O niet zo, maar er zijn er echt wel die ik leuk vind, zeldzaam dat welquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:36 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
En Suárez zeven wedstrijden!
Okeequote:Op woensdag 24 november 2010 15:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Suarez bakt er het hele seizoen al niks van, het is wel goed dat ie een tijdje niet mag spelen. En dat met die rode kaarten vond ik gewoon humor, helemaal nu ik zie hoe dat georganiseerd werd!
Voor korte dingen wel ja, Maar niet voor uitgebreide vraagstellingen enzo..quote:Op woensdag 24 november 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het handig, pm is zoveel klikjes meer, lekker
Dan kun je idd een pm sturenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor korte dingen wel ja, Maar niet voor uitgebreide vraagstellingen enzo..
Ik denk dat je er ook wel flink bij moet bewegenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, kut..
nouja.. maar even afwachten hoe het word als ik op streefgewicht ben..
Preciesquote:Op woensdag 24 november 2010 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. ik ben nu in vergelijking met laatste weegmoment, en weging nu 2.2 kwijt... en word pas over ruim 3 uur gewogen... komt goed
Hebben wij ook wel eens gehadquote:Op woensdag 24 november 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik schrok me rot![]()
Ik hoorde geknaag in de keuken (kat) dus ik ga kijken. Staat er een gigantische rode kater in de keuken, duidelijk niet van mij...Brutaal beesten de poes gaf geen krimp
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag is Freddie 19 jaar geleden overleden
Ja, stom maar je schrikt je wild! Hij schrok ook dus weg was 'ie. Nu weet ik wel waarom die brokjes zo snel op gaanquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik schrok me rot![]()
Ik hoorde geknaag in de keuken (kat) dus ik ga kijken. Staat er een gigantische rode kater in de keuken, duidelijk niet van mij...Brutaal beesten de poes gaf geen krimp
Ja, een van de grootste artiesten ooitquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
tijdje geleden met Kally de docu gekeken, nou ja hier besproken terwijl we keken. Hij was echt een enorm talent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |