Ja, we kregen een puffer met een megamondstuk mee, maar meneer heeft zich er flink tegen verzet. Hij is net rechtop zittend in slaap gevallen en toen kon ik hem wegleggen. We zullen zien. de arts zei dat het twee kanten op kon gaan. Ofwel hij valt inslaap en je merkt er niks meer van. Ofwel ik zit de hele nacht met een kind op schoot omdat het met liggen erger is. Morgen moet ik thuisblijven met hem, dus ik ga mijn werk nog even mailen alvastquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:22 schreef trui het volgende:
oh vreselijk zeg! dapper dat je dat aandurfde, al moest 't misschien gewoon wel, maar toch.hebben ze iets kunnen doen om z'n luchtwegen meer 'open' te krijgen? iets pufferigs ofzo?
Ben een beetje aan het rond kijken. Maar kan zo geen vit C voor kinder <1 jaar vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:05 schreef Shandaly het volgende:
* Shandaly heeft meer koffie nodig...
Ik kan me niet focussen op m'n werk... en er ligt nog wel zo'n berg...
'k wil contact met het thuisfront.. weten hoe het met m'n mannetjes gaat. Maar moet er misschien maar op vertrouwen dat geen nieuws betekent dat ze allebei slapen...
Extra vitamientjes is in deze tijd toch voornamelijk vit C? Of wat extra fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |