Simon Fuller uit de verenigde statenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb mijn gedicht maar eens geplaatst. Het zou toch jammer zijn als ik het per ongeluk zou vergeten het op tijd te plaatsen.
even lezenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb mijn gedicht maar eens geplaatst. Het zou toch jammer zijn als ik het per ongeluk zou vergeten het op tijd te plaatsen.
Oeh dom, even een draai aan geven.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Simon Fuller uit de verenigde staten
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oeh dom, even een draai aan geven.
Ben benieuwd hoe het werkt en wordt het net als de pm nog ergens opgeslagen?quote:
Ik moet nog één zinnetjequote:Op woensdag 24 november 2010 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nog één zinnetje
Durf nog niet in het Sint topic te kijken, dan kan ik zelf niets meer verzinnen namelijk![]()
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nog één zinnetje
Durf nog niet in het Sint topic te kijken, dan kan ik zelf niets meer verzinnen namelijk![]()
Ja deze en stack overflow. Net plaatste ik één smiley maar die kwam er echt een keer of 10 in.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
en
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten!
Hoop voor je dat ze makkelijk kunnen schuiven.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, zaterdag gaat niet lukken.. even mailen of er andere data nog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |