Ja zowel als entertainer als als zanger. Je hebt goede entertainers die niet goed konden zingen en dus door showelement wel wat teweeg brachten Freddie had beide.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, een van de grootste artiesten ooit
Conclusie: rode katten zijn brutaalquote:Op woensdag 24 november 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat in m'n eerste huis gehad, ik schrok me rot, zit er ineens zo'n zelfde dikke rode kat in de woonkamer
Rode zijn altijd het felst, zowel met honden als katten, zeggen zequote:Op woensdag 24 november 2010 16:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Conclusie: rode katten zijn brutaal
Ah lieverdquote:
jawelquote:
Ik dacht er net aan wat je gister elders poste.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
Maar het zat er wel al een beetje aan te komen...
Klotequote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel
Precies wat ik deze week nodig had enzo
vind ze de afstand te ver?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawel
Precies wat ik deze week nodig had enzo
ahhh neequote:
ik heb er 2quote:Op woensdag 24 november 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rode zijn altijd het felst, zowel met honden als katten, zeggen ze
Dit dusquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ze de afstand te ver?
Ik vind het zielig... knuffeltje van mij
Ik vind ze altijd zo mooi, rode katten/poezelsquote:
Ik vind die van Kally ook heel mooi, en zorrootje natuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd zo mooi, rode katten/poezels
speelt ook wel een beetje meequote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ze de afstand te ver?
Ik vind het zielig... knuffeltje van mij
Echt balen Benquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
Dankjulliewel
[..]
speelt ook wel een beetje mee
Maar het ging sowieso al wat minder... meningsverschillen enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |