abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:13:46 #176
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89329097
he jakkes groofsken. :{ gaat 't nu alweer iets beter met 'm? sterkte ermee, ik hoop dat hij snel opknapt! :* ik heb wel eens vaker gehoord hoe ontzettend akelig dat is, die benauwdheid.
in de haak.
pi_89329197
Trui, wat fijn dat er nog iemand op is. Ik vond het verschrikkelijk. Ik dacht echt dat hij dood ging. Maar toen ik hem uit bed haalde en hij wat tot rust kwam kreeg hij weer adem waardoor ik de rust voelde om niet 112 maar gewoon de hap te bellen.

Toen moest ik meteen komen. Ik zei dat het een drie kwartier zou kunnen duren omdat ik iemand voor mijn dcohter moest regeln, maar toen kreeg ik de strenge opmerking dat ik haar mee moest nemen en nu moest komen.

Dus ben ik met twee kinderen door de sneeuw die kant op gereden. En dan ondertussen de rust zelve zijn voor je kinderen. Pffff...
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:22:24 #178
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89329231
oh vreselijk zeg! dapper dat je dat aandurfde, al moest 't misschien gewoon wel, maar toch. _O_ hebben ze iets kunnen doen om z'n luchtwegen meer 'open' te krijgen? iets pufferigs ofzo?

(ik ga nu wel slapen, hopelijk lukt dat bij jullie ook! :* )
in de haak.
pi_89329258
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:22 schreef trui het volgende:
oh vreselijk zeg! dapper dat je dat aandurfde, al moest 't misschien gewoon wel, maar toch. _O_ hebben ze iets kunnen doen om z'n luchtwegen meer 'open' te krijgen? iets pufferigs ofzo?
Ja, we kregen een puffer met een megamondstuk mee, maar meneer heeft zich er flink tegen verzet. Hij is net rechtop zittend in slaap gevallen en toen kon ik hem wegleggen. We zullen zien. de arts zei dat het twee kanten op kon gaan. Ofwel hij valt inslaap en je merkt er niks meer van. Ofwel ik zit de hele nacht met een kind op schoot omdat het met liggen erger is. Morgen moet ik thuisblijven met hem, dus ik ga mijn werk nog even mailen alvast

Ik heb nu toch teveel adrenaline in mijn lijf nu om te slapen.
pi_89329263
Truste! Je bent lief! :*
pi_89330600
He bah Groofsken... dat klinkt naar allemaal. Hoe is de nacht gegaan?

Mijn kleine mannetje heeft zomaar ineens 39 graden koorts. Van de waterpokken kan het niet meer zijn, die zijn nu toch wel echt weg. Meteen een nieuwe ziekte erachteraan? :'(
pi_89330880
Groofsken, dat is inderdaad schrikken :X En dan met twee kinderen erheen ook nog -O- Wat een akelig geluid is pseudo-kroep hè?

Wat een zieke kinders hier trouwens ineens! Beterschap gij allen!

Shandaly:heeft hij er ook last van? Of alleen warm? Baby's koortsen snel hè? :)
pi_89330966
Groof :o Pseudokroep... dat lijkt me echt heel eng! Ik hoop dat je nacht volgens scenario 1 is gegaan en dat R. lekker heeft kunnen slapen. Maar man, scary!

Shandaly ook al een koortsig manneke... :* voor jullie! Hopelijk blijft het bij een beetje koorts en is ie er snel bovenop!
pi_89330980
Oh Groofsken. :{ Dat zou inderdaad schrikken geweest zijn. Bah. Hopelijk is de nacht goed gegaan?

Ook wij moeten eraan geloven horen. :O De hele nacht, huilen huilen.
Vol met snot. Rode ogen. Zo zielig. Niets was goed. In bed niet, beneden voor de tv niet, bij papa en mama in bed niet. Om 03u30 heeft hij nog tot 06u15 geslapen. En nu heb ik hem 10 min geleden een pijnstiller gegeven en hij slaapt nu.

Ik ben :O maar naar bed gaan kan ik toch niet. Slaap dan niet genoeg waardoor ik niet 'vrolijker' wordt zeg maar.

En als klap op de vuurpijl, viel Mart gisteravond voor het slapen gaan ook nog met zijn mond op de rand van de tafel. Met als gevolg veel bloed. Tand door de lip.
pi_89331308
Goedemorgen. Het spul slaapt nog en R heeft sinds de puffen inderdaad volgens scenario 1 gewoon de hele nacht verder geslapen. Dus dat is goe ^O^

Ik ben dan altijd zo blij dat mijn ouders het vijf uur vroeger hebben :o . Die heb ik daar de hele tijd aan de lijn gehad en ik heb ze niet uit bed hoeven bellen. :P
pi_89331347
En hij is alweer wakker ;( Huilend.
pi_89331356
Oh Ymme, wat rot :* .
pi_89331387
haha Groof... gelukje bij een ongelukje. Het is natuurlijk nog fijner als je ouders dichtbij zijn, maar zo'n nachtelijke steun is ook fijn.

Arme Mart, niet veel geslapen dus.

Toen ik net weg ging sliep Lars wel, en ik zie m'n man nog niet online, dus blijkbaar slapen ze allebei nog even. Ik heb 'm maar een beetje paracetamol gegeven, hopelijk dat dat de koorts wat dempt. Straks rond lunchtijd mag ik nog een keer door de sneeuw glibberen naar huis, voor een 'evaluatiegesprekje' bij het kinderdagverblijf. We hadden daar een betere dag voor uit kunnen kiezen... :S
pi_89331439
Oh, en Shandaly, ik had jouw berichtje niet eens helemaal verder gelezen. Maar slapen is goed hoor :Y . Hopelijk zakt het gauw weer, de koorts. :*
pi_89331477
Groofsken wat eng! Gelukkig is de nacht goed gegaan. Hopelijk is het vandaag weer over, ik weet niet hoe snel het weer overgaat? :*
Wat vond S ervan dat ze mee moest? Ging ze daarna wel weer makkelijk slapen?

Ymme beterschap met Mart :*

Bluh, die stomme "R" in de maand ook...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89331545
Haha Twinkly, die laatste opmerking :o . Ik snap hem eigenlijk niet. De R, van brrrr, koud bedoel je?

S raaakte helemaal in paniek toen ik haar wakkermaakte en snel een jas en schoenen aandeed. Ik heb haar smekend uitgelegd dat we even naar de dokter moesten voor R. Eenmaal buiten in de sneeuw werd ze rustig en heeft ze zich verder (voor mij) ideaal gedragen. R liet zich niet onderzoeken en ging heel hard huilen waardoor de benauwdheid erger werd, dus dat moest die dokter in korte etappes doen. Als het goed is heeft hij er vandaag overdag geen last van (anders moet ik terugkomen) en dan mogelijk vannacht nog een keer. Maar nu weet ik wat het is en heb ik die puffer, dus ik denk dat het dan toch veel minder beangstigend is.
pi_89331583
Heel maf, mijn eerste gedachte met mijn slaperige hoofd was dat hij stikte in iets kleins. Daar let ik natuurlijk de hele dag op, dat hij geen kleine dingen in zijn mond kan stoppen enzo. Maar waar hij iets kleins vandaan moest halen in zijn bed :? . Dat was het enge, ik snapte er gewoon niks van (maar dat hoort bij psuedokroep dat er van te voren eigenlijk gee signalen zijn) en ondertussen kreeg hij geen adem.
pi_89331596
Och, dat zal ook flink schrikken zijn voor S.... Jeetje, en dan moet je ineens grote zus zijn.

De R in de maand is zeg maar de extra vitamines maanden... althans zo was het bij ons thuis... dus alle maanden behalve mei, juni, juli en augustus, de rest van de maanden heeft een R in de naam :+
pi_89331604
Ik hoor hem en ik ga hem gauw halen.

Vandaag maar even een rustig knus dagje met z'n drietjes.
pi_89331633
Oohhh wat zielig voor beide kinderen Groofsken. Dikke knuffel voor jullie alle drie :*

Ik bedoel de 'r' van novembeR :P Als de 'r' in de maand zit wordt iedereen ziek!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89331661
Mart zit met één heel rood en klein oog, vol snottebellen in zijn pyjama en ochtendjas voor de tv.
Heeft vanochtend om 07u00 gelukkig wel z'n bordje pap op. Maar nu wilt hij niets. Heeft 3 hapjes fruit op en toen had ie genoeg.

Hij had ook diarree zo juist. Dus ik ga het wel even in de gaten houden met de flessen, desnoods 4 ipv 3 als hij niet wilt eten.

Temp was goed. 36.5 toen hij uit bed kwam zojuist.

Welke extra vit in de maanden met de R zijn goed dan? Denk eraan dit ook te gaan geven.

Hoe gaat het met R nu Groofsken?
pi_89331817
* Shandaly heeft meer koffie nodig...
Ik kan me niet focussen op m'n werk... en er ligt nog wel zo'n berg...

'k wil contact met het thuisfront.. weten hoe het met m'n mannetjes gaat. Maar moet er misschien maar op vertrouwen dat geen nieuws betekent dat ze allebei slapen...

Extra vitamientjes is in deze tijd toch voornamelijk vit C? Of wat extra fruit ;)
pi_89331956
bluh groofsken :{
pseudokrpeo is ellendig. broertje heeft het ook gehad toen hij klein was. hebben ze je nog de douchetip gegeven? dat hielp heel goed (in de badkamer gaan zitten met kind en de hete douchekraan open zodat het gaat stomen)

shandaly ook al :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89332008
Mijn moeder zat inderdaad ook regelmatig met mijn broer in de douche... Ze bleef het doodeng vinden.
pi_89332192
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:05 schreef Shandaly het volgende:
* Shandaly heeft meer koffie nodig...
Ik kan me niet focussen op m'n werk... en er ligt nog wel zo'n berg...

'k wil contact met het thuisfront.. weten hoe het met m'n mannetjes gaat. Maar moet er misschien maar op vertrouwen dat geen nieuws betekent dat ze allebei slapen...

Extra vitamientjes is in deze tijd toch voornamelijk vit C? Of wat extra fruit ;)
Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.
Welk merk heeft deze dan?

Mart is niet z'n hele goede eters meer sinds een paar weken. Eet ongeveer een half stuk fruit. Soms een heel fruit. Avond eten qua hoeveelheid half potje 8+. Kwark gaat er dan wel met heel veel smaak in. Voeg hier nog wel eens fruit aan toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')