schijden =(quote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef JeroenMeloenemans het volgende:
Ik fietste vanmorgen naar school en dacht aan vrouwen die voor geld trouwen.
Ik vind het zwak en zwaar triest als je als vrouw voor iemands geld trouwd en daarna eventueel ook nog gaat schijden. En dan ben je als man helemaal in de zuik genome en ben je super veel geld kwijt.
Dit dusquote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap niet waarom TS zich hier druk om maakt. Het is niet dat het aannemelijk is dat het hem ooit zal overkomen.
Je mist 'trouwd', eerder in dezelfde zin... Ik denk dat TS een Poolse slet is die een slachtoffer zoekt.quote:
Ik gok ook zomaar dat het met dat geld ook niet gaat lukken.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Pakspul het volgende:
Niemand zal met TS trouwens om zijn Nederlands
Probeer je mij nu te versieren met dat hartje, omdat ik zoveel geld heb? Golddigger!quote:
Jij hebt vrouwen echt door hequote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te versieren met dat hartje, omdat ik zoveel geld heb? Golddigger!
QFT !!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef Penisbaard het volgende:
TS is arm en aan zijn spelling te zien ook nog eens dom.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef Flippiee het volgende:
Jij hebt vrouwen echt door heMaar ik doe alsof, heb al iemand anders in dit topic gespot
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef devl1nsect het volgende:
De vrouw wordt veel te veel beschermd in de Nederlandse wet.
Nee een tautologiequote:
ik heb Wikipedia nog nooit horen praten :|quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braadzakquote:Op woensdag 24 november 2010 13:13 schreef Lluijt het volgende:
[..]
ik heb Wikipedia nog nooit horen praten :|
zolang je naar je opleiding fiets is dat hooguit een verre gedachte ...quote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef JeroenMeloenemans het volgende:
Ik fietste vanmorgen naar school en dacht aan vrouwen die voor geld trouwen.
Hahaha omg die heb jij vast ingesproken terwijl je je beste stem opzettequote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Braadzak
Rechtsboven naast het luidsprekertje.
Trouwensquote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Pakspul het volgende:
Niemand zal met TS trouwens om zijn Nederlands
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |