_89331356
Oh Ymme, wat rot :* .
pi_89331387
haha Groof... gelukje bij een ongelukje. Het is natuurlijk nog fijner als je ouders dichtbij zijn, maar zo'n nachtelijke steun is ook fijn.

Arme Mart, niet veel geslapen dus.

Toen ik net weg ging sliep Lars wel, en ik zie m'n man nog niet online, dus blijkbaar slapen ze allebei nog even. Ik heb 'm maar een beetje paracetamol gegeven, hopelijk dat dat de koorts wat dempt. Straks rond lunchtijd mag ik nog een keer door de sneeuw glibberen naar huis, voor een 'evaluatiegesprekje' bij het kinderdagverblijf. We hadden daar een betere dag voor uit kunnen kiezen... :S
pi_89331439
Oh, en Shandaly, ik had jouw berichtje niet eens helemaal verder gelezen. Maar slapen is goed hoor :Y . Hopelijk zakt het gauw weer, de koorts. :*
pi_89331477
Groofsken wat eng! Gelukkig is de nacht goed gegaan. Hopelijk is het vandaag weer over, ik weet niet hoe snel het weer overgaat? :*
Wat vond S ervan dat ze mee moest? Ging ze daarna wel weer makkelijk slapen?

Ymme beterschap met Mart :*

Bluh, die stomme "R" in de maand ook...
pi_89331545
Haha Twinkly, die laatste opmerking :o . Ik snap hem eigenlijk niet. De R, van brrrr, koud bedoel je?

S raaakte helemaal in paniek toen ik haar wakkermaakte en snel een jas en schoenen aandeed. Ik heb haar smekend uitgelegd dat we even naar de dokter moesten voor R. Eenmaal buiten in de sneeuw werd ze rustig en heeft ze zich verder (voor mij) ideaal gedragen. R liet zich niet onderzoeken en ging heel hard huilen waardoor de benauwdheid erger werd, dus dat moest die dokter in korte etappes doen. Als het goed is heeft hij er vandaag overdag geen last van (anders moet ik terugkomen) en dan mogelijk vannacht nog een keer. Maar nu weet ik wat het is en heb ik die puffer, dus ik denk dat het dan toch veel minder beangstigend is.
pi_89331583
Heel maf, mijn eerste gedachte met mijn slaperige hoofd was dat hij stikte in iets kleins. Daar let ik natuurlijk de hele dag op, dat hij geen kleine dingen in zijn mond kan stoppen enzo. Maar waar hij iets kleins vandaan moest halen in zijn bed :? . Dat was het enge, ik snapte er gewoon niks van (maar dat hoort bij psuedokroep dat er van te voren eigenlijk gee signalen zijn) en ondertussen kreeg hij geen adem.
pi_89331596
Och, dat zal ook flink schrikken zijn voor S.... Jeetje, en dan moet je ineens grote zus zijn.

De R in de maand is zeg maar de extra vitamines maanden... althans zo was het bij ons thuis... dus alle maanden behalve mei, juni, juli en augustus, de rest van de maanden heeft een R in de naam :+
pi_89331604
Ik hoor hem en ik ga hem gauw halen.

Vandaag maar even een rustig knus dagje met z'n drietjes.
pi_89331633
Oohhh wat zielig voor beide kinderen Groofsken. Dikke knuffel voor jullie alle drie :*

Ik bedoel de 'r' van novembeR :P Als de 'r' in de maand zit wordt iedereen ziek!
pi_89331661
Mart zit met één heel rood en klein oog, vol snottebellen in zijn pyjama en ochtendjas voor de tv.
Heeft vanochtend om 07u00 gelukkig wel z'n bordje pap op. Maar nu wilt hij niets. Heeft 3 hapjes fruit op en toen had ie genoeg.

Hij had ook diarree zo juist. Dus ik ga het wel even in de gaten houden met de flessen, desnoods 4 ipv 3 als hij niet wilt eten.

Temp was goed. 36.5 toen hij uit bed kwam zojuist.

Welke extra vit in de maanden met de R zijn goed dan? Denk eraan dit ook te gaan geven.

Hoe gaat het met R nu Groofsken?
pi_89331817
* Shandaly heeft meer koffie nodig...
Ik kan me niet focussen op m'n werk... en er ligt nog wel zo'n berg...

'k wil contact met het thuisfront.. weten hoe het met m'n mannetjes gaat. Maar moet er misschien maar op vertrouwen dat geen nieuws betekent dat ze allebei slapen...

Extra vitamientjes is in deze tijd toch voornamelijk vit C? Of wat extra fruit ;)
pi_89331956
bluh groofsken :{
pseudokrpeo is ellendig. broertje heeft het ook gehad toen hij klein was. hebben ze je nog de douchetip gegeven? dat hielp heel goed (in de badkamer gaan zitten met kind en de hete douchekraan open zodat het gaat stomen)

shandaly ook al :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89332008
Mijn moeder zat inderdaad ook regelmatig met mijn broer in de douche... Ze bleef het doodeng vinden.
pi_89332192
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:05 schreef Shandaly het volgende:
* Shandaly heeft meer koffie nodig...
Ik kan me niet focussen op m'n werk... en er ligt nog wel zo'n berg...

'k wil contact met het thuisfront.. weten hoe het met m'n mannetjes gaat. Maar moet er misschien maar op vertrouwen dat geen nieuws betekent dat ze allebei slapen...

Extra vitamientjes is in deze tijd toch voornamelijk vit C? Of wat extra fruit ;)
Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.
Welk merk heeft deze dan?

Mart is niet z'n hele goede eters meer sinds een paar weken. Eet ongeveer een half stuk fruit. Soms een heel fruit. Avond eten qua hoeveelheid half potje 8+. Kwark gaat er dan wel met heel veel smaak in. Voeg hier nog wel eens fruit aan toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')