yw! dat van die zool weet ik niet, heb vandaag gekochtquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor de foto Justme!Zijn idd erg leuk en goed geprijsd
Ga er ook eens naar zoeken binnenkort
Hoe is de zool? Beetje stevig of loop je die binnen 3 weken door?
Die zwarte heb ik nog van vorig jaar. Ze staan een beetje scheef van het dragen, maar ze zijn nog net zo warm.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik heb nu net ff de bon erbij gepakt en daar staat op: dms homeshoes mt 36-41. dus 41 is het grootste denk ik.
Ze kosten 4.39.
plaatjes:
zwart: (sorry voor het kleine formaat), kon geen betere vinden
[ link | afbeelding ]
beige (heb ik zelf):
[ link | afbeelding ]
ik ben er overigens ook nog niet achter wat er nou zo bijzonder aan is hoordat ben ik aan het uitvinden
Hier ligt nog 1 linkerexemplaar maat 36.....blijkbaar heeft een 1-benige persoon het rechterexemplaar gekocht.quote:
haha ik ben zeer benieuwd naar je neusstrip-avontuur! doet ie zijn werk goed/heeftie zijn werk goed gedaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier ligt nog 1 linkerexemplaar maat 36.....blijkbaar heeft een 1-benige persoon het rechterexemplaar gekocht.
Ik zie er nu schitterend uit met mijn neusstrip in actie.![]()
Voor de personen die nog plastic kerstballen en pieken zoeken i.v.m. hun avontuurlijke kat(ten)...Zeeman heeft ze voor zachte prijsjes.
Dat ga ik je om 19.20 uur vertellen want dan mag het ding eraf volgens de gebruiksaanwijzing.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha ik ben zeer benieuwd naar je neusstrip-avontuur! doet ie zijn werk goed/heeftie zijn werk goed gedaan?
Ik zweer op slakkenslijmcreme. Ik heb zelf een vette huid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Helpt dat slakkenslijmspul tegen een vette huid gedurende de dag?
Wat voor neusstrips zijn dat?quote:
Met zo'n strip maak je je de poriën van je neus schoon. Als je de strip verwijder zie je talg enzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor neusstrips zijn dat?
ik zag nu in de wibra folder iets soortgelijks voor 5 euro, misschien is dat watquote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Jokielanda het volgende:
Heaven7: ik geloof dat die sloffen een op=op artikel waren dus niet bestelbaar meer
bij de digros zag ik ze volgens mij voor 3 euro, komende weekquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik zag nu in de wibra folder iets soortgelijks voor 5 euro, misschien is dat wat![]()
maarre.. de vorige keer dat ik er was, waren er minder dan vrijdag hoor! dus ik denk dat ze wel aangevuld worden. zal eens kijken morgen in Utrecht (was wat vergeten.. alweer)
Hema heeft hele leuke ook met zo'n Noors-achtige printquote:
Wat voor etagiere? Van glas toevallig? En als ie van glas is, weet je nog ongeveer wat die kostte?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:53 schreef MaLo het volgende:
Ik heb een etagiere gekocht, twee hyacintbolvaasjes, hello kitty stickers voor in de schoen van dochter en mini kerstballetjes en een slinger voor in de kerstboom.
De etagiere staat eigenlijk helemaal niet zo leukmaar ik ga er ook niet voor terug. Het was zó knetterdruk en dat zal zaterdag (de eerste dag dat ik weer kan) wel niet minder zijn, dus ik hou hem toch maar
.
Houdt Sint daarvan? Hopelijk gaat die niet kapot als die terug naar Spanje reist.quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat voor etagiere? Van glas toevallig? En als ie van glas is, weet je nog ongeveer wat die kostte?
Zoek er nog een voor sint namelijk
4 euro, en volgens mij zijn dat dezelfde als die van de action.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de digros zag ik ze volgens mij voor 3 euro, komende week
volgens mij heeft de action geen etagere van glas maar misschien vergis ik me.. De xenos heeft er wel 1. Onder de 10 euro en je hebt met 2 en met 3 lagen. Ik heb em anderhalf jaar en ik ben er blij mee!quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat voor etagiere? Van glas toevallig? En als ie van glas is, weet je nog ongeveer wat die kostte?
Ik heb vorige week toilettasjes gezien, maar ik weet niet of ze ook echt grote toilettassen hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 11:22 schreef Diconnected het volgende:
Hebben ze bij de Action ook toilettassen?
Piscesquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week toilettasjes gezien, maar ik weet niet of ze ook echt grote toilettassen hebben
Nee, was niet van glas, was van een houtachtig materiaal.quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ah okaay! Naja ik ga straks even met een vriendin langs, dus ik zie welquote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week toilettasjes gezien, maar ik weet niet of ze ook echt grote toilettassen hebben
die spray had ik al een vorige keer meegenomen, dus voor nood moeten we die maar gebruiken, deze week gaat het flink vriezen dus het zal wel nodig zijnquote:Op maandag 29 november 2010 12:09 schreef Rewimo het volgende:
Die voorruitdingen had ik ook meegenomen, we zijn er nu erg blij mee. Waren geloof ik maar 1,29 of zo. En spray tegen het bevriezen van je ruiten. Of dat werkt zie ik zometeen
4 euroquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de digros zag ik ze volgens mij voor 3 euro, komende week
oo die zijn pas leuk! die rode of paarsequote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
4 euro
http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/aanbiedingen en dan een beetje naar benedern scrollen.
Ik wil vandaag ook nog naar de action maar ik ben bang dat ik een vergelijkbaar tafereel aan tref. Ik was er zaterdag vlak voor sluitingstijd en toen was de boel echt zwaar leeggeroofd. De eerste 6 meter schappen was gewoon helemaal leeg. Ik weet ook niet wanneer ze hier aanvullen (Groningen Lewenborg) maar ik gok het er zometeen toch maar op.quote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hmm.. anders ben je net ff voor jan met de korte achternaam naar Action gefietstmoest voor vriendlief op zoek naar een notitieboekje (simpel zwart had ik vorig jaar voor hem gekocht daar voor minder dan een euro).. maar ze hadden alleen met allemaal frutsels, kleine-meisjes dingen. ook van die thinsulate handschoenen wilde hij wel, vrijdag waren er nog een hele hoop (toen had ik ze gezien maar wist niet of hij ze wilde hebben), nu niks meer! ook had ik zo'n aluminium scherm gezien voor de voorruit van de auto, nog geen 2 euro. wilde het nog meenemen maar was het vergeten en ik wist niet zeker of we er nou al 1 hadden of niet. niet dus, alleen een kartonnen en da's nie zo handig met sneeuw.. maar die waren er dus ook al niet meer terwijl er vrijdag een hele doos stond!
dusseh.. het kan best, met niks de action weer uit lopenhaha
uiteindelijk het notitieboekje maar bij hema gekocht voor 3 euro. ook nog geen ramp. en ik zag dat gloeilampen van de hema 1,25 zijn voor 2 terwijl ze bij action (ok, da's philips, maar toch) 1.35 zijn. had ik toch nog een meevaller van 10 cent :p haha
en oja, de noorse sloffen waren hier nu ook helemaal op. niks meer, zelfs geen leeg vak, daar lagen nu kindersloffen in.
krijgen jullie ook zulke zweetvoeten van die noorse sloffen? mijn voeten worden er echt te heet in, ik heb mn oude instapsloffies maar weer gepakt :p haha
Dat zijn dat vaak ook de reclame schappen. En op zaterdagavond loop de actie af, dus die schappen willen ze vaak leeg hebben voor de maandag(nieuwe reclame). Niet zo gek dus dat er in die eerste paar meter niets lag;)quote:Op maandag 29 november 2010 12:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil vandaag ook nog naar de action maar ik ben bang dat ik een vergelijkbaar tafereel aan tref. Ik was er zaterdag vlak voor sluitingstijd en toen was de boel echt zwaar leeggeroofd. De eerste 6 meter schappen was gewoon helemaal leeg. Ik weet ook niet wanneer ze hier aanvullen (Groningen Lewenborg) maar ik gok het er zometeen toch maar op.
jammerquote:Op maandag 29 november 2010 11:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, was niet van glas, was van een houtachtig materiaal.
Ja die van de Xenos ken ik, ik denk misschien heeft de Action nog een leukere.quote:Op maandag 29 november 2010 11:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
volgens mij heeft de action geen etagere van glas maar misschien vergis ik me.. De xenos heeft er wel 1. Onder de 10 euro en je hebt met 2 en met 3 lagen. Ik heb em anderhalf jaar en ik ben er blij mee!
Gloeilampen zijn toch niet meer te koop? Is nu toch allemaal spaarlamp?quote:Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:uiteindelijk het notitieboekje maar bij hema gekocht voor 3 euro. ook nog geen ramp. en ik zag dat gloeilampen van de hema 1,25 zijn voor 2 terwijl ze bij action (ok, da's philips, maar toch) 1.35 zijn. had ik toch nog een meevaller van 10 cent :p haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |