ok ik hoop hetquote:Op woensdag 24 november 2010 14:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, zaterdag gaat niet lukken.. even mailen of er andere data nog zijn.
Mag je dan niet eerder naar huis?quote:
Staat geen nummer bij.. en mijn mail is al verstuurd.. en direct toegezonden aan xfactor zelf.. niet aan rtl of blue circle.. ze zullen vast wel mail dagelijks checken neem ik aan..quote:Op woensdag 24 november 2010 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik hoop het![]()
kan je niet bellen?
D_Kquote:Op woensdag 24 november 2010 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Cornelis Prul was de stichter van Duckstad!
Iets beter dan gisteren! Dus uiteindelijk komt het allemaal goed!quote:
Oh die vond ik echt niet lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Benny ik heb de witte Twix gevonden bij de Xenos
Uiteraard, ik ben immers altijd lief.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets beter dan gisteren! Dus uiteindelijk komt het allemaal goed!![]()
Hoe is de situatie hier? Zijn jullie een beetje lief geweest zonder mijn toezicht?
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zal extra hard zingen tijdens de kerstmis dit jaarquote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe is de situatie hier? Zijn jullie een beetje lief geweest zonder mijn toezicht?
Ik kreeg hem weg, maar enthousiast... nee. Veel te machtig. Net als witte warme chocoquote:
Dan mag jij de staf proeven vanquote:Op woensdag 24 november 2010 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben immers altijd lief.
Zet De Brauw maar op voor D_Kquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal extra hard zingen tijdens de kerstmis dit jaar
Hahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem weg, maar enthousiast... nee. Veel te machtig. Net als witte warme choco
Ik hou echt van witte chocola, maar niet met dingen erbij, en in een Twix met koek/toffee is het too much.
Maar goed, ik lust het wel
Was dat een verkeerde smiley?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik ben sowieso niet echt fan van witte chocola![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, dus dit was te verwachten
Witte Bros?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Witte Bros lijkt me wel heeeeeeeerlijk, net als die witte Kinder bueno, die kan dan weer wel
Das boffenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag jij de staf proeven van
Dat is de schuld van Fok! Echt waar. Als ik één smiley post, vervijfvoudigen ze! En dan ook nog op de verkeerde plek!quote:
Ja, want de schoorsteen vanquote:
Witte Maltesersquote:Op woensdag 24 november 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Witte Bros lijkt me wel heeeeeeeerlijk, net als die witte Kinder bueno, die kan dan weer wel
Ik dacht al dat hij ineens x10 kwam zonder jouw bedoelingquote:Op woensdag 24 november 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fok! Echt waar. Als ik één smiley post, vervijfvoudigen ze! En dan ook nog op de verkeerde plek!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |